ارتقاء پاسخگویی حوزه شهرسازی منطقه9، همراستا با حفظ سلامت شهروندان
شهرداری تهران
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - معاون شهرسازی و معماری منطقه 9 اعلام کرد با توجه به شرایط سخت ناشی از بیماری کرونا و رعایت ضوابط و مقررات و اجرای پروتکلهای بهداشتی، این معاونت نسبت به پاسخگویی تلفنی روزانه و تعیین تکلیف بیش از 100 پرونده به صورت روزانه اقدام کرد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9، سید علی شریفی گفت: روزانه به صورت تلفنی پاسخگوی شهروندان در حوزه شهرسازی هستیم به نحوی که علاوه بر پاسخگویی کلیه کارکنان حوزه شهرسازی، 2 شماره تلفن مخصوص اعلام شده که بطور خاص صرفا به پیگیری روند پروندهها پرداخته و در ساعات اداری به طور کامل پاسخگوی شهروندان است.
او افزود: این طرح از اواخر فروردین ماه سال جاری و همزمان با پیک چهارم کرونا آغاز شد و تاکنون ادامه دارد.
معاون شهرسازی و معماری منطقه 9 عنوان کرد: علاوه بر پاسخگویی غیرحضوری، روزانه یکی از مدیران ادارات شهرسازی منطقه به صورت حضوری در کانتر واحد تکریم منطقه حاضر شده و به صورت چهره به چهره با رعایت موازین بهداشتی، پاسخگوی موضوعات شهروندان در حوزه های مختلف شهرسازی می باشد تا روند بررسی پروندهها با سرعت و دقت عمل بیشتری انجام شود.
شریفی در خاتمه یادآور شد: در جهت تکمیل این اقدام با همکاری اداره روابط عمومی منطقه و به منظور نظارت بر حسن انجام روند پاسخگویی، نظرسنجی پیامکی از شهروندان که در زمان اجرای طرح پیگیر روند پروندههای شهرسازی بودهاند، در دست اقدام میباشد.
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/195532/