سیاست و بازاریابی
چند درصد آمریکایی‌ها از بازی‌های ویدیویی استفاده می‌کنند؟
سه شنبه 16 مهر 1398 - 20:09:59
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - چند درصد آمریکایی‌ها از بازی‌های ویدیویی استفاده می‌کنند؟
٣
٠


سخت افزار / گزارش جدیدی که گروه NPD تحت عنوان «تحول سرگرمی در سال 2019» منتشر کرده نشان می‌دهد 73 درصد جمعیت آمریکا که دو سال و بالاتر سن دارند از بازی‌های ویدیویی استفاده می‌کنند که نسبت به سال گذشته 6 درصد افزایش داشته است.
بازی‌های موبایل و گسترش آن‌ها نقش اساسی در این افزایش داشته است
آقای «مت پیسکاتلا» (Mat Piscatella) از گروه NPD که روی مطالعه‌ی تغییرات بازار متمرکز هستند در بیانه‌ای اعلام کرد:
به لطف بازی‌هایی مثل «فورتنایت» (Fortnite) و «ماینکرفت» (Minecraft) اکنون کودکان جزو بخش‌های تاثیرگذار بازار بازی‌های ویدیویی هستند که همه‌گیر شدن «یوتیوب» (Youtube) و «تویچ» (Twitch) نیز تاثیر به سزایی در این امر داشته است. بیشتر از یک سوم کودکان نسبت به سال گذشته زمان بیشتری را صرف بازی‌ کردن می‌کنند و بیش از 20 درصد نیز بیشتر از سال گذشته روی‌ بازی‌ها خرج می‌کنند.
از آنجایی که افراد بسیار زیادی به دستگاه‌های هوشمند دسترسی دارند و اینکه برنامه‌های مرتبط با بازی‌های ویدیویی روی این دستگاه‌ها موجود بوده و اغلب آن‌ها نیز ارزان و حتی رایگان می‌باشند، بازی‌های موبایل هنوز هم آسان‌ترین راه ورود افراد به حوزه بازی‌های ویدیویی به شمار می‌روند. موبایل جایی است که خیلی‌ها برای اولین بار بازی‌های ویدیویی را تجربه می‌کنند که به آن‌ها اجازه می‌دهد به راحتی به دنیای بزرگ بازی‌های ویدیویی وارد شوند.
افرادی که روی موبایل بازی می‌کنند اغلب به مدت کوتاه ولی به تعداد دفعات بیشتری زمان خود را صرف این کار می‌کنند. در طرف دیگر، کسانی که روی کامپیوتر‌های شخصی و کنسول‌های خود بازی می‌کنند، به علت گیم‌پلی درگیرکننده‌تر این‌گونه بازی‌ها زمان بیشتری را روی آن‌ها می‌گذارند.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/92615/چند-درصد-آمریکایی‌ها-از-بازی‌های-ویدیویی-استفاده-می‌کنند؟
بستن   چاپ