سیاست و بازاریابی
محبوب ترین و پرمصرف ترین ایموجی ها معرفی شدند
شنبه 20 مهر 1398 - 21:30:45
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - محبوب ترین و پرمصرف ترین ایموجی ها معرفی شدند 2
٤٠٧
٠


زومیت / ایموجی‌های «اشک شوق یا قهقهه» و «قلب قرمز» محبوب‌ترین و پرمصرف‌ترین ایموجی‌ها بین کاربران محسوب می‌شوند.
کنسرسیوم یونیکد، این هفته فهرستی از 10 ایموجی پرمصرف‌ و محبوب را منتشر کرد. این نهاد، مسئول حفظ یونیکد استاندارد، اجماع گسترده‌ای در صنعت برای رمزگذاری و نمایش دیجیتالی متن، نمادها و (در سال‌های اخیر) ایموجی‌ها است. کنسرسیوم یونیکد یک گروه غیرانتفاعی است که تصمیم می‌گیرد چه زمانی و چه ایموجی‌هایی به مجموعه‌ی ایموجی‌های موجود اضافه یا از آن حذف شوند. یونیکد تاکنون بیش از 2666 اموجی را تأیید کرده است و در سال جاری میلادی به‌تنهایی 56 اموجی جدید معرفی شده‌‌اند. کنسرسیوم یونیکد، وظیفه‌ی کنترل و نظارت بر ایموجی‌ها را بر عهده دارد. کنسرسیوم یونیکد در سال 1988 میلادی برای تعیین یک استاندارد بین‌المللی واحد در حوزه‌ی اطلاعات و نرم‌افزار ایجاد شد. کمیته‌ی ایموجی که زیرمجموعه‌ای از کنسرسیوم یونیکد محسوب می‌شود، اصلی‌ترین نهاد تصمیم‌گیری در مورد اضافه‌شدن اموجی‌ها جدید با بهره‌گیری از قواعدی است که در تمام پلتفرم‌ها قابل استفاده باشد. هرچند همه‌ی افراد می‌توانند پیشنهاد اضافه کردن یک اموجی جدید را به یونیکد ارائه کنند؛ اما فرایند تأیید آن به زمانی حداقل یک‌ساله نیاز دارد.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/92900/محبوب-ترین-و-پرمصرف-ترین-ایموجی-ها-معرفی-شدند
بستن   چاپ