سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

تشخیص چهره خودکار در المپیک 2020 بازاريابي

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - قرار است المپیک 2020 توکیوی ژاپن به منظور جلوگیری از حملات تروریستی احتمالی و افزایش امنیت محیط ورزشی، به سیستم خودکار تشخیص چهره مجهز شود.
به گزارش ایسنا، رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که سیستم‌های خودکار تشخیص چهره و احراز هویت تقریبا در 40درصد از خیابان‌های منتهی به بازی‌های المپیک و پارالمپیک که در شهر توکیوی ژاپن در سال 2020 میلادی برگزار می‌شود، نصب خواهد شد.
این اقدام به منظور جلوگیری از هر‌گونه احتمال حملات تروریستی و خشونت‌آمیز و افزایش امنیت شهروندان، تماشاگران، خبرنگاران و همچنین ورزشکاران و مقامات کشورهای مختلف انجام خواهد شد. طبق گزارش‌های منتشر شده از سوی روزنامه یومیوری، رایانه‌هایی که به دوربین‌های پیشرفته و فوق پیشرفته مجهز شده‌اند، قادر خواهند بود هویت و چهره تمام افراد حاضر در ورزشگاه‌ها و خیابان‌ها را تشخیص دهند و به این ترتیب امنیت شهر هنگام برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک افزایش خواهد یافت. برآورد شده است که در خلال بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیوی ژاپن، حدودا 300 تا 400 هزار نفر تماشاگر، خدمه بازی، مامور امنیتی، خبرنگار و ورزشکار حضور پیدا کرده و شرکت خواهند کرد. مقامات و مسوولان مربوطه بر این باورند که بهره‌مندی از فناوری و سیستم‌های مجهز به هوش مصنوعی و تشخیص خودکار چهره و هویت مردم می‌تواند کمک بسزایی به افزایش امنیت شهر توکیو و همچنین بهتر و ایمن برگزار کردن مراسم المپیک ژاپن کند. المپیک توکیوی ژاپن از 24 ژوئیه تا 9 اوت تابستان سال 2020 میلادی برگزار خواهد شد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

مقایسه لرزشگیر دوربین آیفون 11 پرو با ویوو X50 پرو

قیمت انواع موبایل پس از تکذیب ممنوعیت واردات

پاک‌کننده نمایشگر که در کف دست جای می‌گیرد

علی ضیا؛تخریب یک برند شخصی یا پایان شهرت

پنج مهارت مهم ارتباطی

فیلم تبلیغاتی Air Canada در سالگرد 75 سالگی

خروج ریال، چه تبعات اقتصادی دارد؟

اندروید 10 به نوکیا وان رسید

حرکت به سمت نسل پنجم اینترنت نیازمند عزم ملی است

حمایت از ایده‌های مربوط به اینترنت اشیا

تلاش اینستاگرام و یوتیوب برای پشت سر گذاشتن تیک تاک

با ارزش‌ترین برندهای جهان در سال 2020 کدامند؟

تجهیز صنعت بازی‌های رایانه‌ای ایران به بانک اطلاعات

پوسکوی کره‌ ای؛ دومین تولید کننده بزرگ فولاد جهان

سیستم کانبان و جریان تک قطعه‌ای

بررسی یک تبلیغ، مایکروسافت علیه گوگل

استراتژیهای مدیریت برند (2): توسعۀ برند

دود اختلاف آمریکا و هواوی در چشم برزیل می‌رود!

آمیخته بازاریابی - 4p بازاریابی

فرآیند 5 مرحله ای مدیریت ریسک

افزایش فروش میعانات گازی در پالایشگاه گاز ایلام

کاهش اندک قیمت سبد نفتی اوپک

چهارمین نشست کارگروه انرژی ایران و روسیه برگزار شد

بازی Battletoads به زودی منتشر می‌شود

گناباد و بجستان خراسان رضوی گازدار می‌شوند

افزایش برآورد قیمت نفت برای نیمه دوم سال 2020

کتاب قواعد عملیاتی برای کارکنان دستگاه حفاری ترجمه شد

مصرف بیش از 14 میلیون مترمکعب گاز در جایگاه‌های سی‌ان‌جی کردستان

شرکت ملی حفاری در وضع سفید است

کاهش تولید نفت آمریکا کمتر از حد انتظار خواهد بود

قیمت انواع تبلت سامسونگ در بازار

رویداد آنلاین کانن فردا برگزار می‌شود

پاتک مایکروسافت به هکرها

تشریح اقدام‌های پیشگیرانه نفت شمال‌غرب در مقابله با کرونا

بازاریابی گوشه یا niche marketing

آسیب پذیریِ افراد مضطرب در دریافت مشاوره

حفظ محیط زیست با بهره‌گیری از انرژی‌های تجدیدپذیر

چین بزرگترین سارق سایبری تاریخ در جهان است

پتنت گوشی تاشو هواوی Mate V با مکانیزمی متفاوت ثبت شد

کدام کنسول برای شما مناسب‌تر است؟

اهمیت بازاریابی هدف در توسعه و جهانی شدن سازمان

نقش عکاسی تجاری در موفقیت فروش

آدیداس یک برند کارا

موبایل نخرید، ارزان می‌شود

آیا با این رتبه بندی اینترنت در ایران موافقید؟

رقیبی سرسخت در راه است؛ مشخصات گوشی گیمینگ لنوو لو رفت

تکذیب واگذاری جزیره کیش به چینی ها

برگزاری اولین کارگروه دائمی مالیاتی فعالین اقتصادی مستقر در مناطق آزاد

سامسونگ رسما تاریخ رویداد رونمایی از گلکسی نوت 20 را اعلام کرد

چگونه اکانت ایمیل خود را در اندروید حذف کنیم؟

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی