سیاست و بازاریابی
موتورسیکلت کاوازاکی Z H2 مدل 2020 رونمایی شد
شنبه 4 آبان 1398 - 08:51:24
سیاست و بازاریابی - کاوازاکی مدل 2020 موتورسیکلت Z H2 را در نمایشگاه خودرو توکیو رونمایی کرد. این موتورسیکلت 17 هزار دلاری به پیشرانه‌ی 1000 سی‌سی سوپرشارژ مجهز است.

کاوازاکی در نمایشگاه خودرو توکیو 2019، جدیدترین موتورسیکلت استاندارد خود را معرفی کرد که از پیشرانه‌ی چهار سیلندر 998 سی‌سی سوپرشارژ برخوردار است. این پیشرانه 197 اسب‌بخار قدرت و 136 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.
کاوازاکی پس از نمایش مجموعه‌ای از تیزرهای جذاب، موتورسیکلت جدید و توانمند Z H2 مدل 2020 را رونمایی کرد که آن را ورود به نسل جدیدی از مدل‌های Z می‌نامد. کاوازاکی Z H2 تقریبا 17 هزار دلار قیمت دارد و از همه‌‌ی مدل‌های H2 ارزان‌تر است؛ هرچند این موتورسیکلت درمقایسه‌با سایر مدل‌های تنفس طبیعی Z، قیمت به‌مراتب بیشتری دارد. کاوازاکی این موتورسیکلت را به‌عنوان یکی از اولین مدل‌های نسل بعدی Z و پرچم‌دار این نسل توصیف می‌کند.
کاوازاکی Z H2 مدل 2020 از پیشرانه‌ی چهار سیلندر خطی 998 سی‌سی سوپرشارژ 16 سوپاپه بهره می‌برد که در Ninja H2 SX نیز استفاده می‌شود. ناگفته نماند نسخه‌ی اروپایی موتورسیکلت جدید کاوازاکی 197/3 اسب‌بخار قدرت در 11 هزار دوربردقیقه تولید می‌کند. حداکثر گشتاور ادعاشده مشابه نینجا H2 SX حدود 136 نیوتن‌متر است؛ ولی نینجا کمی دیرتر به این میزان گشتاور می‌رسد. کاوازاکی می‌گوید ویژگی‌های ورودی و خروجی هوا و تنظیمات تزریق سوخت را تغییر داده تا گشتاور بیشتری در محدوده‌ی دور کم تا متوسط موتور ​​ایجاد کند.
سیستم اگزوز با‌توجه‌به استاندارد یورو 5 به‌روزرسانی شده است. صداخفنه‌کن هنوزهم اندازه‌ی بسیار بزرگی دارد؛ اما کاوازاکی می‌گوید تاحدممکن برای کاهش وزن کوچک شده است. همان‌طورکه پیش‌بینی می‌شد، جعبه‌دنده‌ی 6 سرعته با موتورسیکلت همراه می‌شود.
کاوازاکی Z H2 از فریم کاملا متفاوتی درمقایسه‌با نینجا H2 و H2 R یا H2 SX استفاده می‌کند. به‌گفته‌ی کاوازاکی، این طراحی سختی و انعطاف‌پذیری را متناسب با انواع شرایط سواری متعادل می‌کند و در‌عین‌حال، ازنظر مدیریت دما بهتر از فریم معمولی آلومینیومی خواهد بود. زاویه‌ی دوشاخه نسبت به بدنه و فاصله‌ی دوشاخه و فاصله‌ی بین دو چرخ به‌گونه‌ای انتخاب شدند تا بتوانند سواری بهتری در سرعت‌های کم و متوسط ​داشته باشند.
مقاله‌های مرتبط:
نگاهی به موتورسیکلت‌های خیابانی کاوازاکی مدل 2020 کاوازاکی نینجا 400 دربرابر Z400؛ کدام بهتر است؟
کاوازاکی Z H2 در جلو از دوشاخه‌ی SFF-BP Showa تنظیم‌پذیر استفاده می‌کند. Showa همچنین کمک‌فنر سیستم تعلیق عقب جدید را تولید کرده است و ترمزهای M4.32 برمبو وظیفه دارند سرعت این موتورسیکلت را کاهش دهند. کاوازاکی Z H2 چهار حالت سواری شامل اسپرت، جاده، باران و حالت سفارشی دارد. سیستم کنترل کشش سه سطح عملکرد را ارائه می‌دهد و می‌توان آن را کاملا خاموش کرد. سیستم ترمز ABS در پیچ، کروزکنترل، کنترل شروع حرکت و تعویض دنده‌ی سریع، مجموعه‌ای از سیستم‌های الکترونیکی این موتورسیکلت را تشکیل می‌دهند. شایان ذکر است صفحه‌نمایش TFT تمام‌رنگی تمام اطلاعات لازم را برای سیستم‌های مختلف Z H2 ارائه می‌دهد.
کاوازاکی Z H2 از سبک طراحی Sugomi پیروی می‌کند که این شرکت در تمام مدل‌های Z از آن بهره می‌برد. آنچه برای Z H2 منحصربه‌فرد به نظر می‌رسد، طراحی نامتقارن است که مجرای ورودی هوا در سمت چپ چراغ LED قرار دارد. کاوازاکی می‌توانست با استفاده از طراحی مدل‌های Ninja H2 تعادل ورودی هوا را نیز در این مدل برقرار کند؛ اما به هر دلیلی نخواست و نبود تقارن در نمای کلی هنوز باقی مانده است.
به‌عنوان موتورسیکلتی استاندارد، موقعیت سواری درمقایسه‌با مدل‌های Ninja H2 راحت‌تر است و درحالی‌که رکاب‌ها کمی پایین‌تر از H2 SX هستند، دسته‌های فرمان بالاتر و نزدیک‌تر به صندلی قرار گرفته‌اند. سایر نکات برجسته موتورسیکلت Z H2 اتصال گوشی هوشمند ازطریق برنامه‌ی Rideology کاوازاکی و وزن 240 کیلوگرمی است.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/94293/موتورسیکلت-کاوازاکی-Z-H2-مدل-2020-رونمایی-شد
بستن   چاپ