سیاست و بازاریابی
شوخی نوکیا با موز معروف یک و نیم میلیارد تومانی!
دوشنبه 25 آذر 1398 - 10:08:13
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - سخت افزار / احتمالاً شما هم در چند روز گذشته ماجرا موز 120 هزار دلاری موزه میامی که توسط هنرمند ایتالیایی، مائوریتزیو کاتلن که "کمدینگ نام گرفته را شنیده‌اید. این موز پس از آنکه در فستیوال هنر Art Basel Miami Beach به قیمت 120000 دلار قیمت‌گذاری شد بر سر زبان‌ها افتاد، اما پس از آن توسط هنرمند دیگری خورده شد.
حالا اکانت رسمی نوکیا در توئیتر هم سهم خود را در این ماجرای سراسر طنزآلود ایفا کرده است، هر چند کمی دیر. حساب نوکیا در توئیتر تصویر بالا در با چنین توضیحی به اشتراک گذاشته است: "موزها خوشمزه هستند، اما موزی که بتونه تماس هم بگیره چی؟ این دیگه واقعاً شاهکاره!"
تصویری که حساب نوکیا عکس آن را به اشتراک گذاشته است متعلق به گوشی نوکیا 8810 4G است. یک نسخه جدید از گوشی خاطره‌انگیز نوکیا 8810i که در سال 1997 روانه بازار شده است. این گوشی در زمانی معرفی خود هم "گوشی موزی" لقب گرفت که دلیل این موضوع رنگ زد و ساختار خمیده آن بود.
همانطور که پیش‌تر گفتیم این تصویر شوخی با موزی بود که توسط هنرمند عجیب ایتالیایی با یک چسب به دیوار چسبانده شده بود. اما آیا این واقعاً یک اثر هنری بود؟ پاسخ این سوال در تخصص ما نیست. اما طبیعتاً این فقط یک موزی بود که با چسب به دیوار چسبیده بود و در نهایت به قیمت 120 هزار دلار به فروش رفت. در ظاهر این شبیه به یک پولشویی به نظر می‌رسد، اما شاید هم افراد ثروتمند واقعاً به آثار هنری هرچند بی‌معنی علاقه دارند.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/99534/شوخی-نوکیا-با-موز-معروف-یک-و-نیم-میلیارد-تومانی!
بستن   چاپ