سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

معرفی بهترین ابزار‌های رایگان سئو و بهینه سازی سایت مقالات بازاریابی

معرفی بهترین ابزار‌های رایگان سئو و بهینه سازی سایت
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - ابزار‌های رایگان سئو و بهینه سازی سایت از روش‌های مختلفی نظیر پیشنهاد کلیدواژه، آنالیز کلیدواژه، بررسی سهم هر کلمه در جستجو‌های روزانه و روش‌های آماری، به شما بهترین راه‌های نزدیک تر شدن به استاندارند‌های سئو را پیشنهاد می‌دهد. در این مقاله به معرفی برخی از این ابزارها می پردازیم.
در این مقاله ابزار‌های رایگانی که همیشه برای بهینه سازی سایت خود به دنبال آن‌ها بوده اید را معرفی می کنیم. این ابزار‌های رایگان به شما کمک می‌کنند تا سایت خود را بر اساس آخرین معیار‌ها و استاندارد‌های سئو و بهینه سازی موتور‌های جستجو تنظیم کنید.

سیاست و بازاریابی


سئو؛ بهینه سازی موتور جستجو
تحقیقات و آمار‌ها نشان می‌دهند که حجم اطلاعاتی که در سال 2017 توسط بشریت تولید شد، از اطلاعاتی که در 5000 سال گذشته تولید شده بود بیشتر بوده است. دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم در هر لحظه اش حجم عظیمی‌ از اطلاعات تولید می‌شود که برای هر کاربر در دنیای اینترنت، تنها سهم اندکی از آن مرتبط با نیاز اوست.
به این ترتیب موتور‌های جستجو باید نوعی بهینه سازی انجام دهند و به صورت کاملا سخت گیرانه، صرفا نتایجی که ارزش بالا و ارتباط زیادی با سوال کاربر دارند را نمایش دهند. اغلب کاربران تنها نتایج صفحه اول موتور جستجوی گوگل را خوانده و به این ترتیب از میلیون‌ها نتیجه ای که مرتبط به جستجوی آن‌ها بوده است، صرفا حدود 20 نتیجه به آن‌ها نشان داده می‌شود.
در نتیجه اگر وب سایت شما برای موفقیت، به دیده شدن نیاز دارد، باید در رقابت سخت سئو (Search Engine Optimization یا به اختصار SEO) برنده شوید. برنامه‌ها و ابزار‌های رایگان سئو و بهینه سازی به شما کمک می‌کنند تا بدون اینکه لازم باشد از ساز و کار موتور‌های جستجو کاملا مطلع باشید وب سایت و نوشته‌های خود را با اصول سئو تطبیق دهید.
ابزار‌های رایگان سئو و بهینه سازی سایت از روش‌های مختلفی نظیر پیشنهاد کلیدواژه، آنالیز کلیدواژه، بررسی سهم هر کلمه در جستجو‌های روزانه و روش‌های آماری و کامپیوتری، به شما بهترین راه‌های نزدیک تر شدن به استاندارند‌های سئو را پیشنهاد می‌دهد. به این ترتیب امتیاز سئو و به دنبال آن، رتبه سایت شما در موتور‌های جستجو بالاتر می‌رود که این اتفاق به معنای بیشتر دیده شدن است.
ابزار‌های رایگان سئو و بهینه سازی سایت چقدر خوب هستند؟
وقتی که کلمه رایگان مطرح می‌شود بسیاری از افراد به اشتباه فکر می‌کنند که منظور از رایگان، نرم افزار‌ها، روش‌ها و ابزار‌هایی محدود است که نسبت به نسخه‌های غیر رایگان و پولی ضعف‌های زیادی دارند و به همین دلیل رایگان شده اند. تصور "اگر خوب بود رایگان نبود" تصوری اشتباه است که با قوانین دنیای تجارت و جذب مشتری دنیای کنونی سازگاری ندارد.
بسیاری از ابزار‌های رایگان سئو و بهینه سازی سایت، نه تنها دسترسی محدودی ندارند، بلکه همه امکانات یک سرویس پولی و غیر رایگان سئو را نیز به کاربران خود ارائه می‌دهند. هر چند نرم افزار‌های غیر رایگان نیز مزایای خاص خود را دارند که بسیاری از این مزایا را در ابزار‌های رایگان سئو و بهینه سازی سایت مشابه نمی‌توان پیدا کرد.

سیاست و بازاریابی


ابزار‌های رایگان سئو و بهینه سازی سایت چگونه کار می‌کنند؟
کاری که ابزار‌های رایگان سئو و بهینه سازی سایت قرار است انجام دهند، مقایسه محتوای شما با استاندارد‌های حال حاضر موتور‌های جستجو است. به این ترتیب هر چقدر محتوای شما و خصوصیات نوشته و صفحه وب شما به صفحاتی که در جستجو‌های اول نمایش داده می‌شوند نزدیک تر باشد، امتیاز بیشتری به نوشته شما اختصاص می‌دهند و احتمال می‌دهند که نوشته‌های مشابه شانس بیشتری برای بهینه شدن برای موتور‌های جستجو را داشته باشند.
برای این منظور به حجم زیادی از اطلاعات نیاز است تا بتوان مقایسه و رتبه دهی دقیقی را انجام داد. تقریبا همه ابزار‌های رایگان سئو و بهینه سازی سایت، مثل سایر ابزار‌های غیر رایگان، اطلاعات و دیتای مورد نیاز خود را از یک جا دریافت می‌کنند. اطلاعات و خوراک ورودی این سرویس‌ها جایی به نام Google Keyword Planner است.
پیشنهاد رایگان

سیاست و بازاریابی


چطور کلمه کلیدی مناسب پیدا کنیم؟
چطور کلمه کلیدی مناسب پیدا کنیم؟ چرا ارتباط منطقی بین عباراتی که خود گوگل پیشنهاد می‌دهد با اعدادی که در کیوردپلنر می‌بینیم، وجود ندارد؟ 
دانلود فایل پیشنهاد رایگان
این سرویس اطلاعاتی را مبنی بر اینکه سوال‌های جستجو شده را با چه کلمه یا کلماتی می‌توان جواب داد ارائه می‌دهد. مثلا همه سوال‌هایی که در مورد یک نوع رژیم غذایی خاص پرسیده می‌شوند نهایتا منجر به کلید واژه نام رژیم غذایی ختم می‌شوند. در نتیجه اگر محتوای شما به لحاظ این کلمات کلیدی غنی باشد، شانس زیادی برای قرار گرفتن در صفحات اول و رتبه‌های برتر جستجو را خواهد داشت.
ممکن است در عمل تصور چنین پدیده ای کار سختی باشد. اما میلیون‌ها سوالی که در ظاهر با یکدیگر تفاوت زیادی دارند ممکن است تنها با یک کلمه پاسخ داده شوند.
در رژیم غذایی کتوژنیک چه غذاهایی وجود دارد؟ رژیم غذایی کتوژنیک چیست؟ چه کسی رژیم غذایی کتوژنیک می‌گیرد؟ چرا رژیم غذایی کتوژنیک؟ همه این سوالات نهایتا منجر به کلمه کلیدی کتوژنیک می‌شوند. بنابراین با انتخاب دقیق کلمات کلیدی، می‌توانید به صورت چشم گیری در سئو پیشرفت کنید. اکثر سرویس‌ها و ابزار‌های رایگان سئو و بهینه سازی سایت نیز دقیق مبنی بر همین اصل عمل می‌کنند و سعی می‌کنند تا بهترین کلیدواژه‌ها را در لحظه به شما پیشنهاد دهند.
تفاوت اساسی ابزار‌های رایگان سئو و بهینه سازی سایت با یکدیگر در الگوریتم‌ها و نحوه تحلیل و درک این کلمات کلیدی است. هر یک از ابزار‌ها با یک کلمه کلیدی با استراتژی خاصی برخورد کرده و اهمیت خاصی را به آن کلمه یا گروهی از کلمات کلیدی نسبت می‌دهند.
همچنین برخی از ابزار‌های رایگان سئو و بهینه سازی سایت، دایره لغات و عمق جستجوی محدودی را به شما ارائه می‌دهند. شما می‌توانید در صورت تمایل به دسترسی داشتن به حداکثر توان جستجو و کارایی سرویس‌ها و ابزار‌های رایگان سئو و بهینه سازی سایت، نسخه کامل و عموما غیر رایگان آن ابزار را خریداری کرده و استفاد کنید.
در ادامه به معرفی بهترین ابزار‌های رایگان سئو و بهینه سازی سایت اشاره می‌کنیم. بهتر بودن این ابزار‌ها صرفا بر اساس نظرات کاربران و متخصصان عرصه سئو تعیین می‌شود و ممکن است گزینه‌های بهتری نیز وجود داشته باشد یا ترتیب خوب بودن این ابزار‌ها، نرم افزار‌ها، سرویس‌ها و افزونه‌های سئو به درستی مشخص نشده باشد.
ابزار Answer the Public
ابزار Answer the Public یکی از بهترین ابزار‌های رایگان سئو و بهینه سازی سایت است. اساس کار این ابزار مبنی بر جستجوی کلمات کلیدی و کلیدواژه‌هاست. سوال‌های متنوع و بی نهایتی که هر روز از موتور‌های جستجویی مثل گوگل پرسیده می‌شود را عموما می‌توان بر اساس کلید واژه‌هایی که نتایج را به سمت این صفحات هدایت می‌کنند طبقه بندی کرد.
ابزار Answer the Public با توجه به جستجو‌ها و سوال‌های کاربران، بهترین انتخاب کلید واژه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. انتخاب کلید واژه‌های صحیح، اصولی و مهم تاثیر زیادی در رشد سایت شما دارد.

سیاست و بازاریابی


Woorank
ابزار Woorank یکی دیگر از ابزار‌های رایگان سئو و بهینه سازی سایت است. این ابزار در قالب یک افزونه برای مرورگر کروم و سایر مرورگر‌های توسعه یافته بر بستر گوگل کروم طراحی شده است. این افزونه هم به شما اطلاعات دقیقی از وضعیت سئوی وبسایت مورد نظرتان می‌دهد و هم دقیقا به شما نشان می‌دهد که برای بهتر کردن وضعیت سئو و بهینه تر کردن صفحات خود چه باید بکنید.
اغلب ابزار‌های رایگان سئو و بهینه سازی سایت صرفا به شما مشکلات را نشان می‌دهند و اطلاعات بیشتری در مورد راه حل‌ها و روش‌های حل این مشکلات به شما نمی‌دهند. اما افزونه Woorank با یک قابلیت خارق العاده و جذاب به نام Marketing Checklist هدف‌هایی را برای هر محتوا و صفحه وب شما در نظر می‌گیرد تا بتوانید به استاندارد‌های سئو و یک سایت بهینه نزدیک تر شوید.

سیاست و بازاریابی


Animalz Revive
پس از راه افتادن ساز و کار‌هایی مثل الگوریتم فرشنس گوگل و زیاد شدن حجم محتوا و اطلاعات تولید شده در فضای اینترنت، دیگر محتوا‌های قدیمی‌و منسوخ شده ارزش خود را از دست داده اند. اگر شما هم می‌خواهید وبسایتتان دیده شود، باید به روز شوید و محتوا‌هایی تازه به کاربران ارائه دهید. یکی از بهترین راهکار‌ها برای انجام چنین کاری و به روز رسانی کردن محتوا‌های قبلی وبسایتتان، استفاده از ابزار‌های رایگان Animalz Revive است.
این ابزار به شما محتوا‌ها، پست‌ها و نوشته‌هایی را که نیاز به بیشترین توجه را دارند نشان می‌دهد. به این ترتیب دیگر لازم نیست در صفحات متعدد Google Analytics یک جستجوی طاقت فرسا برای پیدا کردن صفحات خودتان داشته باشید. Animalz Revive به شما نشان می‌دهد که به روز رسانی کدام محتوا‌ها ضروری تر است و باید انجام شود تا محتوایی تازه و جدید داشته باشید.
یکی از قابلیت‌های هیجان انگیز و کاملا کاربردی که Animalz Review در اختیار شما قرار می‌دهد، قابلیت مشاهده ترافیک از دست رفته است. همه محتوا‌ها و صفحات وب برای مدتی پس از انتشار داغ بوده و ترافیک زیادی در مدت پیک خود جذب می‌کنند. اما رفته رفته پس از آن مدت ترافیک را از است می‌دهند. Animalz Revive به شما ترافیک از دست رفته از زمان پیک هر پست را نشان می‌دهد که قابلیتی بی نظیر برای پیدا کردن پست‌هایی است که مدتیست نیاز به بازنویسی، به روز رسانی و بازنشر دارند.

سیاست و بازاریابی


CanIRank
آیا من هم می‌توانم رنک شوم؟ سوالی که ادمین، نویسنده و مدیر هر سایتی از خود می‌پرسد را حالا ابزار CanIRank به آن پاسخ می‌دهد. بهینه سازی سایت و سئو کردن یک وب سایت نیاز به تصمیم گیری و مدیریت دارد. یک سئو کار خوب باید بداند که در حوزه چه کلید واژه ای رقابت کند شانس بیشتری برای رنک شدن دارد.
به عنوان مثال ممکن است یک وب سایت برای کلید واژه رژیم کتوژنیک رنک خیلی بالاتری نسبت به کلمه کلیدی کتوژنیک داشته باشد. تشخیص کلمات کلیدی مناسب اغلب نیاز به تجربه، تحقیق و دقت بالایی دارد. ابزار‌های رایگان سئو و بهینه سازی سایت نظیر ابزار‌هایی مثل CanIRank به شما کمک می‌کنند تا این کلمات کلیدی بهینه را پیدا کرده و برای محتوا‌های خود انتخاب کنید.
یکی از قابلیت‌های جذاب ابزار CanIRank این است که به شما نشان می‌دهد در چه کلید واژه‌هایی می‌توانید سریعتر به رنک دلخواه و صفحات اول جستجو برسید. همچنین به شما نشان می‌دهد کلمات کلیدی فعلی خود را به چه شکلی می‌توانید تغییر بدهید تا کلمه کلیدی بهتری داشته و در نتیجه سریعتر به صفحات اول جستجو برسید.

سیاست و بازاریابی


Google"s Mobile-Friendly Test
با رشد زیاد تلفن‌های همراه و گوشی‌های هوشمند بهینه بودن سایت شما برای دستگاه‌های تلفن همراه اهمیتی بیش از پیش پیدا کرده است. مسئله سازگاری با تلفن‌های همراه یا اصطلاحا Mobile-Friendly بودن یکی از مسائل مهم سئو است که حتی بعضی از بهترین ابزار‌های رایگان سئو و بهینه سازی سایت هم به آن توجه نمی‌کنند.
الگوریتم‌های گوگل و موتور‌های جستجو هم اهمیت زیادی به سازگاری محتوا‌ها و وب سایت‌ها با تلفن‌های همراه می‌دهند. به خاطر داشته باشید که اگر وب سایت و محتوای شما با تلفن‌های همراه سازگار نباشد، وب سایت شما رقابت سئو را باخته است.
ابزار Google"s Mobile-Friendly Test به راحتی به شما نشان می‌دهد که آیا وب سایتتان با تلفن‌های همراه و گوشی‌های هوشمند سازگار است یا خیر. همچنین نزدیکی سایت شما به معیار‌ها و استاندارد‌های الگوریتم Google Mobile-Friendly را می‌سنجد و پیشنهاد‌هایی برای ارتقا و بهبود استاندارد‌های Mobile Friendly سایتتان به شما پیشنهاد می‌کند.

سیاست و بازاریابی


Seed Keywords
دنیای کلمات کلیدی دنیایی بی کران است، درست مثل آسمان پهناور شب. همه نقاط این فضا وزن یکسانی ندارند و برخی از کلمات کلیدی که به عنوان کلمات کلیدی اصلی یا کلمات کلیدی هسته ای از آن‌ها یاد می‌شود، وزن و اهمیت بسیار بیشتری را هم برای موتور‌های جستجو و هم برای کاربران از خود نشان می‌دهند. این کلمات مثل ستاره‌هایی هستند که نور زیادی دارند و بقیه کلمات حول آن‌ها تشکیل می‌شوند.
انتخاب کلمه کلیدی اصلی به عنوان مشخصه اصلی نوشته شما، اهمیت زیادی در راه پیدا کردن صفحه وب شما به جستجو‌های اول گوگل دارد. ابزار Seed Keywords یکی از بهترین ابزار‌های رایگان سئو و بهینه سازی سایت است که علاوه بر انتخاب و پیشنهاد کلمات کلیدی بهینه به شما، سرویس‌های کاربردی دیگری هم دارد.
یکی از قابلیت‌های این ابزار ایجاد Query است. به این ترتیب شما می‌توانید کلید واژه‌ها و کلمات کلیدی اصلی خود را در گروه‌های مختلفی دسته بندی کنید تا هم مدیریت آن‌ها راحت باشد و بتوانید متناسب با نوع نوشته و موضوع محتوای خود کلید واژه مرتبط را انتخاب کنید.

سیاست و بازاریابی


جمع بندی
معرفی بهترین ابزار‌های رایگان سئو و بهینه سازی سایت راهی است که می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای از آن عبور کرده و به بالاترین جستجو‌های گوگل برسید. دیده شدن در گوگل و فضای اینترنت تاثیر بی نظیری در رشد کسب و کار شما دارد و اگر شما هم می‌خواهید مثل میلیون‌ها صفحه وب دیگر، رقابت سئو‌ را برنده شده و در بین 20 جستجوی اول قرار بگیرید کافیست برخی قوانین را رعایت کنید.
ابزار‌های رایگان سئو و بهینه سازی سایت به زبان ساده و به صورت کاربر پسند و همچنین کاملا رایگان شما را در مسیر شناخت این قوانین و نزدیک تر شدن به استاندارد‌های سئو یاری می‌کنند.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/209421/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

قابلیت انقلابی واتساپ معرفی شد؛ انتقال فایل بدون نیاز به اینترنت

از هوش مصنوعی تا تماس ویدیویی؛ قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن را ببینید

قابلیت عجیب P70 پرو را ببینید؛ عضو پرآوازه خانواده هواوی

طرح تعویض رایگان سامسونگ برای گوشی هایی که این مشکل را دارند

برنامه/ فکرتان را به یک اثر هنری تبدیل کنید

نمایش داستان مرموز بازی INDIKA در تریلر جدید

این ویژگی امنیتی اندروید 15 شما را از اپلیکیشن‌های مشکل‌دار نجات می‌دهد

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

با روش تخلیه الکتریکی آشنا شوید

با گوشی جدید هواوی می‌توان بدون اینترنت تصویر ارسال کرد!

هوش مصنوعی جدید گوگل می‌تواند جان شما را نجات دهد

مسیریابی بهتر نابینایان با عینک هوشمند ایرانی ممکن شد

آغاز به کار مرکز خدمات جامع سلامت فارابی کیش در گرامیداشت هفته سلامت

افتتاح پایگاه سلامت خانواده با محوریت مادر وکودک درمجتمع مسکونی مهستان کیش

فوری: رئیس‌جمهور آمریکا قانون فیلترشدن تیک‌تاک را امضا کرد

نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند

ستاره هایی که درآسمان میبینیم چه اندازه ای هستند؟

افشای مشخصات پردازنده‌های اسنپدراگون X پلاس کوالکام

ناسا یک گام به کشف حیات بیگانه در مریخ نزدیک‌تر شد

خانواده شهدا پرچمداران اصلی ایثار و شهادت هستند/ نسل امروز نیازمند آشنایی با شهدا

مادسازان بازی GTA 5 را روی کنسول نینتندو سوییچ اجرا کردند

ریلمی 2 گوشی جدید و هیجان‌انگیز با نمایشگر 120 هرتز رونمایی کرد

گوشی پولستار رونمایی شد؛ وقتی خودروسازان وارد بازار موبایل می‌شوند

درآمد 5 میلیارد تومانی یکی از کاربران تلگرام با فروش نام کاربری!

هیتلر برای چه به دنبال برج ایفل بود؟

تلسکوپ فضایی جیمز وب شواهدی از وجود حیات را کشف کرده است

آپدیت بزرگ فتوشاپ؛ حالا می‌توانید با هوش مصنوعی تصاویر خلاقانه بسازید

مدل ویژه وان پلاس واچ 2 با رنگ جذاب رونمایی شد

گوشی های اختصاصی HMD رونمایی شدند؛ جایگزین‌های معنوی نوکیا

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است

تریلر داستانی Destiny 2: The Final Shape منتشر شد

همه‌جا پای یک ژن در میان است؛ حتی در لذت از موسیقی!

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت جانباز گرانقدر «سلمان کلیوند عباسی»

نشست هم‌اندیشی تشکل‌های ایثارگری با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد

هواوی با تکیه بر «هارمونی او اس» رویای جهانی شدن را در سر دارد

اینترنت در روزهای کنکور قطع نمی‌شود

احیای نظریه مکانیک کوانتومی؛ واضح‌ترین تصویری که تاکنون از اتم‌‌های منفرد ثبت شده است

لایحه فیلترشدن تیک‌تاک در سنای آمریکا تصویب شد

HMD از اولین گوشی‌های برند خود رونمایی کرد؛ ارزان‌قیمت با اندروید 14

بازی/ Soccer Stars؛ حریف را گل باران کنید

گام بلند دانشمندان در درمان سرطان/ لیپیدها زیر ذره‌بین می‌روند!

موشک «فالکون 9» یک رکورد جدید را ثبت کرد

عکس تلسکوپ فضایی هابل از یک دمبل فضایی!

نشست مقدماتی اجرای برنامه عملیاتی در بنیاد شهرستان‌های استان تهران برگزار شد

مادر شهیدان «محمد حسن و محمدحسین نیرنگ» آسمانی شد

گوگل پلی هفته آینده رفع فیلتر می‌شود؟

اسپیس‌ایکس سیصدمین فرود موفق با بوستر فالکون 9 را تکمیل کرد

برای اولین‌بار، ساخت سلول زنده در آزمایشگاه/ انسان قادر به انجام کار طبیعت می‌شود؟

بادبان خورشیدی ناسا به مدار زمین رفت

برگزاری دوره آموزش مبانی انقلاب اسلامی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران