سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

سونی در CES تاریخ انتشار برخی بازی‌ها را حذف کرده‌است نکات خواندني

سونی در CES تاریخ انتشار برخی بازی‌ها را حذف کرده‌است
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - گیم فا / به تازگی اخباری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهند شرکت سونی، تمامی تاریخ‌های عرضه‌ی بازی‌های ترد-پارتی خود برای کنسول پلی‌استیشن 5 را که در جریان رویداد دیجیتالی CES اعلام شده بودند را حذف کرده است.
سونی در حین شرکت در رویداد دیجیتالی CES، از تاریخ عرضه‌ی بسیاری از بازی‌های ترد-پارتی و انحصاری خود که قرار است در آینده بر روی کنسول پلی‌استیشن 5 منتشر شوند، رونمایی کرد. این اعلام‌های رسمی سبب شد تا علاقه‌مندان بهتر بفهمند که تا چه هنگام نیاز است برای تجربه‌ی عناوینی به مانند Kena: Bridge of Spirits ،Stray ،Project Athia و Pragmata صبر نمایند.
حال در اتفاقی جالب از آن جایی که رویداد CES به صورت زنده و آنلاین پخش می‌شد، شرکت سونی تصمیم گرفت در حساب کاربری رسمی خود بر روی شبکه‌ی یوتیوب (YouTube) ویدئوdی از کنفرانس خود در این مراسم را با مخاطبان به اشتراک گذارد. با این حال نکته‌ی جالب که توسط بسیاری رویت شده است، حذف شدن تاریخ عرضه‌ی بازی‌های ترد-پارتی مذکور در ویدئوی جدیدی به شمار می‌آید که شرکت سونی دوباره در یوتیوب به اشتراک گذاشته است. با نگاهی به این ویدئو، می‌توان دریافت که تنها بازی‌های فرست-پارتی شرکت سونی همچنان تاریخ عرضه‌ی مشخصی دارند و رمان انتشار عناوین ترد-پارتی از این ویدئو حذف شده‌اند.
بدون شک حذف شدن تاریخ عرضه‌ی برخی بازی‌ها در بازپخش کنفرانس شرکت سونی در جریان رویداد CES، می‌تواند بازخوردهای مختلفی داشته باشد؛ چرا که در جریان این کنفرانس، در مورد زمان عرضه‌ی بیشتر بازی‌های فرست-پارتی و ترد-پارتی شرکت سونی بحث شد و شاید بتوان گفت مشخص شدن تاریخ‌های حدودی، یکی از مهم‌ترین بخش‌های کنفرانس بود و حال شاهد آن هستیم که شرکت سونی در اقدامی عجیب، تاریخ‌های عرضه را در بازپخش کنفرانس خود بر روی یوتیوب حذف کرده است. برخی این اقدام را استراتژی شرکت سونی می‌دانند؛ چرا که با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا احتمال تاخیر در عرضه‌ی برخی عناوین وجود خواهد داشت و طرفداران نباید تا مشخص شدن زمان نهایی عرضه، بیهوده امیدوار شوند. برخی دیگر نیز اعتقاد دارند که استراتژی جدید شرکت سونی به این صورت است که زمان عرضه‌ی دقیق هر عنوان را تنها در زمانی نزدیک به انتشار آن به علاقه‌مندان اعلام نماید.
طبق کنفرانس CES امسال شرکت سونی، مشخص شد که بازی Project Athia اثر استودیوی اسکوئر انیکس (Square Enix) قرار است در ماه ژانویه‌ی سال 2022 عرضه شود. همچنین تایید گردید که عنوان فضایی و علمی-تخیلی Pragmata که در ابتدا قرار بود در سال 2022 عرضه شود، با یک سال تاخیر به دست علاقه‌مندان خواهد رسید. علاوه بر این موارد، دو بازی Ghostwire: Tokyo و Stray قرار است در ماه اکتبر سال جاری میلادی عرضه شوند. البته دو عنوان فرست-پارتی Horizon: Forbidden West و Ratchet and Clank: Rift Apart هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارند اما به نظر می‌رسد در سال جاری میلادی در دسترس بازی‌بازان قرار گیرند. با نگاهی به نام عناوین ذکر شده که تنها بازی‌های انحصاری و ترد-پارتی شرکت سونی نیستند که قرار است در دو سال آینده منتشر گردند، می‌توان دریافت که کنسول پلی‌استیشن 5 قصد دارد نسل نهم را به صورت طوفانی و با عرضه‌ی بازی‌های انحصاری بسیار زیادی آغاز نماید و شاید بتوان شاهد قدرتمندترین و درخشان‌ترین سال‌های حضور پلی‌استیشن در صنعت بازی‌های ویدئویی بود.

لینک کوتاه:
https://www.politicalmarketing.ir/Fa/News/177045/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

سربازان ارتش بریتانیا با تمرین در واقعیت مجازی برای نبرد آماده می‌شوند [تماشا کنید]

تصاویر افشاشده طراحی نسل بعدی اپل پنسل را نشان می‌دهند

هزاران اسکلت نبرد تکاملی میان انسان و بیماری‌ها را نشان می‌دهند

اوبر سفارش غذا را با ربات‌های خودران تحویل می‌دهد

اجرایی شدن شبکه ملی اطلاعات تا پایان سال 1400

هواوی جایگزینی برای جیمیل در دسترس کاربران قرار می‌دهد

همراه اول نخستین اپراتور بهره‌بردار از سرویسهای هوشمند 5G

گلکسی تب A7 لایت با چیپست هلیو P22T مدیاتک معرفی می‌شود

همکاری هوندا، یاماها، KTM و پیاجیو در ساخت موتور سیکلت‌های برقی

مایکروسافت: چینی‌ها با حمله به سرورهای Exchange سعی در سرقت اطلاعات دارند

فراتر از X6M؛ 789 اسب بخار قدرت برای بی ام و X6 تیونینگ G-Power

کووید 19 می‌تواند سلول‌های عضله قلب را از بین ببرد

عرضه احتمالی نسخه جدید بازی Death Stranding

پهپاد جنگی خودران بوئینگ اولین پروازش را انجام داد

محتویات داخل جعبه و مشخصات ردمی نوت 10 لو رفت

10 قابلیت مخفی گوگل کروم که باید استفاده کنید

میزو 18 و 18 پرو با نمایشگر خمیده و اسنپدراگون 888 معرفی شدند

علی‌رغم نگرانی‌ها، پلیس آمریکا همچنان در عملیات‌هایش از ربات‌ها استفاده می‌کند

میلیون دلاری‌ها: نگاهی به گران‌ترین شهاب سنگ‌های کشف شده

نگاهی به پروژه CliMA که قرار است دقیق‌ترین مدل اقلیمی جهان مدرن باشد

نوزاد سوئدی در رحم مادر به ویروس کرونا مبتلا شد

طرح فروش ویژه دنا پلاس توربو اتوماتیک؛ اسفند 1399

ویدئوهای منتشرشده از تام کروز روی تیک‌تاک با تکنولوژی دیپ‌فیک ساخته شده‌اند

لذت ورزش و تفریح با اسپیکرهای کینگ استار با گارانتی متین

ولوو C40 ریچارج 2022 معرفی شد

مردی استرالیایی ادعا می‌کند آیفون X اپل در جیبش منفجر شده است

معرفی کتاب «نظریه بازی»

پهپاد DJI FPV رونمایی شد

تصاویر باکیفیت گلکسی S21 FE سامسونگ منتشر شد

تراشه مدیاتک MT9638 برای تلویزیون‌های 4K معرفی شد

مجلس تحقیق و تفحص از مالیات اپراتورها را کلید می‌زند

گوگل پس از یک وقفه طولانی آپدیت مجدد اپ‌های iOS خود را از سر گرفت

اولین گوشی گیمینگ ردمی با دایمنسیتی 1200 مدیاتک به زودی معرفی می‌شود

هرآنچه باید درباره کار با نقشه و مسیریاب بلد بدانید

هواوی Petal Mail را به عنوان جایگزین جیمیل گوگل در دسترس کاربران قرار می‌دهد

دانشمندان برای اولین بار بر فراز قطب شمال «طوفان فضایی» کشف کردند

آیفون‌های آینده احتمالا به جای درگاه کابل، رابط مغناطیسی هوشمند دارند

مبارزه تا آخرین نفس؛ معرفی بهترین بازی‌های مبارزه‌ای اندروید

دادگاه اینتل را به دلیل نقض پتنت به پرداخت غرامت 2 میلیارد دلاری محکوم کرد

استراتژی ولوو برای سال 2030: فروش خودرو، فقط برقی و فقط آنلاین

هیوندای بایون معرفی شد؛ ارزان‌ترین کراس اوور کره‌ای‌ها برای بازار اروپا

اتحادیه اروپا در پی تسهیل مسافرت‌ها؛ ایجاد گذرنامه‌ای دیجیتالی برای واکسن و تست کرونا

آیا 5G برای انسان و محیط‌ زیست خطرناک است؟

آیین گشایش موزه نفت‌سوزهای کرمان

بهره برداری از پروژه های عمرانی، زیست محیطی و ترافیکی

2 انتصاب در هسته گزینش صنعت نفت

قدردانی از هلدینگ خلیج فارس در نشست سراسری مسئولیت‌پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی

واگذاری بازار روزها طی فرایندی شفاف برای اولین بار

جلسه هم اندیشی روسای هیات ها و کمیته های جودو کشور در جزیره کیش

راه اندازی سامانه کار و اشتغال در منطقه آزاد کیش فرصتی مناسب برای صیانت از حقوق کارگران است.

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی