سیاست و بازاریابی
نتفلیکس هیچ برنامه‌ای برای ورود به عرصه استریم بازی‌های ویدیویی ندارد
يکشنبه 19 آبان 1398 - 15:12:43
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - سخت افزار / مدت زیادی از شروع به‌کار شبکه اینترنتی «نتفلیکس» و برهم زدن بازارهای مرسوم فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی نمی‌گذرد. با توجه به این‌که نتفلیکس اولین شرکتی بود که به سراغ استریم فیلم و سریال‌ها رفت، این شبکه در طی ده سال گذشته دچار تغییرات زیادی شده و صنعت استریم را وارد مرحله‌ی کاملا جدیدی کرده است. انتظار می‌رود این اتفاق در حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی هم رخ دهد، اما نتفلیکس به طور واضح اعلام کرده که هیچ نقشی در این مورد نخواهد داشت. در ادامه خبر با ما همراه باشید.
«رید هستینگز»، مدیر عامل نتفلیکس، اعلام کرده هیچ برنامه‌ای برای ورود به حوزه استریم بازی‌های ویدیویی، مشابه کاری که با فیلم و سریال‌ها کرده‌اند، ندارد. بااین‌که او بازی‌های ویدیویی را یک رقیب برای پر کردن اوقات فراغت کاربران می‌داند، اما فکر می‌کند بهتر است نتفلیکس به همان کاری که در آن خوب است، ادامه دهد. او گفته:
«کارهای دیگر زیادی وجود دارد که مردم برای سرگرم کردن خود انجام می‌دهند، برای مثال بازی فورتنایت. و حرف اصلی هم این بود که ما به‌جای شبکه‌ی HBO، بیشتر با فورتنایت در حال رقابت هستیم. فورتنایت ساعت‌های بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد و در نهایت، مسئله رقابت هم سر همین ساعت‌های اضافه است. اما با انجام کارهایی مثل سرویس استریم بازی‌های ویدیویی نمی‌توانیم به‌خوبی با فورتنایت رقابت کنیم، چون در این حوزه خیلی خوب نیستیم. ما با ساخت بهترین سریال‌هایی که تابه‌حال دیده‌اید به رقابت ادامه می‌دهیم، تا دست از فورتنایت بکشید و به سراغ دیدن سریال‌های ما بیایید.»
اگرچه نتفلیکس در بازی‌ها و پروژه‌های کوچک‌تری که معمولا از فیلم و سریال‌های آن ساخته شده، نقش داشته است؛ اما به نظر می‌رسد آن‌ها هنوز قصدی برای اجرای پروژه‌های بزرگ‌تر ندارند. البته با توجه به این‌که اکثر شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی در حال ورود به صنعت استریم بازی‌ها هستند، بی‌دلیل نیست که نتفلیکس تصمیم دارد اصلا سراغ این مورد نرود!

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/96076/نتفلیکس-هیچ-برنامه‌ای-برای-ورود-به-عرصه-استریم-بازی‌های-ویدیویی-ندارد
بستن   چاپ