سیاست و بازاریابی
چالش‌های مدیرعامل بی‌پی برای یک آینده سبزتر
دوشنبه 22 مهر 1398 - 14:36:21
سیاست و بازاریابی - برنارد لونی همانند تراکتوری است که باید برای باز کردن شیاری جدید به این شرکت کمک کند.

به گزارش روزنامه تلگراف ، لونی که از ماه فوریه سال 2020 میلادی مدیرعامل بی‌پی می‌شود، باید راهی بیابد که درخواست‌ها برای آینده بدون کربن را با سوددهی این شرکت که نیازمند نفت و گاز است، هماهنگ کند.
مشکل لونی تنها شدت یافتن درخواست‌ها برای اقدام به‌منظور کاهش آلودگی‌های کربنی نیست، بلکه این مسئله هم هست که جایگزین‌های نفت، همچون انرژی خورشیدی و برق و شاید سوخت‌های زیستی، حاشیه سود کمتری دارند.
10 سال پس از حادثه نشت نفت در خلیج مکزیک، باب دادلی، مدیرعامل کنونی بی‌پی (که از ماه فوریه جای خود را به لونی می‌دهد) توانست وجهه این شرکت و همچنین اوضاع مالی آن را بهبود بخشد.
در شرایطی که سال گذشته میلادی تولید نفت بی‌پی سه درصد افزایش یافت و به بالاترین حد از سال 2010 میلادی تاکنون رسید، لونی احتمالا دوست ندارد دنبال سوخت‌های جایگزین باشد.
به هر حال از جنبه مالی، جایگاه شرکت بی‌پی آن قدر خوب است که به لونی امکان دهد بتواند دورنمای بلند مدت بی‌پی را پیگیری کند.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/93053/چالش‌های-مدیرعامل-بی‌پی-برای-یک-آینده-سبزتر
بستن   چاپ