سیاست و بازاریابی
آیا Death Stranding اثر مثبتی بر روی مخاطب گذاشته است؟
يکشنبه 24 آذر 1398 - 11:12:18
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - گیم فا / از همان بدو معرفی بازی Death Stranding، خالق بازی یعنی آقای هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، همواره ایجاد ارتباط بین بازیکنان مختلف را، هدف اصلی خود از ساخت این بازی اعلام کرده است. قضاوت این که ایده‌‌ی مذکور تا چه حد به صورت موفقیت‌آمیز پیاده شده باشد، برعهده‌ی خود شما قرار می‌گیرد.
Death Stranding یکی از مرموزترین پروژه‌های کل صنعت بازی‌های ویدئویی تلقی می‌شود. تا پیش از عرضه، به دلیل بازاریابی خاص و پررمز و راز Death Stranding، کسی ایده‌ای در رابطه با مکانیزم‌های ارتباطی بازی نداشت. پس از انتشار رسمی بازی و کنار رفتن پرده‌ها، مشخص شد که منظور کوجیما از ایجاد ارتباط و المان‌های ارتباطی درون Death Stranding چه چیزی بوده است.
در یک مصاحبه‌‌ی جدید، هیدئو کوجیما در رابطه با وضعیت حال حاضر دنیا صحبت می‌کند. در رابطه با این که تا چه حد مثبت‌نگری در این دنیا کار دشواری است. آقای کوجیما امیدوار است که سیستم ارتباطی Death Stranding، یعنی ارتباط غیرمستقیم از طریق سبک و المان‌های Strand System، حس خوبی به بازی‌بازان القا کرده باشد. مخصوصا به کسانی که در هنگام برقراری ارتباط مستقیم دچار واهمه و استرس می‌شوند. اگرچه سخنان کوجیما کمی بیش از حد فلسفی و قدیمی به نظر می‌آیند، اما اگر به جوامع آنلاین بازی‌های ویدئویی توجه کنید، متوجه خواهید شد که حرف‌های ایشان چندان دور از ذهن نیست.
بازی Death Stranding هم‌اکنون بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد، این در حالی است که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این عنوان در تابستان 2020 میلادی توسط شرکت 505 گیمز (505 Games) منتشر خواهد شد.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/99438/آیا-Death-Stranding-اثر-مثبتی-بر-روی-مخاطب-گذاشته-است؟
بستن   چاپ