سیاست و بازاریابی
شکست جدید سامسونگ از شیائومی
پنجشنبه 21 آذر 1398 - 16:11:04
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - سخت افزار / طبق گزارشی که توسط موسسه تحقیقاتی International Data Corporation منتشر شده، شیائومی در سه ماهه سوم سال 2019 عنوان بزرگترین فروشنده تلویزیون‌های هوشمند را از آن خود کرده است. MiTV در این کوارتر در مقایسه با سال گذشته همین دوره رشد چشمگیر 46 درصدی را شاهده بود که این میزان فروش شیائومی در طول سال را 69 درصد افزایش داده است.
تلویزیون MiTV شیائومی در سال 2018 روانه بازار شد و در هند موفقیت چشمگیری بدست آورد. شیائومی در حال حاضر 33 درصد از سهم این بازار را به خود اختصاص داده و در جایگاه نخست قرار گرفته است. پس از این شرکت چینی، سامسونگ با اختلاف 19 درصدی از رتبه اول و با تصاحب 14 درصد از سهم بازار جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است. ال‌جی، دیگر سازنده کره‌ای با تخصیص 13 درصد از سهم بازار در رتبه سوم قرار گرفته است. پس از آن سونی و TCL به‌ترتیب 10 و 9 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده و در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.
شیائومی با پیش‌گرفتن سیاستی مشابه با کسب‌وکار گوشی‌های هوشمند خود، یعنی ارائه محصولات مدرن با قیمت اقتصادی‌تر از رقبا موفق به کسب چنین دستاوردی شده است. انتظار می‌رود که موفقیت شیائومی ادامه‌دار باشد و در آینده‌ای نزدیک در سطح جهانی هم حرف‌های زیادی در بخش تلویزیون‌های هوشمند برای گفتن داشته باشد.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/99157/شکست-جدید-سامسونگ-از-شیائومی
بستن   چاپ