سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

تبلیغات اینستاگرام با دیدوگرام؛ نکته حیاتی برای افزایش سود اخبار

تبلیغات اینستاگرام با دیدوگرام؛ نکته حیاتی برای افزایش سود
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - دیدوگرام یک سرویس همه‌جانبه برای بازاریابی در موبایل و شبکه‌های اجتماعی است. با دیدوگرام، هم هزینه‌های شما برای تبلیغ کمتر می‌شود، هم اثرگذاری تبلیغات شما بیشتر!

چند سال پیش صاحبان کسب‌وکارهای سنتی تصور می‌کردند با طراحی یک وب‌سایت و ورود محصولاتشان به آن، می‌توانند به فروش میلیاردی برسند و صاحب یک کسب‌و‌کار آنلاین شوند. دقیقاً مثل گذشته، امروز هم خیلی‌ها فکر می‌کنند صرفاً با راه‌اندازی یک پیج و تبلیغات اینستاگرام، قرار است به سود چند برابری نسبت به سرمایه‌شان رسیده و با همین افکار غلط تمام بودجه‌شان را بر باد می‌دهند. با توجه به همین، می‌خواهم در این مقاله چند نکته بسیار تأثیرگذار درباره تبلیغات گسترده در اینستاگرام را به شما آموزش بدهم که به کمک آن‌ها به بازگشت چند برابری سرمایه برسید. تبلیغات گسترده در اینستاگرام

سیاست و بازاریابی

اولین نکته حیاتی در تبلیغات اینستاگرام که شاید خیلی از صاحبان پیج‌های تبلیغاتی به شما در موردش حرفی نزنند، ارتباط پیج با محصول و خدمات شما است. در واقع اگر برای تبلیغ به سراغ پیجی بروید که فالوورهای خیلی زیادی دارد اما مخاطبان آن به محصولات، خدمات و اصلا پیج شما ارتباطی نداشته باشند، نباید منتظر سودهای کلان باشید. مثلاً اگر در زمینه فروش مانتو فعالیت می‌کنید، بهترین بازخورد را می‌توانید از تبلیغات اینستاگرام در یک پیج آشپزی یا پیج آموزش میکاپ بگیرید. چرا؟ چون مخاطبان این پیج دقیقا همان خانم‌هایی هستند که به محصولات شما هم علاقه دارند و انتظار می‌رود به مشتریانتان تبدیل شوند. در غیر این صورت، بازخورد تبلیغ به‌شدت پایین می‌آید و عملاً بودجه‌تان از دست می‌رود. 2. صرفا به تعداد فالوور دقت نکنید!

سیاست و بازاریابی

البته که اگر با یک شرکت دیجیتال مارکتینگ یا یک مجموعه تبلیغاتی همکاری کنید، موضوعات مهمی مثل این نکته را کارشناسانشان به شما یادآور می‌شوند؛ اما بااین‌حال باید یادتان باشد که درخواست شما از مخاطب در تبلیغات، باید آسان و قابل اجرا باشد. مثلاً ماه پیش تبلیغی در یک پیج اینستاگرام بزرگ دیدم که در آن، از مخاطبان خواسته شده بود برای ورود به وب‌سایت صاحب تبلیغ، نام آن را در گوگل جست‌وجو کرده و وارد وب‌سایت شود. چنین خواسته‌هایی که نیاز به تلاش زیادی برای کاربران دارد، عملاً نرخ تبدیل و موفقیت تبلیغ را به‌شدت کاهش می‌دهد. در مقابل باید درخواست شما منطقی و قابل انجام باشد. مثلاً:‌ مشاهده پیج اینستاگرام شما به کمک آیدی درون کپشن پست بالا کشیدن لینک درون استوری و ورود به وب‌سایت یا پیج کلیک روی لینک داخل بیو پیج و... حتماً اینفلوئنسرهای موفق در اینستاگرام را دیده‌اید و می‌دانید که تبلیغات و رشد صفحه در اینستاگرام فوت‌وفن‌های خودش را دارد؛ اما خب رعایت کردن آن‌ها چندان سخت نیست. آکادمی دیدوگرام ، یکی از وب‌سایت‌هایی است که منبع کاملی از این آموزش‌ها را به کاربران ارائه می‌دهد و شما می‌توانید با این آموزش‌های کاربردی تمام فوت‌وفن‌های یک پیج خوب را بشناسید و اجرا کنید. 4. بازخوردها را بررسی کنید
ببینید، قرار نیست طی فعالیت پیجتان، فقط یک بار به سراغ تبلیغات اینستاگرام بروید؛ بنابراین شما نیاز دارید فیدبکی که از هر پیج اینستاگرامی گرفته‌اید را بررسی کرده و در انتخاب‌های بعدی نسبت به آن‌ها تصمیم بگیرید. اگر از یک پیج بازخورد خوبی گرفته‌اید، باز هم به سراغ آن یا پیج‌های مشابه بروید و فروش خود را بالا ببرید. این یعنی بعد از اینکه حتی مبلغ کمی در یک پیج تبلیغاتی صرف کردید، باید این اعداد را بررسی کنید: تعداد دنبال‌کننده اضافه‌شده جدید تعداد خرید ایجادشده البته مقدار موفقیت تبلیغات شما به نوع تبلیغ، جذابیت آن، محتوای پیجتان و... هم بستگی دارد؛ اما در هر حال باید اعداد به‌دست‌آمده را بررسی کرده و دفعات بعدی که قصد تبلیغ کردن داشتید، با توجه به آن‌ها به سراغ پیج‌هایی با بازدهی مناسب بروید. 5. از مشاورها و شرکت‌ها نترسید!
می‌دانم خیلی از افراد نسبت به شرکت‌های تبلیغاتی بدبین هستند و ترجیح می‌دهند تا جای ممکن به‌جای همکاری با آن‌ها یا مشاوران تبلیغاتی، خودشان به‌تنهایی فعالیت‌های پیج را جلو ببرند؛ اما به‌عنوان آخرین نکته‌ای که قرار است در این مقاله به شما توضیح بدهم، می‌خواهم بگویم چرا باید برای تبلیغات اینستاگرام و صرف هزینه، باید با کاربلدها همکاری کنید: شرکت‌های تبلیغاتی معتبر با توجه سابقه قبلی، می‌دانند کدام پیج‌ها برای شما بازخورد بهتری دارند و به این ترتیب صرفه‌جویی زیادی در هزینه‌هایتان می‌کنند با توجه به مشاوره‌ای که شرکت‌های تبلیغاتی در مورد محتوای تبلیغات و شکل ظاهری پیج به شما می‌دهند، بازخورد نهایی به‌شدت بالا می‌رود هزینه‌ای که به شرکت‌های تبلیغاتی پرداخت می‌کنید، در اغلب مواقع نسبت به هزینه‌ای که به خود صاحب پیج اینستاگرام می‌دهید کمتر است در نهایت شرکت‌های تبلیغاتی در شناخت پیج‌های متقلب و کم‌بازده، تخصص و تجربه بیشتری دارند که این موضوع از ضرر و زیان شما جلوگیری می‌کند کلام آخر؛ کدام شرکت؟
در نهایت و به‌عنوان کلام آخر، اگر برای تبلیغات در اینستاگرام شرکت یا مشاور معتبری را نمی‌شناسید، ما همین‌جا نسبت به تجربه قبلی‌مان یک شرکت باتجربه را به شما معرفی می‌کنیم. البته باز هم می‌گوییم، این راهنمایی صرفاً نسبت به تجربه‌های موفق قبلی است: وب‌سایت دیدوگرام Didogram یکی از شرکت‌های بزرگ فعال و باتجربه در زمینه تبلیغات شبکه‌های اجتماعی است. پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت راهنمایی‌های بیشتر و همین‌طور صرفه‌جویی و دریافت بازخورد مناسب نسبت به تبلیغات اینستاگرام دیدوگرام را انتخاب کنید. این شرکت با توجه به سابقه طولانی که در این زمینه دارد، خدمات بسیار مناسبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. برای اینکه خودتان بیشتر با کار این شرکت و خدماتشان آشنا شوید، سری به وب‌سایت دیدوگرام بزنید.

لینک کوتاه:
https://www.politicalmarketing.ir/Fa/News/190961/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

اولین گونه از انسان با مغزی ابتدایی آفریقا را ترک کرد

تیم Project Zero گوگل برای رفع نقص امنیتی مهلت بیشتری به توسعه‌دهندگان می‌دهد

انتشار رندرهای مفهومی آیفون 13 و 13 پرو

بهترین گوشی های 2021؛ از نمایشگرهای 144 هرتز تا 18 گیگابایت رم

به گوشی‌های از پیش رونمایی شده شیائومی سلام کنید

پهپاد DJI Air 2S با دوربین 20 مگاپیکسلی و قیمت 999 دلار معرفی شد

برخی مشخصات موتو جی 60 و موتو جی 40 موتورولا منتشر شد

کانسپت رندر میت 5٠ پرو پلاس منتشر شد

معرفی تبلت سامسونگ با مکانیسم تاشو سه‌گانه

جف بزوس: آمازون با کارکنانش مثل ربات رفتار نمی‌کند

انویدیا تراشه‌های Ampere را برای جلوگیری از ماینینگ اصلاح می‌کند

اینستاگرام بار دیگر مخفی کردن لایک ها را آزمایش می‌کند

تصاویر آیفون 13 مینی از طراحی جدید ماژول دوربین دوگانه حکایت دارند

اپل صندوق 200 میلیون دلاری برای مقابله با تغییرات آب و هوایی ایجاد کرد

با جذاب‌ترین طرح مفهومی فایل اکسپلورر مدرن ویندوز 10 آشنا شوید

تصاویری جدید از آیفون 13 قرمز منتشر شد

آمار درآمدهای مالی استودیوی سی‌دی پراجکت رد در سال 2020 منتشر شد

آیفون‌های سال 2023 اپل به Face ID زیر نمایشگر مجهز می‌شوند

مقایسه شیائومی ردمی نوت 10 با ردمی نوت 8

گلکسی Z Fold Tab به عنوان اولین تبلت تاشو سامسونگ ارایه می‌شود

شایعه: انویدیا تراشه‌های Ampere را برای جلوگیری از ماینینگ اصلاح می‌کند

پرچم‌دار آینده سامسونگ فاقد دوربین 600 مگاپیکسلی خواهد بود

مشخصات و رندر گلکسی تب S7 لایت پیش از موعد رونمایی منتشر شد

فروش تجهیزات تولید تراشه در 2020 به بالاترین حد در تاریخ رسید

TSMC: کمبود قطعات تا سال 2022 ادامه خواهد داشت

Apple Pencil 3 در رویداد معرفی آیپد پرو معرفی می‌شود

نوآوری‌های جدید قرن که جهان را تغییر داد

هواوی فناوری 6G را تا سال 2030 عرضه می‌کند

رزولوشن و نرخ فریم بازی Resident Evil Village روی پلتفرم‌های مختلف

رونمایی از پیشرفته‌ترین قابلیت جدید شرکت اپل

راه‌اندازی نسخه‌ی موبایل سایت قرآنی تنزیل

شایعه: Apple Pencil 3 در رویداد معرفی آیپد پرو معرفی می‌شود

رندرهای رنگی آیفون 13 تفاوت‌های آن را نشان می‌دهد

میزان واردات تلفن همراه به ایران مشخص شد

گوگل ارث تغییرات 37 ساله زمین را نشان می‌دهد

گزیده‌های نفتی هفته

قیمت سبد نفتی اوپک وارد کانال 65 دلار شد

اسنوا مرکز فناوری و کارخانه نوآوری جدیدی در دانشگاه اصفهان تاسیس می‌کند

شرکت ژاپنی آی‌اسپیس، ماه‌نورد اماراتی راشد را در سال 2022 به سطح قمری خواهد برد

Air Link اجرای بی‌سیم بازی‌های پی سی روی آکیولس کوئست 2 را ممکن می‌کند

سامسونگ روی توسعه موبایل تاشویی که به دو طرف تا می‌شود کار می‌کند

شیائومی می میکس فولد چگونه گرمای بدنه را کنترل می‌کند؟

حضور هواوی در شبکه 5G رومانی ممنوع شد

درخواست همگانی برای لغو اینستاگرام کودکان

فعالیت شبکه‌های اجتماعی در پاکستان ممنوع شد

رنگ سیاه به رنگ‌بندی کرونایی شهرهای کشور اضافه شد

عمر باتری ویوو X60 Pro مشخص شد

هزاران بیت کوین هک‎ شده از صرافی بیتفینکس جابه‌جا شد

مشخصات کامل گوشی Reno 6 Pro را بهتر بشناسید

محبوب ترین مرورگر وب در سال 2021 کدام است؟