سیاست و بازاریابی
افزایش سطح کیفی خودروهای پژو در بازار جهانی
يکشنبه 24 شهريور 1398 - 18:13:22
سیاست و بازاریابی - با وجود کیفیت پایین محصولات پژو، بررسی‌های جدید نشان می‌دهد که سطح کیفی خودروهای این شرکت طی 6 سال اخیر رشد درخورتوجهی داشته است.

خودروساز فرانسوی پژو ادعا می‌کند که پیشرفت چشم‌گیری در کیفیت خودروهای اخیر خود داشته و هزینه‌های ضمانت آن نسبت‌به دهه‌ی گذشته کاهش یافته است. ژان فیلیپ ایمپاراتو، مدیرعامل پژو طی یک جلسه توجیهی با رسانه‌ها در سفری به استرالیا اعلام کرد که هزینه‌های مربوط به ضمانت‌نامه‌ و تعمیرات خودرو ، به حدود دو سوم کاهش یافته است. ایمپاراتو با بیان اینکه خودروساز فرانسوی پس از گذشت سال‌ها نزدیک به صدر جدول نمودارهای کیفیت قرار دارد، گفت: در 6 سال گذشته، مشکلات مربوط به کیفیت حدود دو سوم کاهش یافته است و هزینه‌های ضمانت نیز چنین وضعیتی دارند.
در حقیقت، جدیدترین بررسی کیفیت مؤسسه جی‌دی پاور (JD Power) در بریتانیا نشان می‌دهد که پژو وضعیت بسیار خوبی دارد؛ جی‌دی‌ پاور در بررسی خود، پژو را به دلیل داشتن بهترین کیفیت در شرایط واقعی و کمترین تعداد شکایات مشتری در میان بررسی 11،500 مالک وسایل نقلیه با طول عمر بین 12 ماه تا سه سال، در بهترین رتبه قرار داد. در بررسی عیوب به ازای هر 100 خودرو، محصولات پژو با کمترین تعداد شکایت و امتیاز 77 مشکل در 100 خودرو در جایگاه نخست قرار گرفتند. هیوندای با 90 عیب در 100 دستگاه خودرو و سوزوکی و نیسان با 94 مورد عیب در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند. پس از آن‌ها کیا با 101 عیب، فورد با 104 عیب ، هوندا با 109 عیب و فولکس‌واگن با 113 عیب، رده‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.
میانگین در این نظرسنجی 119 عیب به ازای هر 100 خودرو بود. مزدا (122 عیب) و تویوتا (134 عیب) از جمله شرکت‌هایی بودند که در مطالعه در بازار بریتانیا نسبت به میانگین در رده‌های پایین‌تری قرار گرفتند. جالب اینکه، سیتروئن با 126 عیب در هر 100 خودرو، فاصله‌ی زیادی با پژو دارد.
مقاله‌های مرتبط:
کاهش 26درصدی فروش پژو سیتروئن در خاورمیانه، پس از تحریم ایران آغاز فعالیت پژو سیتروئن در بازار آمریکا
پژو اعتراف می‌کند نمی‌تواند فروش بیشتری نسبت به 10 برند برتر بازار خودرو استرالیا داشته باشد، این درحالی است که مدیران آن معتقد هستند، اکنون می‌توان ادعا کرد که کیفیت خودروهای این شرکت بهبود شایانی یافته است. کارلوس تاوارس ، مدیرعامل گروه پژو سیتروئن، پیش از این گفته بود که می‌خواهد فروش را در بازارهای خارج از فرانسه دو برابر کند.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/89950/افزایش-سطح-کیفی-خودروهای-پژو-در-بازار-جهانی
بستن   چاپ