سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

پرداخت خسارت به صورت آنلاین توسط بیمیتو و ازکی محقق شد نکات خواندني

پرداخت خسارت به صورت آنلاین توسط بیمیتو و ازکی محقق شد
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - بیمیتو و از کی که از روزهای پایانی سال گذشته با یکدیگر ادغام شدند از خدمت جدید خود یعنی ارائه خسارت به صورت آنلاین رونمایی کردند. در این سرویس کاربران تنها با چند کلیک و آپلود مدارک مورد نیاز و البته پس از صحت سنجی این اطلاعات، خسارت خود را از بیمه به صورت آنلاین دریافت می‌کنند.

سیاست و بازاریابی


صبح امروز مراسم رونمایی رسمی از خدمت جدید بیمیتو و از کی به صورت آنلاین و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. مدیران عامل این دو شرکت با اعلام اینکه آنها خدمات پرداخت خسارت به مشترکین را یک نیاز اساسی ارزیابی کرده‌اند و سعی کردند به آن پاسخی سریع و خلاقانه بدهند اذعان داشتند که این خدمات نزدیک به دو سه هفته‌ای است که به مردم ارائه شده و از استقبال خوبی نیز برخوردار شده است.
«ارس اناری» عضو هیات مدیره بیمیتو در این نشست توضیح داد که 30 درصد مردم به خاطر پرداخت خسارت تصادف‌ها به خرید بیمه روی می‌آورند و نیمی از مردمی که بیمه خریده‌اند نیز حداقل یک بار با فرایند پرداخت خسارت مواجه شده‌اند. او اما تاکید دارد که ارزیابی‌های هر دو تیم به این نتیجه رسیده که نمره پرداخت خسارت بیمه‌ها به طور میانگین 3 از 5 بوده و اکثریت مردم از این خدمات ناراضی هستند:

سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


«80 درصد پولی که در صنعت بیمه از مردم گرفته می‌شود به طور خسارت به آنها برگشت داده می‌شود. این رقم بسیار بیشتر از میانگین جهانی است و به نظر سخاوتمندانه می‌آید اما بازهم مردم از این خدمات بیمه‌ها ناراضی هستند. در واقع با اینکه در این میان مقدار زیادی هزینه توسط شرکت‌های بیمه انجام می‌شود اما رضایتی خاصی از سوی مشتریان وجود ندارد.»
چرا مردم از پرداخت خسارت توسط بیمه‌ها ناراضی هستند؟

سیاست و بازاریابی


به گفته او دلایل مختلفی از ناراضی بودن مردم نسبت به پروسه پرداخت خسارت به آنها وجود دارد که تیم آنها توانسته این دلایل را واکاوی کند و در سرویس جدید خود به آنها پاسخی شفاف و ساده دهد: «بیشتر مردم از اینکه مراکز پرداخت خسارت کجا هستند اطلاعی ندارند و عدم آگاهی به این موضوع باعث سردرگمی آنها شده است. همچنین 90 درصد مردم اطلاعی از فرایند دریافت خسارت توسط بیمه ندارند و یا اگر اطلاعی دارند لزوما دیتای دقیقی نیست. همچنین در نهایت بیشتر مردم پس از طی کردن مراحل مختلف و دریافت خسارت بیمه، از مبلغ آن ناراضی هستند و باور دارند که کارشناس خود بیمه وقتی این رقم را تعیین می‌کند، به نفع شرکت اقدام می‌کند.»
او به مساله وقت گیر بودن و زمان‌بر بودن دریافت خسارت از بیمه نیز اشاره می‌کند و آن را نکته‌ای منفی برای بسیاری از مشتریان می‌داند: «معمولا در بهترین حالت یک روز کاری برای دریافت این خدمات صرف می‌شود و بسیاری از افراد خودشان سرمایه زندگی‌شان هستند و تعطیل کردن یک روز کاری‌شان به ضرر مالی برای آنها منتهی می‌شود. یک راننده یا یک کاسب را تصور کنید که باید یک روز کاری را تعطیل کند تا به خسارت خود برسد.»
تمام این موارد باعث شده که بیمیتو و ازکی به عنوان دو تیم اینشورتکی برای پاسخ دهی به این مشکل دست به ارائه خدمت پرداخت خسارت به طور آنلاین بزنند. آنها تاکید دارند که در روش پیش رو، از کارشناسان معتمد بیمه مرکزی استفاده کرده‌اند و کسی که تعیین مقدار خسارت را انجام می‌هد از خود شرکت‌های بیمه نیست تا شائبه‌ای برای مردم به وجود بیاید.
بر اساس توضیحاتی که در این نشست داده شد، مراحل دریافت خسارت آنلاین ساده و عاری از هر گونه پیچیدگی است. کاربران می‌توانند پس از ثبت نام در سایت به بخش پرداخت خسارت آنلاین بروند و با خوداظهاری نسبت به واقعه‌ای که رخ داده و سپس آپلود کردن مدارکی اعم از مدارک بیمه و گواهینامه و کروکی و... خواستار محاسبه و پرداخت آنلاین خسارت شوند؛ فرایندی که در عرض چند دقیقه انجام می‌شود و به گفته مدیران عامل بیمیتو و از کی، نهایتا 24 ساعت طول می‌کشد تا به آن پاسخ داده شود.
تاثیر 30 درصدی روی فروش محصولات بیمیتو و ازکی در آینده نزدیک

سیاست و بازاریابی


«حامد ولی پور» مدیرعامل بیمیتو در پاسخ به سوال دیجیاتو مبنی بر اینکه خوداظهاری افراد چگونه صحت سنجی می‌شود می‌گوید در مرحله اول و فاز اولیه‌ای که پیش رو گرفتند، کارشناسانی وجود دارند که این اظهارات را به صورت حضوری می‌سنجند: «اما در همین دو سه هفته‌ای که طرح اجرایی شده، موردی را ندیدیم که گزارش غلط و یا نادرستی از شرح واقعه و جزئیات ارائه داده باشد. به مردم اعتماد کردیم و سعی می‌کنیم که این اعتماد را با یک صحت سنجی کارشناسانه به مرحله نهایی برسانیم اما شاید این روند در آینده تغییراتی کند و همه چیز به صورت آنلاین در بیاید.»
ولی پور همچنین در پاسخ به دیگر سوال دیجیاتو مبنی بر اینکه تصور می‌کند ارائه این سرویس چقدر روی ارائه خدمات آنلاین و فروش آنها تاثیر می‌گذارد می‌گوید که باید صبر کرد تا نتیجه‌گیری دقیق‌تری از آن را دید اما او باور دارد که مانند ترندهای جهانی، این سیستم نیز در ایران جواب می‌دهد و می‌تواند به زودی مشتریان زیادی برای آنها فراهم کند: «در همین چند روز اجرای آزمایشی این طرح، استقبال مشتریان زیاد بوده و افرادی بودند که طی تماس با ما خواستند که به مجموعه ما ملحق شوند تا بتوانند از خدمات پرداخت خسارت آنلاین استفاده کنند. تصور می‌کنم که به زودی این سرویس بتواند 30 درصد به فروش مجموعه ما بیفزاید و ما را ترغیب به ارائه خدمات نوین دیگری در حوزه اینشورتک بسازد.»
ولی پور همچنین در پاسخ به این سوال دیجیاتو که رگولاتور سخت گیر حوزه بیمه طی توسعه این سرویس با آنها چه برخوردی داشته می‌گوید که بیمه مرکزی نسبت به چند سال قبل بسیار همراه‌تر با اینشورتک‌ها شده است:‌ «باید بگویم بیمه مرکزی بسیار با ما همراهی می‌کند و ما را در اجرایی شدن این طرح حمایت هم کرده است. رویکرد بیمه مرکزی به این ماجرا مثبت است و امیدواریم این رویکرد همچنان باقی بماند تا بتوانیم خدمات جدید را به مردم ارائه کنیم و با شرکت‌های بیمه همراهی بیشتری داشته باشیم.»

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/185788/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید و مردم با مراجعه به سامانه سوت زنی

جشنواره نان و شیرینی کیش به دلیل شرایط نامناسب جوی از 30 فروردین آغاز می شود

مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی به مشکلات 50 نفر از مراجعا رسیدگی کرد

تجلیل استاندار یزد از خانواده شهدای ارتش

فناوری روز دنیا در خدمت بهداشت کیشوندان/ از جدیدترین دستگاه ماموگرافی کشور در بیمارستان کیش بهره‌برداری شد

توسعه تجهیزات و ارتقای خدمات بیمارستان؛ راهبرد اصلی سازمان‌ منطقه آزاد کیش در حوزه سلامت

باران رحمت در کیش؛ شب پرتلاش نیروهای شرکت عمران، آب و خدمات برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر جزیره

دیدار تشکل‌های شاهد و ایثارگر با معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری

پیام تسلیت دکتر رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان «دهنوی»

انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد کیش

صبر و ایثار خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر درس آموز است

اقدامات سازمان اقتصادی کوثر منجر به خودکفایی‌های بزرگ در حوزه اقتصادی شد

مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه بر شناساندن سبک و سیره عملی شهدا به جوانان تآکید کرد

افزایش تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران با آموزش و پرورش برای توسعه فعالیت های فرهنگی

مدارس کیش فردا 28 فروردین غیر حضوری شد

برگزاری جلسه شورای معاونان و اطلاع رسانی بنیاد استان سمنان

تجمع مردم یزد در گلزار شهدا و قدردانی از پاسخ مقتدرانه سپاه

حل مشکلات جامعه ایثارگری نیازمند مشارکت دستگاه هاست

سال 1401 ؛ سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»

جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره شهدای استان البرز برگزار شد

مادر شهیدان والامقام «انصاری رامندی» به لقاءالله پیوست

«حفظ نظم و انضباط اداری» و «پاسخگویی حداکثری به جامعۀ هدف» پایه و اساس خدمت است

پلمپ یک واحد پذیرایی گرانفروش در جزیره کیش

رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر شهیدان «خرسندیان» را تسلیت گفت

عملیات عمرانی طرح جامع گلزار شهدای قزوین آغاز می‌شود

تکریم مدیرکل بنیاد کرمانشاه از ایثارگران شهرستان جوانرود

همه فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران

یادواره شهدای معلم حوادث تروریستی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان

مادر گرامی شهیدان «فرشیدفر» به فرزندان شهیدش پیوست

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام «دهنوی»

سفر سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به شهرستان دره شهر

حملات موشکی به سرزمین صهیونیستی دل خانواده‌های شهدا و ایثارگران را شاد کرد

گردهمایی از جنس غرور و اقتدار ملی در جزیره کیش/ شادی وصف ناپذیرکیشوندان از عملیات وعده صادق سپاه

با لغو پروازها، اقامت هتلی مسافران کیش تمدید شد

بیانیه مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در حمایت از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم صهیونیستی

تمدید اقامت هتلی مسافرانی که پروازشان لغو شده در جزیره کیش

حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران

برنامه ریزی جهادی برای استفاده حداکثری از آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد

اجتماع بزرگ مردم انقلابی کیش در حمایت از پاسخ دندان شکن رزمندگان اسلام به رژیم صهیونیستی

برگزاری مراسم اختتامیه فعالیت‌های قرآنی ماه مبارک رمضان بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس

مادران شهدا آیه های ایثار و گنجینه های استواری و صبر هستند

تکریم 5 عضو جامعۀ ایثارگری تبریز توسط سلمانی

هفتمین روز شهادت شهید مدافع امنیت محسن حسین نیا در بهنمیر مازندران برگزار شد

وعده صادق هژمونی اسرائیل و استکبار جهانی را در هم شکست

تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی

آخرین وضعیت کارگروه رسیدگی به وضعیت اینترنت اعلام شد

پیشتازی وزارت ارتباطات در صدور مجوزهای الکترونیکی

افزایش مقاومت به خوردگی و سایش فولاد با نیتروژن‌دهی پلاسمایی

ارائه کاتالیستی برای سنتز نانولوله‌کربنی که از آهن و کبالت بهتر عمل می‌کند