سیاست و بازاریابی
تاسیس مرکز حریم شخصی توسط توئیتر
سه شنبه 12 آذر 1398 - 11:09:26
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - فارس / مرکز حریم شخصی توئیتر اطلاعیه ها و پیام های توئیتر را در مورد مسائل مربوط به حریم شخصی افراد به اشتراک می گذارد. از سوی دیگر اطلاعاتی در مورد رویدادهای امنیتی مرتبط با توئیتر هم از طریق این مرکز منتشر می شود.
در بخشی از اطلاعیه تاسیس این مرکز آمده است: شما با استفاده از توئیتر به ما نشان داده اید که برای نگهداری از داده هایتان به ما اعتماد دارید. ما این اعتماد را ساده نمی گیریم.
توئیتر قبلا اعلام کرده بود که قصد دارد سیاست های حریم شخصی خود را از تاریخ اول ژانویه به روزرسانی کند و به نظر می رسد این اقدام به منظور افزایش شفافیت در قبال کاربران و اعطای امکان کنترل بیشتر داده ها به آنها صورت می گیرد.
کاربران با استفاده از تنظیمات این مرکز می توانند خود انتخاب کنند که تحت کنترل قوانین کدام شعبه از توئیتر اعم از آمریکایی یا اروپایی باشند. زیرا شعبه اروپایی توئیتر سخت گیری های بیشتری در زمینه حریم شخصی و امنیت دارد.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/98251/تاسیس-مرکز-حریم-شخصی-توسط-توئیتر
بستن   چاپ