سیاست و بازاریابی
تپ‌سی یک سوم از درآمدش از هر سفر را به رانندگان می‌دهد
چهارشنبه 29 آبان 1398 - 16:59:41
سیاست و بازاریابی - تپ‌سی با هدف حمایت مالی و کاهش نگرانی رانندگان پس از افزایش قیمت بنزین، برای جبران، یک سوم از کمیسیون خود را به رانندگان می‌دهد. 

در روزهای اخیر با ابلاغ طرح سهمیه‌بندی بنزین و افزایش قیمت این حامل انرژی، رانندگان تاکسی‌های آنلاین با نگرانی‌هایی در ارتباط با افزایش هزینه‌های جاری‌شان روبه‌رو شده‌اند. به همین دلیل تپ‌سی برای حمایت و کاهش نگرانی رانندگان خود، یک سوم درآمدش را به آن‌ها اختصاص می‌دهد. میلاد منشی‌پور، مدیرعامل شرکت تپ‌سی، با اعلام این خبر گفت: در روزهای گذشته طی تماس‌ها و تعاملی که با سفیرانمان داشتیم، متوجه نگرانی آن‌ها از افزایش قیمت بنزین و متعاقب آن افزایش هزینه‌های جاریشان شدیم، به همین دلیل تصمیم گرفتیم برای حمایت از آن‌ها، بخشی از درآمد خود را به آن‌ها اختصاص دهیم. به گفته‌ی منشی‌‌‌پور، با اجرای این تصمیم، تپ‌سی حداقل به مدت یک هفته، با کاهش کمیسیون دریافتی خود، یک سوم درآمدش از سفرها را به سفیران اختصاص می‌دهد. به این ترتیب کمیسیون این شرکت از 15 درصد به 10 درصد کاهش یافته و 5 درصد باقی‌مانده به درآمد رانندگان اضافه می‌شود. پیش‌تر نیز این شرکت اعلام کرد که در تاریخ‌های 27 و 28 آبان، برای کمک به به رانندگان مشغول به کار در این تاکسی اینترنتی، به ازای هر لیتر مصرفی، مبلغ 1500 تومان به‌صورت وام و 500 تومان پاداش بلاعوض اختصاص می‌دهد. سهمیه‌بندی بنزین از بامداد جمعه 24 آبان آغاز و قرار شد برای کمک به رانندگان تاکسی‌های اینترنتی تا سقف 300 لیتر در ماه سهمیه بنزین اختصاص یابد. این سهمیه شامل تمام رانندگان تاکسی‌های اینترنتی می‌شود که در طول یک ماه، بیش از 200 کیلومتر پیمایش داشته باشند و به ازای هر لیتر 1500 تومان تا سقف 300 لیتر در ماه است.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/97133/تپ‌سی-یک-سوم-از-درآمدش-از-هر-سفر-را-به-رانندگان-می‌دهد
بستن   چاپ