سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

معرفی بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون اخبار

معرفی بهترین اپلیکیشن‌ های آیفون
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - اگر دنبال دانلود و نصب بهترین اپلیکیشن‌های آیفون در تمام زمینه‌های کاربردی، از بهره‌وری گرفته تا آموزش و عکاسی، هستید با این مقاله همراه شوید.

اپل اگرچه در مقایسه با گوگل نسبت به اپلیکیشن‌هایی که به فروشگاه مجازی‌اش راه پیدا می‌کنند، حساس‌تر است، اما جالب است بدانید حتی با همین حساسیت بالا، کاربران آیفون به حجمی حدود 2٫22 میلیون اپلیکیشن در اپ استور دسترسی دارند که دانلود و نصب تک‌تک آن‌ها برای پیدا کردن اپلیکیشن‌های کاربردی در زمینه‌های مختلف هم کار بیهوده‌ای است و هم بسیار زمان‌بر. مقاله‌ مرتبط:
معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید
برای حل این مشکل در این مقاله سعی شده فهرستی از بهترین اپلیکیشن‌های آیفون در تمام زمینه‌های کاربردی از جمله بهره‌وری، عکاسی، سرگرمی، موسیقی، آموزش، سلامت، سبک زندگی، کسب‌و‌کار و بسیاری موارد دیگر تهیه شود تا به کمک آن بتوانید به‌راحتی اپلیکیشن مدنظر خود را پیدا و از آن استفاده کنید. در این فهرست از معرفی اپلیکیشن‌های بسیار معروفی چون اینستاگرام یا اپلیکیشن‌هایی که برای کاربران ایرانی قابل استفاده نیست، خودداری شده است. اکثر اپلیکیشن‌های معرفی شده نیز رایگان هستند و می‌توان از قابلیت‌های اصلی آن‌ها بدون خرید درون برنامه‌ای لذت برد.
فهرست بهترین اپلیکیشن‌های آیفون ماهانه با اپلیکیشن‌های جدید به‌روزرسانی خواهد شد 1. اپلیکیشن جامع Microsoft Office

سیاست و بازاریابی

2. اپلیکیشن رتوش عکس و عکاسی Adobe Lightroom

سیاست و بازاریابی

3. اپلیکیشن مدیریت زمان Timepage

سیاست و بازاریابی

4. اپلیکیشن خواندن صوتی متن Speechify

سیاست و بازاریابی

5. اپلیکیشن تقویت حافظه Lumosity

سیاست و بازاریابی

6. اپلیکیشن مدیریت رمزعبور Keeper

سیاست و بازاریابی

7. اپلیکیشن نقشه‌کشی ذهنی MindNode

سیاست و بازاریابی

8. اپلیکیشن ذخیره محتوا Pocket

سیاست و بازاریابی

9. اپلیکیشن پخش ویدئو و آهنگ VLC

سیاست و بازاریابی

10. اپلیکیشن آموزش کدنویسی Mimo

سیاست و بازاریابی


توسعه‌دهنده: ‌ Mimohello GmbH دسته‌بندی:‌ آموزش امتیاز: ‌ 4٫8 قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای در هیچ زمان دیگری در تاریخ، یادگیری کدنویسی به آسانی امروز نبوده است. به لطف گوشی‌های هوشمند، اینترنت و اپلیکیشن‌های کاربردی، دیگر کمتر کسی برای کدنویسی به شرکت در کلاس‌های آموزشی نیاز پیدا می‌کند. در بین انبوه اپلیکیشن‌های اپ استور که برای کدنویسی طراحی شده‌اند، Mimo یکی از بهترین‌ها است. به گفته توسعه‌دهندگان Mimo، تنها با صرف پنج دقیقه در روز می‌توانید سریع‌تر و راحت‌تر از گذشته کدنویسی کنید. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید برنامه‌نویسی را با سرعتی که راحت هستید، از ابتدایی‌ترین حالت ممکن تا سطوح پیشرفته یاد بگیرید. درس‌های آموزشی Mimo در قالب تمرینات سرگرم‌کننده و مؤثر، پروژه‌ها و چالش‌های روزانه است و بیش از 13 زبان برنامه‌نویسی محبوب نظیر PHP ،‌ HTML ،‌CSS و پایتون را پوشش می‌دهد.

سیاست و بازاریابی

11. اپلیکیشن ساخت و ویرایش ویدئو VivaVideo

سیاست و بازاریابی

12. اپلیکیشن پیگیری سریال و فیلم TV Time
توسعه‌دهنده: ‌ Whip networks دسته‌بندی:‌ سرگرمی امتیاز: ‌ 4٫7 قیمت:‌ رایگان دوستداران فیلم و سریال بدون شک به دانلود و نصب اپلیکیشنی مانند TV Time در گوشی هوشمند خود نیاز دارند. TV Time یکی از بهترین اپلیکیشن‌های آیفون برای مرتب‌سازی فهرست سریال‌ها و فیلم‌ها است. فقط کافی است در این اپلیکیشن رایگان، پروفایلی بسازید تا فهرستی از سریال‌هایی که تماشا کرده‌اید، در حال تماشای آن هستید یا قصد دارید در آینده آن را تماشا کنید برای خود ایجاد کنید. با داشتن این فهرست می‌توانید به محض پخش قسمت جدیدی از سریال مورد علاقه‌تان، بلافاصله در جریان قرار بگیرید. علاوه بر این، در TV Time می‌توانید به سریال‌ها و فیلم‌هایی که تماشا کرده‌اید یا شخصیت مورد علاقه‌تان رأی بدهید، نظر خود را درباره‌ آن‌ها بنویسید یا نظرات مخاطبان دیگر را بخوانید. در ضمن، اگر دوستی از شما پرسید سریال و فیلم مورد علاقه‎‌تان چیست یا الان در حال تماشای چه سریالی هستید، به جای تلاش برای به خاطر آوردن،‌ می‌توانید پروفایل خود را به آن‌ها نشان دهید.

سیاست و بازاریابی

13. اپلیکیشن خودکارسازی IFTTT

سیاست و بازاریابی

14. اپلیکیشن ویرایش عکس Snapseed
توسعه‌دهنده: ‌ Google LLC دسته‌بندی:‌ عکاسی امتیاز: ‌ 3٫9 قیمت:‌ رایگان خوبی اپلیکیشن‌های ساخت گوگل این است که در عین رایگان بودن، کاربردی و کامل نیز هستند و اپلیکیشن ویرایش عکس Snapseed از این قائده مستثنا نیست. در واقع، اکثر اپلیکیشن های ویرایش عکس آیفون اگر رایگان باشند، ابزارهای محدودی در اختیار کاربر می گذارند و اگر کامل باشند، پولی هستند. اما با دانلود و نصب Snapseed که بدون شک یکی از بهترین اپلیکیشن‌های آیفون است، می‌توانید یک ابزار کامل و حرفه‌ای را در اختیار داشته باشید که تقریبا تمام نیازهای شما را برای ویرایش عکس پاسخ می‌دهد. Snapseed دارای 29 ابزار مختلف شامل رتوش عکس، قلم‌مو، HDR، چشم‌انداز، کراپ و حتی اضافه کردن متن به عکس است و قابلیت پردازش فایل‌های JPG و RAW را نیز دارد.

سیاست و بازاریابی

15. اپلیکیشن پادکست Castbox

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی

16. اپلیکیشن آموزش زبان Duolingo
توسعه‌دهنده: ‌ Duolingo دسته‌بندی:‌ آموزش امتیاز: ‌ 4٫7 قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای اگر به یادگیری زبان‌های جدید علاقه دارید، بدون شک اپلیکیشن Duolingo به یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین اپلیکیشن‌های آیفون شما تبدیل خواهد شد. البته اینکه Duolingo یکی از بهترین اپلیکیشن‌های آیفون محسوب می‌شود، بی‌دلیل نیست. دولینگو دارای جایگاه دوم در دسته‌بندی اپلیکیشن‌های آموزشی اپ استور و بیشترین تعداد دانلود در بین اپلیکیشن‌های آموزشی در دنیا است. دولینگو برای افرادی که وقت کافی ندارند یا فکر می‌کنند یادگیری زبان کار دشوار یا خسته‌کننده‌ای است، معجزه می‌کند. این اپلیکیشن شامل درس‌هایی کوتاه، سریع و مفرح برای یادگیری بیش از 35 زبان مختلف از جمله اسپانیایی، فرانسوی، چینی،‌‌‌ و آلمانی است. خوبی کار با دولینگو این است که هنگام یادگیری دیگر خبری از استرس نمره و ترس از شکست خوردن وجود ندارد. در ضمن تمام دروس آن برخلاف اپلیکیشن های آموزش زبان دیگر، کاملا رایگان است. نسخه پلاس دولینگو دارای «قلب بی‌نهایت» برای تعداد اشتباهات و قابلیت‌های جالب دیگری از جمله ضبط صدا و بررسی آن با فایل‌های صوتی موجود این اپلیکیشن است.

سیاست و بازاریابی

17. اپلیکیشن اسکن پی‌دی‌اف Adobe Scan
توسعه‌دهنده: ‌ Adobe Inc دسته‌بندی:‌ بهره‌وری امتیاز: ‌ 4٫9 قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای دیگر دوران کافی‌نت رفتن برای اسکن گرفتن از مدارک‌تان گذشت! به کمک اپلیکیشن Adobe Scan می‌توانید گوشی هوشمند خود را به ابزار قدرتمندی برای اسکن گرفتن از فایل‌های متنی و ذخیره کردن آن‌ها با فرمت PDF و JPEG تبدیل کنید. Adobe Scan یکی از بهترین اپلیکیشن‌های آیفون و هوشمندترین اپلیکیشن مخصوص اسکن است. هر چیزی را که روی آن متنی نوشته شده باشد، از رسید و یادداشت گرفته تا اسناد، تصاویر، کارت ویزیت و وایت‌بورد، با این اپلیکیشن به اسکن‌های PDF و عکس تبدیل کنید. حتی می‌توانید کیفیت اسکن‌های قدیمی را که در گوشی ذخیره شده، در این اپلیکیشن بهبود ببخشید و تمام لکه‌ها، چین و چروک‌ها و حتی دست‌خط‌ها را پاک و ویرایش کنید. قابلیت OCR این اپلیکیشن هم به‌طور خودکار متن را در عکس تشخیص می‌دهد.

سیاست و بازاریابی

18. اپلیکیشن ویرایش عکس Mextures

سیاست و بازاریابی

19. اپلیکیشن خاطره‌نویسی Day One Journal

سیاست و بازاریابی

20. اپلیکیشن ساخت استوری اینستاگرام Impresso

سیاست و بازاریابی

21. اپلیکیشن ساخت پادکست Anchor
توسعه‌دهنده: ‌ Spotify Ltd دسته‌بندی: ‌ موسیقی و صدا امتیاز:‌ 4٫9 قیمت: ‌ رایگان این روزها که تب گوش دادن به پادکست بالا گرفته، عده‌ای نیز به فکر ساخت پادکست خودشان (و البته پول در آوردن از این راه!) افتاده‌اند و برای این کار چه راهی بهتر از استفاده از اپلیکیشن کاملا رایگان Anchor ساخت اسپاتیفای؟ اپلیکیشن Anchor این امکان را به شما میدهد تا صدای خود را به همراه چهار نفر از دوستان‌ در هر کجای دنیا ضبط کنید و بعد آن را با ابزارهای ویرایش صدا، موسیقی پس‌زمینه، ترنزیشن و افکت‌های صوتی برای منتشر کردن در کانال خود آماده کنید. کل مراحل ساخت اپیزودهای پادکست در Anchor به‌طور کامل و رایگان با گوشی موبایل یا تبلت انجام می‌شود و پس از ساخت اپیزودها می‌توانید آن‌ها را در محبوب‌ترین پلتفرم‌های مخصوص این کار، مانند اسپاتیفای، اپل پادکست یا گوگل پادکست منتشر کنید.

سیاست و بازاریابی

22. اپلیکیشن برنامه‌نویسی کودکان Hopscotch
توسعه‌دهنده: ‌ Hopscotch Technologies دسته‌بندی: ‌ آموزش امتیاز:‌ 4٫5 قیمت: ‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای پدرومادرها اغلب به دنبال این هستند که فرزندانشان از سنین پایین زبان دوم یاد بگیرند، اما این زبان دوم به ندرت زبان برنامه نویسی است. شاید به این خاطر که فکر می‌کنند یادگیری زبان برنامه نویسی برای کودکان دشوار است، اما اپلیکیشن Hopscotch این مشکل را کاملا برطرف کرده است. این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن های آیفون در زمینه آموزش برنامه‌نویسی است که دقیقا مخصوص کودکان طراحی شده است. محیط این اپلیکیشن بسیار مفرح است و کودکان می‌‍توانند با میلیون‌ها پروژه که توسط هم سن‌وسال‌های خودشان طراحی شده، بازی کنند و از آن‌ها یاد بگیرند. Hopscotch همچنین دارای ویدئوهای آموزشی است که به کودکان روش ساخت بازی‌های مختلف از جمله Crossy Road و PokemonGo را یاد می‌دهد.

سیاست و بازاریابی

23. اپلیکیشن مدیریت زمان Focus Keeper 
توسعه‌دهنده: ‌ PIXO Incorporation دسته‌بندی: ‌ بهره‌وری امتیاز:‌ 4٫8 قیمت: ‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای ناتوانی در تمرکز و خستگی فکری دو مشکل رایج و متداول در محیط‌های کاری است. خیلی اوقات ممکن است هنگام کار حواستان پرت شود یا چنان درگیر کار بدون وقفه شوید که بعد از مدتی از شدت خستگی نتوانید ادامه دهید. Focus Keeper اپلیکیشنی است که قصد دارد با هر دو مشکل مقابله کند. تایمر این اپلیکیشن از تکنیک پومودورو (Pomodoro) که یکی از معروف‌ترین روش‌های مدیریت زمان است، الهام گرفته و توصیه می‌کند زمان خود را هنگام کار به 25 دقیقه کاری و وقفه‌های پنج دقیقه‌ای تقسیم کنید. بعد از چهار دور، حدود نیم ساعت استراحت طولانی برای خود در نظر بگیرید.

سیاست و بازاریابی

24. اپلیکیشن مدیریت پروژه Asana
توسعه‌دهنده: ‌ Asana, Inc دسته‌بندی:‌ کسب‌و‌کار امتیاز: ‌ 4٫7 قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای همه‌گیری کرونا بسیاری از افراد را خانه‌نشین کرد و در این مدت سرویس‌های مخصوص مدیریت پروژه از راه دور از جمله ترلو (Trello) به‌شدت محبوب شد. اگر به هر دلیلی مایل به استفاده از ترلو نیستید، می‌توانید از اپلیکیشن Asana که نسخه‌ی تحت وب آن نیز موجود است، استفاده کنید. Asana شباهت‌های بسیاری با ترلو دارد. اول اینکه رایگان است، تسک‌‌های اعضای تیم روی کارت‌ها تعریف می‌شود، رابط کاربری آن تمیز و زیبا است،‌ قابلیت نظرگذاری وجود دارد و از جدول زمان‌بندی فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد. در نسخه رایگان این پلتفرم می‌توانید به هر پروژه 15 نفر اضافه کنید و نسخه پریمویم آن هم برای هر کاربر به قیمت 13 دلار در ماه عرضه می‌شود. Asana قابلیت ادغام با اپلیکیشن‌های دیگر مانند Slack, Salesforce, Microsoft Outlook را نیز دارد.

سیاست و بازاریابی

25. اپلیکیشن مهارت‌آموزی Khan Academy
توسعه‌دهنده: ‌ Khan Academy دسته‌بندی:‌ آموزش امتیاز: ‌ 4٫3 قیمت:‌ رایگان از نظر بسیاری، بهترین اپلیکیشن آیفون اپلیکیشنی است که به‌طور صدردصد رایگان و بدون تبلیغ و حق اشتراک، بهترین آموزش‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد. به همین خاطر Khan Academy یکی از انتخاب‌های محبوب هر کاربر موبایل است. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید کلاس درس را به گوشی هوشمند خود بیاورید. کتابخانه‌ی دیجیتال و کاملا رایگان Khan Academy شامل هزاران تمرین ویدئویی و مقالات تعاملی در تمام زمینه‌های آموزشی از جمله ریاضیات، علوم، اقتصاد، امور مالی، دستور زبان، تاریخ، سیاست و بسیاری موارد دیگر است. از Khan Academy می‌توانید در کنار مطالبی که در مدرسه یا دانشگاه می‌آموزید، استفاده کنید یا سراغ موضوعات هیجان‌انگیز و جدیدی بروید که هیچ‌گاه فرصت یادگیری آن را پیدا نمی‌کردید.

سیاست و بازاریابی

26. اپلیکیشن پیگیری تازه‌ترین اخبار روز Flipboard
توسعه‌دهنده: ‌ Flipboard دسته‌بندی:‌ اخبار و مجلات امتیاز: ‌ 4٫7 قیمت:‌ رایگان اپلیکیشن Flipboard یکی از بهترین اپلیکیشن های آیفون برای افرادی است که به دنبال کردن جدیدترین اخبار روز علاقه‌مند هستند. رابط کاربری Flipboard بسیار زیبا و مرتب است و اخبار را در دسته‌بندی‌های مربوط به خود از جمله ورزشی، سیاست، تکنولوژی، هنر و سلامت به کاربر ارائه می‌دهد. می‌توانید در این اپلیکیشن اکانت باز کنید و موضوعات موردعلاقه خود را دنبال کنید؛ مطالب را برای مطالعه در زمان دیگر ذخیره کنید یا آن را در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید. Flipboard همچنین دارای ویجتی اختصاصی است که به محیط گوشی شما جلوه زیبایی می‌بخشد.

سیاست و بازاریابی

27. اپلیکیشن ساخت رینگتون‌ و والپیپر RingTune

سیاست و بازاریابی

28. اپلیکیشن ویجت Widgetsmith
توسعه‌دهنده: ‌ Cross Forward Consulting, LLC دسته‌بندی:‌ بهره‌وری امتیاز: ‌ 4٫6 قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای اپل در iOS 14 با معرفی ویجت‌ها، شخصی‌سازی کردن ظاهر آیفون را ساده‌تر کرد. یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها برای اضافه کردن و تنظیم ظاهر ویجت‌ها اپلیکیشن Widgetsmith است که در دسته‌بندی بهره‌وری اپ استور رتبه 5 را به خود اختصاص داده است. به کمک Widgetsmith می‌توانید تصویر، متن، نقل قول و موارد بسیار دیگری را اضافه کنید. این موارد را با تغییر هوشمندانه آیکون‌ها و استفاده از والپیر مناسبت ترکیب کنید تا به ظاهری رویایی برای آیفون خود برسید.

سیاست و بازاریابی

29. اپلیکیشن ذخیره‌سازی عکس و ویدئو Google Photos
توسعه‌دهنده: ‌ Google LLC دسته‌بندی:‌ عکس و ویدئو امتیاز: ‌ 4٫7 قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای گالری پیش‌فرض تصاویر در آیفون، Apple Photos است و احتمالا هیچ‌گاه آن را با اپلیکیشن مشابه دیگری جایگزین نخواهید کرد، چون تمام عکس‌هایی که می‌گیرید به‌طور خودکار در اینجا ذخیره می‌شود. از طرفی، اپلیکیشن Google Photos پشتیبانی از فضای ذخیره‌سازی نامحدود خود را ژوئن 2021 پایان داد و بنابراین دیگر نمی‌توانید از تمام تصاویر و ویدیوهای موجود در گالری خود نسخه بکاپ ذخیره کنید. با این حال، این اپلیکیشن 15 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان ارائه می‌دهد که بدون شک گزینه بهتری از 5 گیگ فضای رایگان آیکلاد است و دانلود و نصب آن در آیفون برای نگه‌داری از عکس‌ها و ویدیوهای موردعلاقه‌تان انتخاب هوشمندانه‌ای است.

سیاست و بازاریابی

30. اپلیکیشن تقویم و وظایف Fantastical
توسعه‌دهنده: ‌ Flexibits Inc دسته‌بندی:‌ بهره‌وری امتیاز: ‌ 3٫6 قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای تقویم پیش‌فرض اپل برای کارهای ساده مناسب است، اما اگر دنبال اپلیکیشنی قدرتمندتر می‌گردید، توصیه می‌کنیم Fantastical را دانلود کنید. این اپلیکیشن که حالا رایگان شده و برخی قابلیت‌های آن با خرید اشتراک فعال می‌شود، رابط کاربری به مراتب مفیدتری از تقویم اپل ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این اپلیکیشن به‌طور خودکار جزئیاتی مانند تاریخ یا مکان را هنگام وارد کردن رویدادهای جدید اضافه می‌کند. ویجت Fantastical همچنین از ویجت تقویم پیش‌فرض اپل جذاب‌تر و کاربردی‌تر است.

سیاست و بازاریابی

31. اپلیکیشن تبدیل صوت به متن Otter
توسعه‌دهنده: ‌ Otter.ai, Inc دسته‌بندی:‌ بهره‌وری امتیاز: ‌ 4٫8 قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای این اپلیکیشن شاید برای همه کاربردی نباشد، اما اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که وویس‌های زیادی به زبان انگلیسی در آیفون خود ضبط می‌کنید، مثلا اگر دانشجویی هستید که درس‌ها به انگلیسی ارائه می‌شود یا این موقعیت را دارید تا به انگلیسی با افراد مصاحبه کنید، بدون شک داشتن اپلیکیشن OTTER بار بزرگی را از دوش شما برخواهد داشت. این اپلیکیشن ضبط صدا مجهز به هوش مصنوعی است که می‌تواند هم‌زمان با شنیدن جملات انگلیسی آن‌ها را به متن تبدیل کرده و در فضای ابری ذخیره کند تا از هرجا قابل دسترسی باشند. نسخه رایگان این اپلیکیشن اجازه ضبط فایل‌های صوتی تا 40 دقیقه و ظرفیت 600 دقیقه در ماه را می‌دهد. نسخه پولی آن به قیمت 10 دلار در اپ استور موجود است.

سیاست و بازاریابی

32. اپلیکیشن دستور‌ آشپزی Mealime
توسعه‌دهنده: ‌ Mealime Meal Plans Inc دسته‌بندی:‌ غذا و نوشیدنی امتیاز: ‌ 4٫7 قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای Mealime یکی از بهترین اپلیکیشن‌های آیفون است که در فهرست اپلیکیشن‌های موردعلاقه کاربران ردیت قرار گرفته است. این اپلیکیشن به کاربر این امکان را می‌دهد تا اطلاعات مربوط به ذائقه و رژیم خود را وارد کرده و براساس آن‌ها دستورها آشپزی دریافت کند. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید در کمتر از 30 دقیقه غذاهای سالم تهیه کنید، با قابلیت برنامه‌ریزی آن دیگر استرس اینکه برای فردا چه ناهاری درست کنید نخواهید داشت و حتی می‌توانید فهرست خرید خود را در آن تنظیم کنید. به لطف قابلیت نمایش دستورها آشپزی مناسب با ذائقه کاربر، تصمیم‌گیری درباره وعده های غذایی به سرعت و بدون اتلاف وقت انجام خواهد شد.

سیاست و بازاریابی

33. اپلیکیشن نقشه Google Maps
توسعه‌دهنده: ‌ Google LLC دسته‌بندی:‌ مسیریابی امتیاز: ‌ 4٫7 قیمت:‌ رایگان محبوبترین اپلیکیشن در دسته‌بندی مسیریابی در اپ استور Google Maps است. اپل ابتدا از Google Maps به عنوان اپلیکیشن نقشه پیش‌فرض آیفون و آیپد استفاده می‌کرد اما با معرفی Apple Maps، این اپلیکیشن را حالا باید به‌طور جداگانه از اپ استور دانلود کنید. قابلیت جستجوی گوگل مپس به قدری پیشرفته است که تقریبا می‌توانید هر مکانی را در دیتابیس به روز آن پیدا کنید. قابلیت Street View گوگل مپس همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا مسیر رسیدین به مقصد را بررسی کنید. این اپلیکیشن همچنین به کاربر اجازه می‌دهد بخشی از نقشه را برای استفاده آفلاین دانلود کند. این قابلیت برای سفرهای جاده‌ای که ممکن است به اینترنت دسترسی نداشته باشید، بسیار مناسب است.

سیاست و بازاریابی

34. اپلیکیشن انتقال فایل AirDroid

سیاست و بازاریابی

توسعه‌دهنده: ‌ Sand Studio دسته‌بندی:‌ اخبار و مجلات امتیاز: ‌ 4٫5 قیمت:‌ رایگان AirDroid یکی از بهترین اپلیکیشن‌های آیفون برای انتقال فایل از iOS به تمام سیستم عامل‌ها از جمله ویندوز و اندروید است. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید فایل‌‌های مورد نظر خود را تا سرعت 20 مگابایت بر ثانیه بین پلتفرم‌های مختلف منتقل کنید. یکی از مزایای این اپلیکیشن این است که در نبود اینترنت می‌توان از بلوتوث برای انتقال فایل‌ها استفاده کرد. در ضمن این اپلیکیشن کاملا رایگان است.

سیاست و بازاریابی

35. اپلیکیشن حل مسائل ریاضی Photomath

سیاست و بازاریابی

توسعه‌دهنده: ‌ Photomath, Inc دسته‌بندی:‌ آموزش امتیاز: ‌ 4٫7 قیمت:‌ رایگان ریاضی واقعا مبحث دشواری است. گاهی پیش می‌آید که ساعت‌ها برای حل یک مسئله وقت گذاشته‌اید، اما نمی‌دانید چطور آن را حل کنید. اپلیکیشن Photomath در چنین مواقعی فرشته تجات است!‌ این اپلیکیشن ابزار مطالعه‌ای است که به کاربر امکان می‌دهد از مسئله ریاضی عکس بگیرد. این اپلیکیشن سپس عکس را اسکن می‌کند و بعد آن را در الگوریتم خود قرار داده تا مراحل گام به گام حل آن را به شما نشان دهد. مباحث ریاضی که در این اپلیکیشن پوشش داده شده است، شامل این موارد می‌شود: ریاضیات پایه، جبر (لگاریتم‌، توابع، ماتریس‌، نمودار...)، هندسه، مثلثات، مشتقات، انتگرال، ترسیم منحنی و آمار. البته در نظر داشته باشید که اعداد باید به انگلیسی نوشته شده باشند تا اپلیکیشن بتواند آن‌ها را آنالیز کند.

سیاست و بازاریابی


توسعه‌دهنده :‌ Terminal Eleven LLC دسته‌بندی:‌ آموزش امتیاز: ‌ 4٫6 قیمت:‌ رایگان ستاره‌شناسان مبتدی و حتی آن‌هایی که فقط به ستاره‌ها و سیاره‌ها علاقه‌مندند، بدون شک از اپلیکیشن SkyView لذت خواهند برد. برای استفاده از این اپلیکیشن ستاره‌بینی کافی است گوشی خود را به سمت آسمان گرفته تا از موقعیت اجرام آسمانی بالای سرتان باخبر شوید. در این اپلیکیشن می‌توانید موقعیت ستاره‌ها، صورت‌های فلکی، سیاره‌ها و ماهواره‌ها (از جمله تلسکوپ فضایی هابل ؛ البته به شرطی که از آسمان بالای سرتان در حال عبور باشد) را مشاهده کنید و درباره آن‌ها اطلاعات مفیدی به دست آورید. قابلیت سفر در زمان SkyView به شما امکان می‌دهد تا وضعیت آسمان را در تاریخ‌ها و ساعت‌های مختلف در گذشته و آینده بررسی کنید. مزیت دیگر این اپلیکیشن این است که به اتصال اینترنت نیازی ندارد. SkyView ششمین اپلیکیشن محبوب در دسته‌بندی آموزشی اپ استور است و تا به حال بیش از 27 میلیون بار دانلود شده است.

سیاست و بازاریابی

37. اپلیکیشن تشخیص گل و گیاه PictureThis
توسعه‌دهنده: ‌ Glority Global Group Ltd دسته‌بندی:‌ آموزش امتیاز: ‌ 4٫8 قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای اگر به گل و گیاه علاقه‌مندید، همین حالا به دانلود اپلیکیشن PictureThis اقدام کنید! این اپلیکیشن که چهارمین اپلیکیشن محبوب در دسته‌بندی آموزش اپ استور است، می‌تواند بیش از یک میلیون گونه گیاهی را با 98 درصد دقت و بهتر از اکثر متخصان گل و گیاه شناسایی کند. اگر با گیاهی روبه‌رو شدید که اسم آن را نمی‌دانستید یا برای نگه‌داری از گیاهی که تازه خریده‌اید، دنبال راهنمایی می‌گردید، اپلیکیشن PictureThis به کمک شما می‌آید. کافی است از گیاه مورد نظر عکس بگیرید تا هوش مصنوعی این اپلیکیشن به تمام سوالات شما پاسخ دهد. در ضمن این اپلیکیشن می‌تواند مشکلات گیاه شما را شناسایی کرده و برای درمان آن‌ها توصیه ارائه دهد. در PictureThis همچنین می‌توانید نوت‌برداری کنید، یادآوری تنظیم کنید و رشد گیاهان خود را ثبت کنید.

سیاست و بازاریابی

38. اپلیکیشن خودمراقبتی Five Minute Journal

سیاست و بازاریابی

39. اپلیکیشن‌ آلارم بیداری Alarmy

سیاست و بازاریابی

توسعه‌دهنده: ‌ Delight Room Co., Ltd دسته‌بندی:‌ سبک زندگی امتیاز: ‌ 4٫8 قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای اگر اکثر اپلیکیشن‌های آلارم بیداری به شما آنچه را که می‌خواهید بشنوید، می‌گویند، اپلیکیشن Alarmy از آن مدل دوست‌ها است که به شما آنچه را که لازم است بشنوید،‌ می‌گوید حتی اگر از شنیدن آن عصبانی شوید! این اپلیکیشن مخصوص افرادی است که به سختی از خواب بیدار می‌شوند و همیشه دیر به سر کار می‌رسند. Alarmy شما را با سروصدای زیاد از خواب بیدار می‌کند و بعد برای اینکه مطمئن شود دوباره به خواب نمی‌روید، برای شما «مأموریت»هایی در نظر می‌گیرد که تا آن‌ها را انجام ندهید، صدای آلارم را قطع نمی‌کند. Alarmy در اپ استور خود را به عنوان اپلیکیشن انگیزشی معرفی کرده و «آزاردهنده‌ترین» ساعت زنگ دار دنیا نام گرفته است که البته برای Alarmy نوعی تعریف محسوب می‌شود.

سیاست و بازاریابی

40. اپلیکیشن ساخت انیمیشن Animatic
توسعه‌دهنده: ‌ Doodle.ly, Inc دسته‌بندی:‌ عکس و ویدئو امتیاز: ‌ 4٫6 قیمت:‌ 10 دلار شاید فکر کنید 10 دلار برای اپلیکیشن موبایل قیمت زیادی است، اما Animatic برای افرادی که عاشق ساخت انیمیشن‌هایی هستند که با دست کشیده شده، گزینه ایده‌آل و کم دردسری است. کار با Animatic آنقدر ساده است که حتی یک فرد مبتدی هم می‌تواند از آن استفاده کند و از طرفی قابلیت‌های آن آنقدر پیشرفته است که به کار حرفه‌ای‌ها نیز می‌آید. اگر ایده خلاقانه‌ای برای ساخت انیمیشن برای اکانت اینستاگرامی خود در سر دارید، این اپلیکیشن کار شما را بسیار راحت خواهد کرد. Animatic یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ساخت انیمیشن در آیفون و و آیپد است و قابلیت ذخیره انیمیشن با فرمت گیف، ویدئو و PSD وجود دارد.

سیاست و بازاریابی

در این فهرست سعی شد مجموعه‌ای از بهترین اپلیکیشن‌های آیفون در تمام زمینه‌های کاربردی معرفی شود. اگر شما کاربر زومیت اپلیکیشن مفید دیگری برای آیفون و آیپد می‌شناسید که مایلید به دیگران معرفی کنید، آن را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید تا به فهرست اضافه شود.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/207534/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نکاتی درباره آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو

نسخه‌ آیفون واتساپ با دستور دولت چین از اپ استور حذف شد

مواد شیمیایی در پارکینگ ها احتمال ابتلا به ALS را افزایش می دهد

آیفون 17 پلاس ظاهراً با نمایشگر کوچک‌تر از گوشی‌های فعلی پلاس معرفی می‌شود

پیشرفت صنعت تراشه چین در سایه تحریم‌ها؛ تولید 40 درصد رشد کرد

ساخت تصویر متحرک 3 ثانیه‌ای در پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید امکان‌پذیر می‌شود

طراحی جلویی شیائومی Civi 4 در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

زومی حیرت آور درون صورت فلکی اوریون

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

وزیر ارتباطات: یک‌سوم کشور به زیرساخت‌های فیبرنوری مجهز شدند

با بزرگترین ستاره شناخته شده آشنا شوید

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

آیفون 16 پرو به پوشش ویژه لنز دوربین برای بهبود کیفیت تصویر مجهز خواهد شد

عملیاتی شدن 5 فروند زیردریایی هوشمند با قابلیت تعقیب هدف و نشت‌یابی

تاریخ رونمایی گوشی پرچمدار 2024 سونی لو رفت

اپل بیش‌از 250 میلیون دلار در پردیس سنگاپور سرمایه‌گذاری می‌کند

با این ابرسازه فضایی، یک میلیارد انسان میتونن در فضا زندگی کنن!

اندروید 15 احتمالاً برای افزایش امنیت اقدام به قرنطینه اپلیکیشن‌های مشکوک می‌کند

امروز در فضا ؛ کشف اولین سیارات فراخورشیدی در اندازه زمین توسط تلسکوپ کپلر

آنر 200 لایت به زودی برای عرضه در بازار جهانی رونمایی می‌شود

گوشی پرچمدار 2024 هواوی از اندروید 12 استفاده می‌کند

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

برخی گوشی‌های سری گلکسی S21 سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند

صداهای وحشتناک ثبت شده از اجرام واقعی کیهان

دیدار معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

سامسونگ احتمالاً کشوی عمودی برنامه ها را با One UI 7 ارائه خواهد کرد

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

شبیه‌ساز بازی Delta برای آیفون منتشر شد

ربات «اطلس» بازگشت!

شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشته اند

توالت هوشمند 1٫5 میلیارد تومانی در هفته طراحی میلان به‌نمایش درآمد

تراشه Kirin 9010 هواوی با CPU دوازده هسته‌ای معرفی شد

ادعای کارمندان سابق تیک‌تاک: پروژه ذخیره‌سازی داده‌ها در آمریکا تا حد زیادی نمایشی است

علم منتظر معجزه نمی ماند

قابلیت جدید واتساپ: اطلاع از مخاطبانی که اخیراً آنلاین بوده‌اند

خداحافظ نبوغ!

گوگل کارمندان بیشتری را اخراج می کند

هواوی 4 گوشی پرچمدار رونمایی کرد؛ خانواده Pura 70 برای رقابت با آیفون و سامسونگ

کاروان جدید ماهواره‌های «استارلینک» به مدار زمین رفتند

مهلت 24 ساعته اروپا به تیک‌تاک برای توضیح درباره تیک‌تاک لایت

اولین نشست رفع موانع سرمایه گذاری جزیره کیش درسال جهش تولید با مشارکت مردم

تکریم مدیرکل بنیاد مازندران از جانباز سرافراز سرتیپ دوم صلواتی

خدمت توام با تکریم مهمترین اصل در بنیاد شهید و امور ایثارگران است

گوشی تاشو وان پلاس فلیپ ظاهراً با یک ویژگی خاص از راه می‌رسد

پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای دنیا را ببینید

تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟

آیفون 17 پلاس با تغییری غیرمنتظره از راه می‌رسد

پاکستان فیلترینگ «ایکس» را تایید کرد