سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

سخنگوی ستاد نوروزی سازمان منطقه آزاد کیش معرفی شد منطقه آزاد کیش

سخنگوی ستاد نوروزی سازمان منطقه آزاد کیش معرفی شد
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - سید علیرضا علوی رضوی رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد نوروزی سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان سخنگوی این ستاد انتخاب شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دومین جلسه ستاد نوروزی کیش با هدف بررسی و تصمیم گیری در خصوص "ممنوعیت ورود خودروهای شخصی با پلاک ملی به کیش، معرفی نماینده های کمیته های ستاد نوروزی، سرعت بخشیدن به رسیدگی شکایات مردمی از طریق سامانه 124، تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده در مبادی ورودی کیش و سطح شهر، برگزاری رویدادها و جشنواره های فرهنگی و هنری با رعایت ضوابط بهداشتی، نظارت و کنترل نرخ ارائه خدمات گردشگری،ساماندهی خانه های شبانه، تامین سوخت و ارسال اقلام غذایی توسط خودروهای سنگین، ذخیره سازی مواد غذایی، ارائه خدمات فنی برای تردد خودروهای سواری، فعال بودن نانوایی ها، پاسخگویی به شکایات به صورت 24 ساعته" با حضور خسرو نشان دبیر ستاد نوروزی کیش، ظهر دوشنبه 27 بهمن در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.
خسرو نشان معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره بر لزوم انسجام و وحدت کلام در اطلاع رسانی و ارائه گزارش عملکرد ستاد نوروزی 1400 کیش؛ سید علیرضا علوی رضوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان و رئیس کیمته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد نوروزی کیش را به عنوان سخنگوی این ستاد معرفی کرد.
نشان تصریح کرد: با معرفی سخنگوی ستاد نوروزی کیش و مدیریت اطلاع رسانی گسترده و جامع در زمینه ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم در مناطق مختلف کیش؛ جزیره کیش به شایستگی از گردشگران این منطقه میزبانی می کند.
وی با بیان این که شمار زیادی از گردشگران از سراسر کشور به مناطق تفریحی و گردشگری استان های کشور سفر می کنند گفت: جزیره کیش به عنوان قطب گردشگری منطقه؛ میزبان گردشگران تمام استان های کشور است از این رو نظارت بر نرخ ارائه خدمات و رعایت ضوابط بهداشتی اهمیت زیادی دارد.
دبیر ستاد نوروزی کیش با تاکید بر اعمال محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا در منطقه آزاد کیش بر ضرورت حفظ برند جزیره کیش اشاره داشت و گفت: با هم افزایی و همراهی کمیته های ستاد نوروزی کیش کیفیت ارائه خدمات ارزنده به گردشگران ارتقاء می یابد.
خسرو نشان نقش موثر کمیته تخصصی سلامت در ستاد نوروزی کیش را مهم و مثبت ارزیابی کرد و گفت: با اطلاع رسانی سامانه 124برای رسیدگی به شکایات مردمی و جلب رضایتمندی گردشگران نظارت های حداکثری با جدیت تمام ادامه خداهد داشت.
به گفته نشان جشنواره نوروزی فرهنگی و هنری با رعایت دقیق ظوابط بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در جزیره کیش برگزار خواهد شد.
وی شرکت هواپیمایی کیش را ابزاری موثر برای کنترل نرخ فروش بلیت شرکت های هواپیمایی به مقصد جزیره کیش معرفی کرد و اظهار داشت: در راستای حمایت از اصناف، بازاریان، ساکنان کیش و گردشگران از ظرفیت هواپیمایی کیش برای تنطیم نرخ بلیت در ایام نوروز استفاده خواهیم کرد.
خسرو نشان افزود : با هدف نظارت های حداکثری بر رعایت ضوابط بهداشتی خانه های شبانه در جزیره کیش ساماندهی می شود.
سعید پورعلی رئیس کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد نوروزی کیش در ادامه این جلسه بر ممنوعیت تردد خودروهای پلاک ملی به مقصد جزیره کیش اشاره داشت و گفت: محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا تا 15 فروردین ادامه دارد و شرایط تردد مسافران توسط شناورهای دریایی نیز در دست بررسی است.
پور علی خاطر نشان کرد: در حال حاضر مسافرانی که دارای سند مالکیت، رزرو هتل و یا شاغل در جزیره کیش هستند می تواند با ارائه مدارک لازم از مسیردریایی وارد جزیره کیش شوند.
وی افزود: برای خودرو های حامل سوخت و مصالح طرح های عمرانی و مواد غذایی هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و این خودرو ها می توانند به جزیره کیش تردد کنند.
سعید پورعلی با اشاره به این که اسکان موقت در جزیره کیش امسال برپا نخواهد شد افزود: اقدامات خوبی در حوزه زیباسازی شهری انجام شده و ارائه خدمات با کیفیت حمل و نقل عمومی و نصب "GPS" در خودروها برای جلوگیری از تخلفات گردشگری در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.
همچنین محمد پورسینا رئیس کمیته بازرسی و پاسخگویی به شکایات در خصوص برگزاری نخستین جلسه داخلی در حوزه مدیریتی خود برای بهره مندی از تجربیات سال 98 و آسیب شناسی از شکایات ثبت شده در سامانه 124 اظهار داشت: در ایام نوروز سامانه 124 محور اصلی برای رسیدگی به شکایت ثبت شده است و ما آمادگی لازم برای بازرسی و رسیدگی به شکایات و گرد آوری اطلاعات را داریم.
سید علیرضا علوی رضوی رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی و سخنگوی ستاد نوروزی کیش با تاکید بر این که روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش برای تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده حوزه فعالیتی خود را در بخش مجازی و آنلاین متمرکز کرده است گفت: محتواهای تولیدی رسانه ای با هدف آگاهی بخشی به عموم جامعه در خصوص رعایت ضوابط بهداشتی و ارائه خدمات گردشگری در بستر فضای مجازی و به صورت آنلاین ارائه خواهد شد.
سخنگوی ستاد نوروزی کیش طراحی المان های پوستر نوروزی را الهام گرفته از شاه نامه عنوان کرد و گفت: تمام فایل ها به صورت "پی دی اف"در اختیار گردشگران قرار داده خواهد شد و نقشه گردشگری و مسیر یابی این منطقه و کتابچه گردشگری نیز به روز رسانی شده است.
وی گفت: تهیه بروشور سفر، و موشن گرافی ها در حال انجام است و ارسال پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به کشورهایی که جشن ایام نوروز را برگزار می کنند و همچنین ارسال کارت تبریک به ادارات و نهادها ازدیگر برنامه های کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد نوروزی است.
شایان ذکر است: آماده سازی مساجد و نمازخانه ها، تامین بودجه کمیته های ستاد نوروزی، اسکان میهمانان سازمان و افزایش خودروهای سازمانی، اعزام بیماران به سرزمین اصلی از طریق بالگردها، بررسی دکل بی سیم ارائه خدمات ارتباطی از جمله مباحث مطرح شده در دومین جلسه ستاد نوروزی کیش بود.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/182608/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظاری جز تکریم ندارند

انتشار آپدیت HyperOS برای این گوشی‌ محبوب شیائومی آغاز شد

رئیس سامسونگ ثروتمندترین فرد در کره جنوبی شد

بازی/ Evil Lands؛ نبردی میان قهرمانان و شیاطین

روشی برای نقشه‌برداری از نانوحفره‌های روی غشاء ارائه شد

نروژ بزرگترین کشتی‌های هیدروژنی جهان را می‌سازد

آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد

اینتل بزرگترین رایانه نورومورفیک جهان را ساخت

با تمام توان پیگیر حل مشکلات جامعه ایثارگری استان هستیم

جایگاه و شان ایثارگران معزز در این نظام بسیار بالا و ویژه است

پاسخگویی سلمانی به جامعه ایثارگری در میز خدمت نماز جمعه تبریز

برگزاری اولین همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان با حضور مدیرکل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران

دیدار دکتر رئیسی با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان

هواوی مچ‌بند جدیدی با الهام از اپل واچ می‌سازد؟

پیست مسابقات فرمول یک با آسفالت نانویی روکش شد

بازی Kena: Bridge of Spirits احتمالا به Xbox Series X/S خواهد آمد

مطالعه جدید؛ ژن‌های قدرت می‌توانند از ما در برابر بیماری و مرگ زودرس محافظت کنند

تصاویری شگفت‌انگیز از سحابی Orion

سامسونگ سریع‌ترین حافظه LPDDR5X جهان را معرفی کرد

آتشفشان‌های خشن، قمر مشتری را برای میلیاردها سال شکسته اند

چین برای ارسال 3 فضانورد به مدار آماده می‌شود

برگزاری نخستین جشنواره گندم، نان و شیرینى در جزیره کیش

نمایش انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 درسینما لبخند کیش

استان ایلام مفتخر به حضور 6 هزار ایثارگر ارتشی است

اینترنت ماهواره‌ای «استارلینک» می‌تواند همه ما را مسموم کند

Logitech فکر می­‌کند که ماوس­‌ها به هوش مصنوعی نیاز دارند

زباله های فضایی در مریخ

گلکسی زد فلیپ 6 با پردازنده پرچمدار قدرت‌نمایی کرد

گزارش Surfshark: از سال 2004 تاکنون، میلیاردها حساب کاربری هک شده‌اند

اپل پیام‌رسان‌های واتساپ و تلگرام را از اپ استور چین حذف کرد

اگزینوس 2500 احتمالاً عملکرد بهینه‌تر نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد داشت

زلزله تایوان نزدیک به 100 میلیون دلار به TSMC خسارت وارد کرده است

رونمایی اسپیکر نمایشگردار اپل محتمل‌تر شد

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

برنامه/ ردیاب بهترین مکان تحت پوشش شبکه‌های تلفن همراه

مارک زاکربرگ می‌گوید متا در حال توسعه دستگاه پوشیدنی مانند تراشه مغزی نورالینک است

گوشی وان پلاس Ace 3 Pro طراحی کاملاً جدیدی خواهد داشت؟

قیمت هدست متا کوئست 2 به‌طور دائمی افت کرد

تصاویری فوق‌العاده زیبا از عبور زیبای فالکون 9 از مقابل ماه

سامسونگ حذف یکی از نرم‌افزارها را در One UI 6.1 غیرممکن کرد

جنجال هوش مصنوعی؛ تریلر جعلی فیلم جیمز باند با بازی هنری کویل وایرال شد

بیگانگان فضایی ممکن است در واقعیت بنفش باشند

ربات‌های دوپا گوگل به‌لطف هوش مصنوعی، حالا سریع‌تر و قدرتمندتر از قبل فوتبال بازی می‌کنند

خرید سه‌بعدی کالاهای جدید به اپل ویژن پرو اضافه شد

پردازنده دیمنسیتی 6300 مدیاتک برای گوشی‌های میان‌رده معرفی شد

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

پوکو M7 5G در راه است؛ نسخه ری‌برند شده Redmi 13 5G

بزرگترین مار جهان در هند پیدا شد/ 15 متر طول و 1000 کیلو وزن !

مایکروسافت از هوش مصنوعی VASA رونمایی کرد؛ ساخت چهره‌های سخنگو از روی عکس

مطالعه رفتار آب و یخ در نانوحفره و غول‌های یخی منظومه شمسی!