سیاست و بازاریابی
گوگل برندگان جایزه متریال دیزاین 2019 را معرفی کرد
شنبه 20 مهر 1398 - 23:36:37
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - گوگل برندگان جایزه متریال دیزاین 2019 را معرفی کرد 5
٥٩
٠


زومیت / گوگل برندگان جایزه متریال دیزاین 2019 را در چهار دسته‌بندی تم، نوآوری، تجربه‌ی کاربری و جامعیت معرفی کرد.
از سال 2015 میلادی تاکنون، گوگل هرساله اپلیکیشن‌هایی را به‌عنوان برندگان جایزه‌ی متریال دیزاین معرفی می‌کند که به بهترین شکل ممکن از زبان طراحی اهالی مانتین‌ویو استفاده کرده‌اند. امسال نیز گوگل این سنت را تکرار کرد و چهار اپلیکیشن جدید را به‌عنوان برندگان جایزه‌ی موردبحث معرفی کرده که در چهار‌ دسته‌بندی تم، نوآوری، تجربه‌ی کاربری و جامعیت از خود خلاقیت نشان داده‌اند.
برنده‌ی بخش تم: Ruff
Ruff نام اپلیکیشنی است که به کاربرانش امکان یادداشت‌برداری سریع می‌دهد. گوگل این برنامه را در دسته‌ی تم به‌دلیل استفاده‌ی خلاقانه و عالی از عناصر طراحی متریال لایق جایزه دانسته است. به‌ باور اهالی مانتین‌ویو، عناصری نظیر Bottom Sheet و Backdrop به‌ زیبایی توسط توسعه‌دهندگان اپلیکیشن Ruff به‌کار گرفته شده‌اند. دکمه‌ی شناور اکشن (Floating Action Button) و فونت مونواسپیس دست‌به‌دست یکدیگر داده‌اند تا ظاهری تصفیه‌شده و خالص را برای اپلیکیشن بسازند. افزون‌بر تمامی این موارد، توسعه‌دهنده به کاربران این اجازه را داده تا با تغییر سایز متن و انتخاب بین حالت روشن، تیره و مشکی، ظاهر اپلیکیشن‌ را براساس نیاز و سلیقه‌ی خود شخصی‌سازی کنند.
برنده‌‌ی بخش نوآوری: Reflectly
اپلیکیشن مجله‌ای Refletly به‌دلیل استفاده از زبان طراحی متریال در سبکی جدید و نمایش سازگاری این زبان با کارکرد‌ها و مصارف مختلف، برنده‌ی شاخه‌ی نوآوری شده است. در این اپلیکیشن شاهد رابط‌ کاربری هستیم که با استفاده از هوش‌ مصنوعی و پیشنهاد تمرینات روزانه به کاربرانش در مدیریت اضطراب و استرس کمک می‌کند. در این اپلیکیشن شاهد انیمیشن‌های رقصان، تنظیمات ارتفاع و تغییر حالت‌هایی هستیم که تجربه‌ی کاربری بدیع و جدیدی را برای کاربر به‌ارمغان می‌آورد.
برنده‌ی بخش تجربه‌ی کاربری: Scripts
Scripts نام اپلیکیشن دیگری در این فهرست است که به کاربران اجازه می‌دهد تا خوانش و نوشتار حروف الفبا را در زبان‌های مختلف یاد بگیرند. گوگل این اپلیکیشن را در دسته‌ی تجربه‌ی کاربری به‌دلیل به‌کارگیری خلاقانه و مؤثر ناوبری، تعامل و محتوا برنده دانسته است.
برنده‌ی بخش جامعیت: Trip.com
اپلیکیشن Trip.com به‌دلیل استفاده از طراحی فکر‌شده و فراگیری که نیاز‌های قشر وسیعی از کاربران را پوشش می‌دهد، برنده‌ی دسته‌ی جامعیت شده است. این اپلیکیشن که محتوای مناسبی را به کاربران شیفته‌ی سفر ارائه می‌کند، با ساختار بصری سلسله‌مراتبی و پشتیبانی از 19 زبان دنیا، جامعیت خوبی از خود نشان می‌دهد.
دیدگاه خود را درباره‌ی برنامه‌های بالا با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید. آیا اپلیکیشنی را تاکنون تجربه‌ کرده‌اید که از منظر رابط کاربری و تجربه‌ی کاربری برایتان جدید و نوآورانه باشد؟

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/92914/گوگل-برندگان-جایزه-متریال-دیزاین-2019-را-معرفی-کرد
بستن   چاپ