سیاست و بازاریابی
سهم بازار موتور جستجوی Bing‌ در حال افزایش است
دوشنبه 28 مرداد 1398 - 00:35:24
سیاست و بازاریابی - موتور جستجوی Bing که سال 2016 به سودآوری رسید، اکنون پس از گذشت سه سال، یک چهارم از جستجوهای رایانه‌های دسکتاپ در آمریکا را به خود اختصاص داده است.

برای مدتی طولانی، موتور جستجوی مایکروسافت در رأس بسیاری از شوخی‌ها بود. اما این موتور جستجوی کوچک توانست دوام بیاورد و به کار خود ادامه دهد و از سال 2016 به سودآوری دست یافته است. اخیرا بینگ به نقطه عطف دیگری رسیده است. طبق آمار ارائه‌شده توسط Comscore در ژوئن 2019 یک چهارم (25/2درصد) جستجوهای دسکتاپ از طریق جستجوگر Bing صورت گرفته‌ است. میزان استفاده از موتور جستجوی بینگ در ژوئن 2015 (20/3 درصد)، در فوریه 2016 (21/4 درصد) و در ژوئن 2018 (24/1 درصد) بوده است. کاملا روشن است که روند رشد سهم بازار مایکروسافت سریع نبوده اما دلیلی برای توقف آن نیز وجود ندارد. البته بخشی از جستجوهای انجام‌شده در بینگ، نتیجه‌ی استفاده از کامپیوترهای قفل‌شده‌ی شرکت‌ها (که در آن‌ها تنها می‌توان از موتور جستجوی بینگ استفاده کرد) و آن دسته از کاربران خانگی است که هیچ‌گاه پیش‌فرض سیستم خود را تغییر نمی‌دهند. بنابراین هنوز زود است که بگوییم، همان‌طور که بسیاری عاشق استفاده از گوگل هستند، یک چهارم کاربران نیز عاشق استفاده از بیگ شده‌اند.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/83787/سهم-بازار-موتور-جستجوی-Bing‌-در-حال-افزایش-است
بستن   چاپ