انتخاب صاحبان هوشمند کسبوکارها؛ درگاه پرداخت هوشمند دیجیپی
اخبار
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - آیا به دنبال یافتن بهترین درگاه پرداخت برای وبسایت یا اپلیکیشن خود هستید؟ آیا درگاه پرداخت با بیشترین نرخ تراکنش موفق یا درگاه پرداخت سریع و ساده و کاربرپسند میخواهید؟
آیا میدانید فروشگاه بزرگ دیجیکالا با میلیونها تراکنش در هر ماه از چه درگاه پرداختی استفاده میکند؟ میدانید دیجیکالا با استفاده از کدام درگاه توانسته نرخ تراکنشهای موفق خود را 2 درصد افزایش بدهد؟! شما هم میخواهید از یک درگاه پرداخت با کمترین خطا روی وبسایت یا اپلیکیشن خود استفاده کنید؟ پاسخ همه سؤالات بالا، 4 کلمه است: درگاه پرداخت هوشمند دیجیپی
این همان درگاه پرداختی است که فروشگاه بزرگ دیجیکالا طی چند سال اخیر استفاده میکند و با استفاده از امکانات آن توانسته نرخ تراکنشهای موفق روی وبسایت را 2 درصد افزایش بدهد! نتایج درخشان و عملکرد موفق درگاه پرداخت هوشمند دیجیپی، تصمیمگیری کسبوکارها را برای استفاده از آن بسیار آسان میکند؛ بهویژه بعد از دانستن این نکته که درگاه پرداخت دیجیپی در مقیاس بزرگترین فروشگاه آنلاین منطقه آزموده شده و نتایج موفقی به دست آورده است. همه کسبوکارهای آنلاین، از وبسایتها و اپلیکیشنها تا اشخاص حقیقی که کالا یا خدمتی عرضه و از کاربر یا مشتری خود هزینهای دریافت میکنند، میتوانند بهسادگی از خدمات این درگاه پرداخت هوشمند بهرهمند شوند. درگاه پرداخت هوشمند دیجیپی چه فرقی با بقیه درگاههای پرداخت دارد؟
دهها دلیل برای انتخاب درگاه پرداخت هوشمند دیجیپی وجود دارد که در این نوشته کوتاه به 5 دلیل رایجتر آن اشاره کردهایم: 1. درگاه هوشمند دیجیپی فقط «یک» درگاه نیست!
درگاه پرداخت هوشمند دیجیپی در واقع از خدمات «شش» درگاه برای انجام تراکنش استفاده میکند! یعنی صاحبان کسبوکارهای اینترنتی، میتوانند فقط با «یک» قرارداد، به همه قابلیتهای «شش» درگاه معتبر مرتبط با دیجیپی دسترسی پیدا کنند! آن شش درگاه عبارتاند از: سداد، به پرداخت ملت، پرداخت نوین آرین، سامان کیش، پارسیان و پاسارگاد که در هنگام تراکنش بهصورت کاملا هوشمندانه برای پرداخت کاربر مورد استفاده قرار میگیرند. 2. درگاه پرداخت دیجیپی «هوشمند» است
گفتیم که دیجیپی، به شش درگاه مختلف متصل است، اما شما و کاربر وبسایت یا اپلیکیشنتان را با آنها رها نمیکند! قرار نیست شما یا مشتری مجبور به انتخاب شوید و سردرگم بمانید! اینجا است که هوشمند بودن درگاه دیجیپی معنی پیدا میکند. درگاه دیجیپی عملکرد شش درگاه پرداخت یادشده را مدام بررسی میکند و بر اساس معیارهای نرمافزاری خاصی، به آنها امتیاز میدهد. در قدم بعدی، تراکنشها را بر اساس امتیاز درگاهها، توزیع میکند؛ یعنی درگاهی که امتیاز کمتری گرفته، تراکنشهای کمتری هم میگیرد تا بتواند همه آنها را با موفقیت انجام دهد. این فرایند مدام و هر لحظه در حال انجام است؛ یعنی درگاه هوشمند مدام ارزیابی میکند، امتیازدهی میکند و تراکنشها را بر اساس وضعیت درگاهها توزیع میکند. در نتیجهی این فرایند بیوقفه، نرخ تراکنشهای موفق روی وبسایت یا اپلیکیشن شما افزایش پیدا میکند. 3. همهچیز در درگاه هوشمند، به نام «خود» شما است
کسبوکارها و فروشگاههای اینترنتی که درگاه پرداخت هوشمند دیجیپی را استفاده میکنند، بهعنوان پذیرنده در درگاه پرداخت تعریف میشوند؛ حسابهای بانکی تعریفشده برای هر پایانه هم به نام کسبوکار موردنظر خواهند بود؛ یعنی همهچیز به نام خود شما است و مبالغ تراکنشهای انجامشده روی وبسایت یا اپلیکیشن شما، طبق سیکل واریزی شاپرک، به حساب خودتان واریز میشوند. 4. راهاندازی درگاه پرداخت دیجیپی «بسیار آسان» است
راهاندازی این درگاه هوشمند ، با همه امکانات و قابلیتهایی که دارد، بسیار آسان است. دیجیپی رابط نرمافزاری کاربردی و واحدی هم برای دسترسی به همه روشهای پرداختی در اختیار شما قرار میدهد. نکته قابلتوجه اینکه تیم پشتیبانی دیجیپی هم طی 24 ساعت روز و 7 روز هفته، بدون توقف و بهصورت شبانهروزی عملکرد درگاه پرداخت هوشمند دیجیپی را کنترل میکند تا خطاهای احتمالی را به کمترین میزان ممکن برساند و خیال شما را بابت انجام عالی تراکنشها راحت کند. 5. درگاه پرداخت هوشمند «پنل اختصاصی» دارد
دیجیپی به هر وبسایت یا اپلیکیشن طرف قرارداد، پنل اختصاصی میدهد؛ اما این پنل به چه دردی میخورد؟ صاحبان کسبوکار با مراجعه به این پنل اختصاصی، میتوانند گزارشهای مختلفی از همه سرویسهای پرداخت را به تفکیک دریافت کنند. با داشتن چنین گزارشهای دقیق و باکیفیتی، میتوانید روندهای پرداخت خود را بهبود داده و بازهم نرخ تراکنشهای موفق را بالاتر ببرید. درگاه پرداخت هوشمند را چگونه راهاندازی کنیم؟
برای راهاندازی درگاه پرداخت هوشمند دیجیپی، اول باید فرم درخواست را در وبسایت این شرکت تکمیل کنید. کارشناسان دیجیپی درخواست شما را بررسی کرده و تماس میگیرند تا اطلاعات و مدارک تکمیلی را برای دیجیپی ارسال کنید. بقیه روند اداری را هم کارشناسهای دیجیپی پیگیری میکنند. به گفته دیجیپی، درگاه پرداخت هوشمند طی سه روز کاری فعال شده و در اختیار شما قرار میگیرد. البته بهشرط آنکه فرم درخواست را تکمیل کرده و اطلاعات و مدارک موردنیاز را هم بهطور کامل برای شرکت ارسال کرده باشید. نکته قابلتوجه اینکه شما میتوانید تا انجام شدن امور اداری و راهاندازی درگاه هوشمند، امکاناتش را در محیط آزمایشی دیجیپی امتحان کرده و تراکنشهای آزمایشی انجام بدهید. دیجیپی چنین امکانی را فراهم کرده تا شما از درستی عملکرد این درگاه حسابی مطمئن شوید. اگر به اطلاعات بیشتری دراینباره نیاز دارید یا تصمیم خود را گرفتهاید و میخواهید درگاه پرداخت هوشمند دیجیپی را روی وبسایت یا اپلیکیشنتان فعال کنید، همین الان فرم درخواست درگاه هوشمند را در وبسایت این شرکت تکمیل کرده و منتظر تماس کارشناسان دیجیپی باشید.
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/202687/