سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

بررسی هواوی واچ فیت اخبار

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی -

هم‌اکنون شش سال از زمان معرفی نخستین ساعت هوشمند هواوی می‌گذرد و حال اگر بگوییم که چینی‌ها در زمینه‌ی تولید این گجت‌های پوشیدنی پرطرفدار به بلوغ کافی دست یافته‌اند، بی‌راه نگفته‌ایم. ساعت‌های هوشمند هواوی عموما از ظاهری جذاب، ویژگی‌هایی کاربردی برای ورزشکاران و شارژدهی بسیار خوب بهره‌مند هستند؛ اما ضعف‌هایی نیز در بخش‌های مختلف دارند که توجه نکردن به آن‌ها می‌تواند منجربه یک خرید نادرست شود.
‌ مقایسه قیمت هواوی واچ فیت در فروشگاه‌های مختلف
خرید هواوی واچ فیت از دیجی‌کالا
واچ فیت، جدیدترین ساعت هوشمند هواوی به‌شمار می‌رود که درمقایسه‌با سایر ساعت‌های هوشمند این شرکت، ظاهر و مشخصات متفاوتی دارد. هواوی ادعا می‌کند که واچ فیت می‌تواند به‌خوبی نیازهای کاربر را در بخش‌های نمایشگر، رهگیری فعالیت‌های ورزشی و شارژدهی مناسب مرتفع سازد و امکانات فراوانی را به‌ارمغان بیاورد؛ اما آیا ادعای هواوی صحت دارد؟ آیا می‌توان از واچ فیت به‌عنوان گزینه‌ای مناسب یاد کرد؟ در ادامه با بررسی ساعت هوشمند هواوی واچ فیت همراه زومیت باشید. طراحی هواوی واچ فیت
تابه‌امروز ساعت‌های هوشمند هواوی همگی ظاهری گِرد داشتند؛ اما واچ فیت طراحی متفاوتی دارد. ساعت هوشمند جدید چینی‌ها از قاب مستطیل‌شکلی با فریم پلاستیکی مات بهره می‌گیرد که در سمت راست، میزبان دکمه‌ای برای ورود به منوی اپلیکیشن‌ها و برگشت به صفحه‌ی اصلی است.

سیاست و بازاریابی

در نمای جلویی، به‌لطف حواشی نسبتا باریک، نمایشگر 1٫64 اینچی حدود 70 درصد از نمای جلویی واچ فیت را در اختیار دارد و در بخش پشتی دستگاه نیز حسگرها، پین‌های شارژ و خارهای بند ساعت به‌چشم می‌خورد. بند سیلیکونی واچ فیت هواوی، جنس خوبی دارد و کاربر می‌تواند به‌لطف وزن کم آن، با آن احساس راحتی داشته باشد. فرایند تعویض بند واچ فیت هواوی ساده است؛ اما خارهای نگهدارنده‌ی بند ظرافت زیادی دارند و اگر حین تعویض بند آسیبی ببینند، چالش‌های فراوانی را برای کاربر به بار می‌آورند؛ بنابراین ترجیح می‌دادیم هواوی شیوه‌ی دیگر و قابل اطمینان‌تری را برای اتصال بند به بدنه‌ی ساعت را با شیوه‌ی کنونی جایگزین می‌کرد.

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی

وزن ساعت هوشمند جدید هواوی 34 گرم با بند و 21 گرم بدون بند است که این وزن سبک، آن را برای استفاده‌های طولانی‌مدت به ساعتی بسیار مناسب تبدیل می‌کند. از طرفی به‌دلیل سادگی طراحی و کوچک‌بودن دکمه‌ها، واچ فیت به آستین لباس گیر نمی‌کند. صفحه‌نمایش هواوی واچ فیت
واچ فیت از نمایشگر 1٫64 اینچی امولد با رزولوشن 456×280 و تراکم 326 پیکسل‌براینچ بهره می‌گیرد که کناره‌های آن کمی به‌سوی فریم خمیده شده‌اند. روشنایی نمایشگر رضایت‌بخش است و کاربر را از هرگونه چالشی زیر نور مستقیم آفتاب دور می‌کند. عرض کم نمایشگر گه‌گاه می‌تواند آزاردهنده باشد؛ چراکه با ابعاد مرسوم در ساعت‌های هوشمند فاصله دارد؛ به‌طوری که در نگاه نخست حس‌وحال مچ‌بند هوشمند را بیش‌از ساعت هوشمند به کاربر القا می‌کند.

سیاست و بازاریابی

واچ فیت هواوی در بخش نرم‌افزار از همان سیستم‌عامل اختصاصی LiteOS بهره می‌برد که پیش‌‌تر در «واچ جی‌تی 2» دیده بودیم. رویکرد هواوی در توسعه‌ی این سیستم‌عامل، فدا کردن سرعت و روان بودن محیط کاربری برای افزایش شارژدهی بود که باتوجه‌به انتقادهای فراوانی که همواره به شارژدهی ساعت‌های هوشمند وارد است، باعث استقبال برخی کاربران از LiteOS استقبال فراوانی کردند.

سیاست و بازاریابی

متأسفانه فقدان قابلیت نصب نرم‌افزارهای متفرقه روی سیستم‌عامل LiteOS، کماکان پاشنه‌ی آشیل ساعت‌های هوشمند هواوی محسوب می‌شود؛ بنابراین اگر پیش‌‌تر از ساعت‌های هوشمند سامسونگ، اپل یا ساعت‌های هوشمندی که از سیستم‌عامل WearOS‌ گوگل بهره می‌بردند استفاده می‌کردید، ممکن است جایگزین کردن ساعت پیشینتان با واچ فیت هواوی، شما را دچار چالش‌هایی مواجه کند. واچ فیت هواوی امکان اتصال به هردو سیستم‌عامل اندروید و iOS را به‌وسیله‌ی اپلیکیشن Huawei Health را دارد؛ اما متأسفانه کاربران iOS بخشی قابل توجهی از ویژگی‌های ساعت نظیر امکان کنترل پخش موسیقی و استفاده از ساعت به‌عنوان کلید شاتر دوربین را از دست می‌دهند. اگر از واچ‌فیت در کنار گوشی‌های هواوی استفاده می‌کنید، از دو ویژگی امکان ثبت دوران قاعدگی و امکان استفاده از ساعت به‌عنوان کلید شاتر دوربین گوشی نیز بهره‌مند خواهید بود؛ اما در غیر این صورت، دو قابلیت یادشده را در منوی اپلیکیشن‌ها نخواهید دید.

سیاست و بازاریابی

برخلاف تصورمان هواوی برای واچ فیت از تراشه‌ی DK3.5+ST به‌جای Kirin A1 استفاده کرده است. متأسفانه اطالاعات کاملی از تراشه‌ی موردبحث در اختیار نداریم؛ اما بنابر ادعای هواوی، DK3.5+ST می‌تواند عملکرد بهتری از خود در مقایسه‌با Kirin A1‌ به‌نمایش گذارد. هرچند که به‌دلیل محدودیت‌ ساعت‌های هوشمند، نمی‌توانیم ادعای هواوی را به‌طور دقیق بررسی کنیم؛ اما در استفاده‌های کاربری، لگ کمتری درمقایسه‌با واچ جی‌تی 2 هواوی و واچ جی‌اس پرو آنر تجربه کردیم.

سیاست و بازاریابی

تمرکز هواوی بر ویژگی‌های ورزشی و سلامتی واچ فیت، از همان ابتدا انتظارمان از آن را تا حد قابل توجهی افزایش داد. ساعت هوشمند جدید هواوی از حسگرهای گوناگونی شامل ژیروسکوپ، شتاب‌سنج و تشخیص ضربان قلب اپتیکال بهره‌مند است. به‌صورت پیش‌فرض در تمام مدتی که واچ فیت را در دست دارید، ساعت به پایش ضربان قلب و میزان استرس مشغول است و اگر مدت‌زمان طولانی از جایی بدون تحرک نشسته باشید، ساعت به شما هشدار می‌دهد تا با کمی حرکت، از سلامتی خود محافظت کنید.

سیاست و بازاریابی

اگر بخواهیم بررسی هواوی واچ فیت را جمع‌بندی کنیم، باید آن را را ساعت هوشمندی با ظاهر جذاب، متمرکزبر فعالیت‌های ورزشی، شارژدهی خوب و بدنه‌ای پلاستیکی و سبک می‌دانیم؛ البته ساعت هوشمند جدید هواوی چندان بدون نقص نیست، چینی‌ها می‌توانستند با بهبود برخی موارد نظیر رفع محدودیت‌های نرم‌افزاری سیستم‌عامل LiteOS و عریض‌تر کردن نمایشگر، واچ فیت را به ساعت هوشمند بهتری بدل سازند.

سیاست و بازاریابی

بررسی واچ جی ‌اس پرو آنر بررسی می بند 5
واچ فیت به‌لطف گستره‌ی وسیع فعالیت‌های ورزشی، برای علاقه‌مندان ورزش نیز می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. به‌ویژه اگر برای ورزش کردن به یک مربی شخصی نیاز داشته باشید. از طرفی شاید شارژدهی واچ فیت به‌اندازه‌ی واچ GS پرو آنر نباشد؛ اما باتوجه‌به ابعادش، شارژدهی رضایت‌بخشی دارد و شارژ کامل باتری آن نیز وقت چندانی از شما نخواهد گرفت. هواوی واچ فیت را در چهار رنگ صورتی، سبز، نازنجی و مشکی و با برچسب قیمتی معقولی روانه‌ی بازار کرده است. اگر علاوه‌بر ورزش، به طراحی مینیمال نیز علاقه‌مندید و از اتصال دائم ساعت به شارژ نیز بیزار هستید، واچ فیت می‌تواند گزینه‌ی جذابی برای شما باشد؛ اما اگر وابستگی زیادی به نرم‌افزارهای متفرقه دارید، از آیفون استفاده می‌کنید، کنترل برخی کارها از ساعت برای شما اهمیت زیادی دارد و ساعت هوشمندی با نمایشگر بزرگ‌تر می‌خواهید، به سایر گزینه‌های موجود در بازار هم نگاهی داشته باشید. نکات مثبت عملکرد خوب نمایشگر طراحی جذاب ویژگی‌های سلامتی متعدد و کاربردی شارژدهی و سرعت شارژ بالا
نکات منفی ابعاد کوچک‌تر از حد استاندارد مکانیزم آسیب‌پذیر اتصال بند به ساعت محدودیت‌های نرم‌افزاری LiteOS
بیشتر بخوانید:
وان پلاس 9R و سه محصول دیگر وان پلاس احتمالا به‌زودی رونمایی می‌شوند
احتمال انتشار واچ فیس 3 برای گلکسی واچ و گلکسی واچ اکتیو
موتورولا امسال سه ساعت دیگر عرضه می‌کند
بررسی ال جی K41S

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/185724/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اولین گوشی مون‌دراپ با 2 جک هدفون و نمایشگر اولد 120 هرتز رونمایی شد

آمریکا برای اولین‌بار خلبان هوش مصنوعی را در یک آزمایش هوایی در مقابل انسان قرار داد

ناسا 2 ماموریت رصد زمین را پس از 18 سال متوقف کرد

گزارش درآمد سه ماهه متا اعلام شد؛ سقوط 16 درصدی سهام غول فناوری

ایران می تواند پرتاب انسان به فضا را رقم بزند؟

بزرگترین چاپگر 3بعدی جهان یک خانه را در 80 ساعت می‌سازد

«صفحه اول اینترنت» برای تمرکز بیشتر بر دیدگاه‌ها، آپدیت شد

تصاویری از پنل‌های خورشیدی جدیدی که در هر مکانی امکان نصب آن وجود دارد

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

بررسی گوشی Redmi 10 5G؛ اقتصادی و پرطرفدار

هوش مصنوعی و احتمال جنگ و فروپاشی اجتماعی

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد

تردز حالا 150 میلیون کاربر ماهانه دارد

کیش در صدر مناطق آزاد نشست/ تقدیر ویژه‌ی معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان رتبه‌ی برتر روابط عمومی و تصویرسازی

داستان عاشقانه سمی یک پروانه!

تقاضا برای هدست ویژن پرو اپل رو به کاهش است

مایکروسافت حجم آپدیت‌های ماهانه ویندوز 10 را به‌شدت کاهش داد

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با جامعه معظم ایثارگری

قیمت HDD سیگیت و وسترن دیجیتال افزایش یافت

جو بایدن لایحه «فیلترینگ یا فروش تیک تاک» را امضا کرد؛ مدیرعامل پلتفرم چینی: جایی نمی‌رویم

نانوگرافن پروانه‌ای برای استفاده در حوزه کوانتومی ساخته شد

سامسونگ شارژر جدید 50 واتی USB PD خود با دو پورت Type-C را معرفی کرد

موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی 6 سیلندر

تست موفق اولین موتور 6سیلندر ایرانی

استاندار ایلام: از عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رضایت داریم

تشخیص سرطان از یک قطره خون طی چند دقیقه

گوشی خوش‌قیمت جدید اوپو از شارژ 100 وات پشتیبانی می‌کند

غول باستانی که کوسه‌های سفید امروزی را کوتوله می‌کند!

اپل ظاهراً در تأمین نمایشگر OLED آیپد پرو 11 اینچی با محدودیت‌هایی روبه‌رو است

سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟

3 فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی‌شان می‌شوند

غفلت از سرکشی به خانواده های شهدا پذیرفتنی نیست

هوش مصنوعی متن‌باز جدید اپل معرفی شد؛ پردازش بدون نیاز به اینترنت

این عینک، زبان اشاره را ترجمه می‌کند

مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو 2024 را کسب کرد

تصاویری خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان

دو گوشی قدیمی به پایان چرخه عمر رسیدند و دیگر آپدیت نمی‌شوند

استفاده هکرها از دستگاه‌های سیسکو برای جاسوسی

ویدیویی از کاوشگر کنجکاوی که مناطق رسوبی در مریخ را نشان می دهد

تکریم و سپاسگزاری استاندار و مدیرکل بنیاد مازندران از والدین معزز شهیدان والامقام سروی

حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در برنامه زنده صبح عالی

بنیاد باید به نهاد راهبردی و مطالبه‌گر تبدیل شود

واتس‌اپ به ارسال پیام به شماره‌های ذخیره نشده و ورود با فیس‌آی‌دی مجهز می‌شود

توسعه روشی برای بهبود مصرف انرژی در دستگاه‌های مخابراتی

گلکسی زد فلیپ 5 از یک قابلیت هوش مصنوعی One UI 6.1 محروم است

اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟

منتظر پیکسل تبلت 2 گوگل نباشید

اگر از تبلیغات داخل سیستم عامل متنفرید ویندوز 11 را آپدیت نکنید!

تعداد کاربران فعال اسپاتیفای 19 درصد رشد کرد

هوش مصنوعی شیطانی هم ساخته شد!