سیاست و بازاریابی
کپی کاری اینستاگرام از قابلیت تیک تاک
چهارشنبه 22 آبان 1398 - 9:47:21 AM
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - دیجیاتو / اینستاگرام برای مبارزه با اپلیکیشن تیک تاک، از قابلیت ترکیب ویدیو و موزیک خود به نام «Reels» رونمایی کرد. به کمک این قابلیت که شباهت زیادی به اپلیکیشن تیک تاک دارد، می توان ویدیو کلیپ های 15 ثانیه ای را تولید کرده و در قالب استوری به اشتراک گذاشت.
در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم
تقریباً مشابه آنچه در اپلیکیشن تیک تاک مشاهده می شود، کاربران به کمک قابلیت Reels می توانند ویدیوهای خود را با اضافه کردن افکت های واقعیت افزوده، موزیک و دستکاری سرعت ویرایش کرده و محتواهای خلاقانه ای تولید کنند. علاوه بر این امکان ریمیکس کردن ویدیوهای کاربران دیگر نیز وجود دارد.
کاربران می توانند با رفتن به استوری اینستاگرام، قابلیت Reels را پیدا کرده و ویدیوهای خود را در حالت بی صدا ضبط کنند. همچنین می توان با جستجوی ویدیوهای دیگر از طریق هشتگ ها یا در صفحه Explore، از آهنگ آنها نیز استفاده کرد. امکان بهره مندی از بانک موزیک فیسبوک که شامل آثاری از ناشران بزرگ و مستقل هست، نیز وجود دارد.
کاربران پس از انتخاب موزیک دلخواه می توانند ویدیوی خود را ضبط کرده و یا چندین ویدیو کلیپ را آپلود کنند. کاربران می توانند پس از ویرایش ویدیو و اضافه کردن کپشن ها و افکت ترانزیشن، آن را در استوری و یا با دوستان نزدیک خود به اشتراک گذاشته و یا به شکل عمومی منتشر کنند.
با به اشتراک گذاری ویدیو کلیپ به شکل عمومی، امکان نمایش آن در قسمت Top Reels در صفحه Explore وجود خواهد داشت.
این قابلیت از امروز در برزیل با نام Cenas منتشر می شود و پس از آزمایش قابلیت ها و دریافت بازخورد، برای مناطق دیگر نیز عرضه خواهد شد. اینستاگرام طرفداران زیادی در برزیل دارد و به دلیل خصوصیات فرهنگی این کشور و وابستگی عمیق مردم آن به موزیک، ابتدا برای کاربران این کشور منتشر شده است.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/96400/کپی-کاری-اینستاگرام-از-قابلیت-تیک-تاک
بستن   چاپ