بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

راه‌هايي براي برندسازي در اينستاگرام و افزايش ميزان فالور بازاريابي سياسي

راه‌هايي براي برندسازي در اينستاگرام و افزايش ميزان فالور
  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - امروزه شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر در ماه، به یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین شبکه‌های اجتماعی موجود تبدیل شده است. زیرا با توجه به گرایش مردم به رسانه‌های تصویر محور، برندسازی در اینستاگرام به یکی از موثرترین راه‌های جذب مشتری تبدیل شده است. اما ممکن است برای شما نیز این سوال به وجود آید که برندسازی در اینستاگرام چگونه انجام می‌گیرد؟ و برای موفقیت در این رسانه‌ی اجتماعی چگونه باید عمل کرد. در ادامه به بررسی عوامل موثر در موفقیت برندسازی در اینستاگرام می‌پردازیم.
۷ راهکار برای موفقیت برندسازی در اینستاگرام و افزایش فالور
۱) ایجاد یک پروفایل با مشخصات کامل و شفاف
مشخصات وارد شده در پروفایل هر برند مهمترین دارایی آن محسوب می‌شود. در حقیقت می‌توان گفت عکس پروفایل، توضیحات موجود در بیو پیج و لینک‌های موجود در قسمت بیو مهمترین عامل در جلب اعتماد مشتری است. بنابراین برای برندسازی در اینستاگرام سعی کنید تصویر لوگوی برند خود را به عنوان عکس پروفایل پیج خود قرار دهید. در ضمن بهتر است این لوگو با لوگوی موجود در سایت رسمی برند شما یکسان باشد. زیرا این لوگو کلیدی برای جلب اعتماد و جذب مشتری بیشتر است. توضیحات موجود در بیو پیج در یک نگاه اطلاعات جامعی را در مورد برند و پیج شما در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. بنابراین سعی کنید جملات کوتاه و جذابی را برای بیو پیج خود انتخاب کنید. این جملات باید هدف کلی برند شما را برای مشتری آشکار کند.
۲) استفاده از عکس‌های مرتبط و منسجم
در هر زمینه‌ای فعالیت می‌کنید برای جلب اعتماد مشتری بهتر است تصاویر منسجم و یک دستی را برای پیج خود تهیه کنید. به منظور یک دست بودن پیجتان می‌توانید قالب، تمپلیت و یا تمی را مطابق با رنگ سازمانی برند خودتان تهیه کنید. بنابراین هر تصویری که قرار است داخل پیج قرار گیرد را به کمک این قالب به تصویری مرتبط با پیجتان تبدیل کنید. در صورتی که عکاسی محصولاتتان را خودتان انجام می‌دهید بهتر است زمینه‌ی یکسانی را برای این محصولات در نظر بگیرید. این کار سبب می‌شود که مشتریان شما راحت‌تر به شما اعتماد کنند.


برندسازی در اینستاگراماستفاده از عکس‌های مرتبط و منسجم روشی برای کمک به بهبود برندسازی در اینستاگرام است

۳) استفاده از هشتگ‌های مناسب
استفاده از هشتگ‌های مناسب در کپشن اینستاگرام یکی از عوامل موثر در پروموت کردن پست‌های اینستاگرامی است. البته نکته‌ی مهمی که در ارتباط با انتخاب هشتگ مناسب وجود دارد انتخاب و استفاده از تعداد محدودی هشتگ مرتبط و تخصصی است. اهمیت هشتگ از آنجا ناشی می‌شود که معمولا مشتریان حرفه‌ای با جستجوی هشتگ‌های تخصصی به پست‌های شما خواهند رسید. بنابراین قبل از انتخاب هشتگ‌های مناسب بهتر است با بررسی پیج‌های رقبا هشتگ‌های پرطرفدار را انتخاب کنید.
۴) استفاده از محتوای ویدئویی
محتوای ویدئویی سبب افزایش تعامل برند شما با مشتریانتان خواهد شد. به اشتراک‌گذاری ویدئوهای آموزش استفاده از محصول و مراحل تهیه‌ی آن باعث می‌شود که نام برند شما به عنوان یک برند معتبر در ذهن مشتری ماندگار شود. بنابراین سعی کنید گاهی ویدئوهایی از همکاران و کارمندان خود نیز تهیه کرده و در پیج اینستاگرام خود منتشر کنید. استوری اینستاگرام نیز یکی دیگر از عوامل مهمی است که می‌تواند سبب افزایش تعامل با مشتریان شما شود.
۵) انتشار پست در بازه‌های زمانی مشخص
انتشار پست در بازه‌های زمانی مشخص به نوعی احترام به مخاطب تلقی می‌شود. بسته به نوع فعالیت‌های برند خود می‌توانید بازه‌های زمانی روزانه و هفتگی مشخصی را طبق تقویم محتوایی مشخص برای برند خود در نظر بگیرید. داشتن تقویم محتوایی سبب انسجام فعالیت‌های برند شما شده و به دسته‌بندی ذهن مخاطبان شما کمک خواهد کرد.


برندسازی در اینستاگرام داشتن تقویم محتوایی سبب انسجام فعالیت‌های برند شما شده و به دسته‌بندی ذهن مخاطبان شما کمک خواهد کرد.

۶) تولید محتوای خلاق
تولید محتوای خلاق یک مزیت رقابتی در عصر دیجیتال است. با توجه به عکس محور بودن اینستاگرام احتمالا تولید محتوای خلاق برای آن دشوار خواهد بود. بنابراین بهتر است با استخدام نیروی گرافیک خلاق پست‌های خلاقانه بیشتری را تهیه کنید و از طریق این پست‌ها مخاطبان خود را به چالش بکشید.
۷) تبادل با سایر پیج‌ها و تاثیرگذاران
تبادل با تاثیرگذاران و سایر پیج‌های مرتبط سبب جذب مخاطبان جدید خواهد شد. زیرا افراد بیشتری با برند شما مواجه می‌شوند. همین مواجه شدن افراد جدید و به اشتراک‌گذاری تجربه‌ی مشتریان می‌تواند وجهه مثبتی به برند شما ببخشد. بنابراین تبادل با پیج‌های پرطرفدار مرتبط با محصولات برندتان را به عنوان گامی موثر برای برندسازی در اینستاگرام فراموش نکنید.


برچسب ها: اصول برندسازی, افزایش فالور, افزایش فالور اینستاگرام, اینستاگرام, برند, برند، برندینگ, برندسازی, برندسازی در اینستاگرام, برندینگ, تولید محتوای خلاق, شبکه اجتماعی اینستاگرام


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

همه چیز درباره هلن کلر

پوشش زنده ویدیویی زومیت از پرتاب تاریخی کپسول کرو دراگون اسپیس ایکس [شروع شد]

بررسی ویدیویی ردمی نوت 8 شیائومی

تلویزیون محبوب گیمرها وارد بازار شد

قیمت گلکسی M01 حدودا 118 دلار خواهد بود

هندی‌ها با پرتاب ده‌ها ماهواره، شبکه ‌5G را در این کشور برقرار می‌کنند

بازی Far Cry 5 را به صورت رایگان تجربه کنید

برادر ثروتمندترین جنایتکار تاریخ از اپل شکایت کرد

بررسی ریزر بلید استلث 2019

شیائومی Redmi 9 گواهی تأییدیه بلوتوث دریافت کرد

با این روش ساده، کارکرد ماسک‌های بهداشتی را برای محافظت دربرابر کرونا بهبود دهید

در گوگل اسیستنت امکان خرید ازطریق صدا فراهم می‌شود

توییتر را با کارمند ایرانی مایکروسافت بیشتر بشناسید

حمایت صندوق بین‌المللی پول از ارزهای دیجیتالی

هدفون کاملا بی سیم وان پلاس با طراحی شبیه ایرپادز اپل فاش شد

پتنت جدید ثبت‌شده سامسونگ برای گوشی تاشو

مقیاس‌دهی و افزایش رزولوشن ویدئو‌ها چگونه انجام می‌شود؟

HTC تابستان امسال با پرچمداری 5G به بازار پرچم‌داران باز‌می‌گردد؟

گوشی اوپو رینو 4 به زودی از راه می‌رسد

ربات کافه چی که فاصله گذاری اجتماعی را ترویج می‌کند

با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید

مرسدس بنز روی تولید باتری خودرو الکتریکی تمرکز می‌کند

6 کار خطرناک که هر روز با گوشی موبایل‌ انجام می‌دهید!

نسخه جدید macOS به داد باتری‌ لپ‌تاپ‌ها می‌رسد

آمازون در صدر ارزشمندترین خرده فروشان دنیا

تمام بازی‌های نسل هشتم قابل پورت شدن روی نینتندو سوییچ هستند

آموزش و دارو و درمان؛ دسته‌های با شتاب رشد زیاد کافه بازار در سال 1398

بی ام و سری 6 گرن توریسمو 2021 معرفی شد

آیفون 11 اپل؛ محبوب‌ترین گوشی فصل اول 2020 از نگاه مؤسسه Omdia

با خانواده آرم Cortex-X آشنا شوید؛ طراحی اختصاصی با هدف‌گیری بازار شرکا

سامسونگ 80 درصد از سفارشات OLED را برای آیفون‌های 2020 تضمین می‌کند

بازی ماجراجویی و پلتفرمر Hoa معرفی شد

شناسایی گونه ای کمیاب از ژله ماهی دکمه آبی برای نخستین بار در شمال غربی جزیره کیش

فراخوان طرح پژوهشی تنظیم سند ارتقای وضعیت زنان منطقه آزاد کیش

الزام رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مراکز ورزشی کیش

macOS 10.15.5 با قابلیتی ویژه برای بهبود عمر باتری منتشر شد

موبایل‌ساز‌ها چگونه سر شما را کلاه می‌گذارند؟

43 کارفرمای متخلف استان سمنان به دستگاه قضا معرفی شدند

دعوت زاگرس جنوبی از مناقصه‌گران برای ثبت‌نام در سامانه ستاد

عرضه نفت خام ونزوئلا کاهش یافت

صرفه‌جویی 960 میلیون دلاری سالانه سوخت ارمغان نوسازی ناوگان جاده‌ای

سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی جهان 20 درصد کاهش می‌یابد

اسپاتیفای یک محدودیت را حذف کرد

رویداد Blizzcon 2020 رسما لغو شد

غول چینی 70 میلیارد دلار را صرف فناوری‌های جدید می‌کند

تعطیل شدن خط تولید نوکیا در هند به دلیل کرونا

بی ام و سری 5 سدان و تورینگ مدل 2021 معرفی شد

اجرای فورتنایت 90 فریم‌برثانیه‌ای برای اولین‌بار روی وان پلاس 8

اولین مانیتور ردمی رونمایی شد

چطور در بازی Pes 2020 قیچی برگردان بزنیم؟