بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

شبکه هاي اجتماعي - قسمت 7

چالش‌هاي اينفلوئنسر مارکتينگ چيست؟ مقالات بازاريابي

چالش‌هاي اينفلوئنسر مارکتينگ چيست؟
  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - در دنیای بازاریابی آنلاین و دیجیتال مارکتینگ، اینفلوئنسر مارکتینگ سر و صدای زیادی به پا کرده و رونق گرفته است.


کمپانی‌ها، صاحبان برند و کسب و کار، از طریق کمپین‌های که با هزینه‌های تبلیغاتی ایجاد می‌شود به ۱۹۸% سود رسیده‌اند. با این حال و روند رشد و سود، هنوز چالش‌هایی در مقابله با استراتژی‌های اینفلوئنسر مارکتینگ وجود دارند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از چنکا، پیدا کردن مشکل اولین قدم برای حل آن است. در اینجا به سه چالشی که به صورت مرتب، در اینفلوئنسر مارکتینگ رخ می‌دهد و دارای راه‌حل‎های محسوسی است اشاره می‌شود:
چالش اول: پیدا کردن اینفلوئنسرهای مناسب
تعریف‎های اشتباهی برای اینفلوئنسر وجود دارد که این تعریف‌های اشتباه، پیدا کردن اینفلوئنسرهای مناسب با برندتان را دچار مشکل می‌کند.
تپ انفلوئنس (TapInfluence) و گروه­ تحقیقی آلتیمتر (Altimeter) از بازاریاب­ها خواستند تا برخی از چالش‌هایی را که هنگام کار با اینفلوئنسرها با آن­ها مواجه می­شدند، را نام ببرند. ۶۸% از بازاریاب‌ها گفتند پیدا کردن اینفلوئنسر مرتبط، مانع بسیار بزرگی است.
براساس دیگر تحقیقاتی که انجام شد و در یک مطالعه جداگانه، ۷۳% از بازاریاب‎های مد و زیبایی، شناسایی اینفلوئنسرهای مناسب برای اینفلوئنسر مارکتینگ را بزرگترین مشکل‎شان بیان کردند.
راه‌حل: از برخی ابزارها برای تشخیص اینفلوئنسرهای مناسب استفاده کنید. این نرم‎افزارها براساس داده‌ها، مقیاس‌ها را اندازه‎گیری می‎کنند. تنها با چند کلیک، به اینفلوئنسر مناسب و منطبق با معیارهای‌تان می‌رسید.
چالش دوم: تعریف اینفلوئنسر و اینفلوئنسر مارکتینگ به مدیران
در میان روش‎های مختلف بازاریابی دیجیتال، اینفلوئنسر مارکتیگ روشی جدید است. به همین دلیل ممکن است سازمان‎ها با چالش‎های بزرگی مواجه شوند. در این مسیر، بازاریاب‎ها باید به سختی کار کنند تا بتوانند جایگاه اینفلوئنسر مارکتینگ را برای مدیران ثابت کنند و اغلب هم درک سختی نسبت به این موضوع دارند. همچنین کمپانی‌ها، برندها و صاحبان کسب و کار هزینه‎های کافی را برای اینفلوئنسر مارکتینگ در نظر نمی گیرند. اکثرا دوست دارند با اینفلوئنسرهای مشهور و با پرداخت هزینه‎ای ناچیز بهترین نتیجه را بگیرند.
برندها باید این را در نظر بگیرند که اینفلوئنسرهای واقعی، محتواهای قابل اعتماد و اصل را ایجاد می‌کنند و باعث ایجاد رونق در فروش، افزایش SOV، شناخته شدن برند و … می‎شوند.
راه‌حل: قبل از هر چیز، تفاوت بین سلبریتی، اینفلوئنسر، میکرو اینفلوئنسر و ماکرو اینفلوئنسر را برای مدیران خود تعریف کنید. به آن‎ها براساس آمارهای واقعی و نتایج مثبت ثابت کنید که میکرو اینفلوئنسرها و ماکرو اینفلوئنسرها به طور قابل توجهی موثرتر از اینفلوئنسرها و سلبریتی‌ها هستند. داشتن آگاهی یک قدرت محسوب می‌شود و وقتی شما با استفاده از این دانش و آگاهی، به مدیران و بازاریاب‌ها تاثیر واقعی اینفلوئنسر مارکتینگ را نشان دهید، باعث موفقیت کارها و کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ می‌شوید.
چالش سوم: به اینفلوئنسرها برای تولید محتوا اعتماد کنید
۷۲% اینفلوئنسرها فکر می‌کنند که هزینه پرداختی برندها به اندازه تولید محتوا و سرویس‌دهی آن‌ها نیست. همچنین ۳۹% اینفلوئنسرها، دستورالعمل‎هایی که برندها برای تولید محتوا به آن ها می‌دهند را محدود کننده و یک چالش می‎دانند. یکی دیگر از مشکلاتی که اینفلوئنسرها درباه آن صحبت می‎کنند، مقدار زمانی است که برندها برای تولید محتوا در نظر می‎گیرند. ۳۲% اینفلوئنسرها می‎گویند که زمان کافی به بازاریاب‌ها برای اتمام پروژه داده نمی‌شود.
تپ اینفلوئنس (TapInfluence) از اینفلوئنسرها خواست تا درباره بزرگترین اشتباهاتی که برندها برای سرمایه‌گذاری در اینفلوئنسر مارکتینگ انجام می دهند، صحبت کنند و راه‎حل‌های واقعی را برای درمان این مسئله بیان کنند.
راه‌حل: بازاریاب‌ها قادر به درک این موضوع نیستند که اینفلوئنسرها، تلاش بسیاری را برای جلب اعتماد و وفاداری انجام می‎دهند. بنابراین قدرت اینفلوئنسرها را به عنوان یک استراتژی بازاریابی، نادیده می‌گیرند. اینفلوئنسرها براساس آمار، با توجه به هزینه کمتری که نسبت به سلبریتی‎ها می‌گیرند، نتایج بهتری را برای برندها به دست می‌آورند و بسیاری از نگرانی ها را رفع می‎کنند. برای همین بازاریاب‎ها بهتر است دست اینفلوئنسرها را در تولید محتوا باز بگذارند تا آن‌ها به صورت خلاقانه به تولید محتوای مورد نظر آن‌ها بپردازند. اینفلوئنسرها می‌توانند محتوای خلاقانه و تاثیرگذاری ایجاد کنند.
و اما حقیقت بزرگ
قانون‌های اینفلوئنسر مارکتینگ براساس گسترش آن در حال تغییر است. اینفلوئنسرها این موضوع را درک کردند و می‌دانند که چطوری به صورت گروهی با هم کار کنند و چه محتوایی را برای تبلیغات ایجاد کنند تا بهترین نتیجه و تاثیر را روی مخاطبان خود داشته باشند. در واقع آن‌ها به نوعی تعامل با برندها رسیدند (مثال معروف «تو پشت مرا می‌خوارانی و من پشت تو را»). در این تعامل، اینفلوئنسرها باید به این آگاهی برسند که برندها چه چیزهایی می‌خواهند و همچنین بالعکس.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

همه چیز درباره هلن کلر

پوشش زنده ویدیویی زومیت از پرتاب تاریخی کپسول کرو دراگون اسپیس ایکس [شروع شد]

بررسی ویدیویی ردمی نوت 8 شیائومی

تلویزیون محبوب گیمرها وارد بازار شد

قیمت گلکسی M01 حدودا 118 دلار خواهد بود

هندی‌ها با پرتاب ده‌ها ماهواره، شبکه ‌5G را در این کشور برقرار می‌کنند

بازی Far Cry 5 را به صورت رایگان تجربه کنید

برادر ثروتمندترین جنایتکار تاریخ از اپل شکایت کرد

بررسی ریزر بلید استلث 2019

شیائومی Redmi 9 گواهی تأییدیه بلوتوث دریافت کرد

با این روش ساده، کارکرد ماسک‌های بهداشتی را برای محافظت دربرابر کرونا بهبود دهید

در گوگل اسیستنت امکان خرید ازطریق صدا فراهم می‌شود

توییتر را با کارمند ایرانی مایکروسافت بیشتر بشناسید

حمایت صندوق بین‌المللی پول از ارزهای دیجیتالی

هدفون کاملا بی سیم وان پلاس با طراحی شبیه ایرپادز اپل فاش شد

پتنت جدید ثبت‌شده سامسونگ برای گوشی تاشو

مقیاس‌دهی و افزایش رزولوشن ویدئو‌ها چگونه انجام می‌شود؟

HTC تابستان امسال با پرچمداری 5G به بازار پرچم‌داران باز‌می‌گردد؟

گوشی اوپو رینو 4 به زودی از راه می‌رسد

ربات کافه چی که فاصله گذاری اجتماعی را ترویج می‌کند

با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید

مرسدس بنز روی تولید باتری خودرو الکتریکی تمرکز می‌کند

6 کار خطرناک که هر روز با گوشی موبایل‌ انجام می‌دهید!

نسخه جدید macOS به داد باتری‌ لپ‌تاپ‌ها می‌رسد

آمازون در صدر ارزشمندترین خرده فروشان دنیا

تمام بازی‌های نسل هشتم قابل پورت شدن روی نینتندو سوییچ هستند

آموزش و دارو و درمان؛ دسته‌های با شتاب رشد زیاد کافه بازار در سال 1398

بی ام و سری 6 گرن توریسمو 2021 معرفی شد

آیفون 11 اپل؛ محبوب‌ترین گوشی فصل اول 2020 از نگاه مؤسسه Omdia

با خانواده آرم Cortex-X آشنا شوید؛ طراحی اختصاصی با هدف‌گیری بازار شرکا

سامسونگ 80 درصد از سفارشات OLED را برای آیفون‌های 2020 تضمین می‌کند

بازی ماجراجویی و پلتفرمر Hoa معرفی شد

شناسایی گونه ای کمیاب از ژله ماهی دکمه آبی برای نخستین بار در شمال غربی جزیره کیش

فراخوان طرح پژوهشی تنظیم سند ارتقای وضعیت زنان منطقه آزاد کیش

الزام رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مراکز ورزشی کیش

macOS 10.15.5 با قابلیتی ویژه برای بهبود عمر باتری منتشر شد

موبایل‌ساز‌ها چگونه سر شما را کلاه می‌گذارند؟

43 کارفرمای متخلف استان سمنان به دستگاه قضا معرفی شدند

دعوت زاگرس جنوبی از مناقصه‌گران برای ثبت‌نام در سامانه ستاد

عرضه نفت خام ونزوئلا کاهش یافت

صرفه‌جویی 960 میلیون دلاری سالانه سوخت ارمغان نوسازی ناوگان جاده‌ای

سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی جهان 20 درصد کاهش می‌یابد

اسپاتیفای یک محدودیت را حذف کرد

رویداد Blizzcon 2020 رسما لغو شد

غول چینی 70 میلیارد دلار را صرف فناوری‌های جدید می‌کند

تعطیل شدن خط تولید نوکیا در هند به دلیل کرونا

بی ام و سری 5 سدان و تورینگ مدل 2021 معرفی شد

اجرای فورتنایت 90 فریم‌برثانیه‌ای برای اولین‌بار روی وان پلاس 8

اولین مانیتور ردمی رونمایی شد

چطور در بازی Pes 2020 قیچی برگردان بزنیم؟