سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

شهرداری تهران

بازدید شهردار منطقه ۷ از روند اجرای پروژه های توسعه محله ای ۱۴۰۰

سیاست و بازاریابی - شهردار منطقه ۷ به همراه جمعی از معاونین، مدیران و کارشناسان این منطقه به مناسبت استقبال از نوروز ۱۴۰۰ از روند پیشرفت پروژه‌های توسعه محله ای این منطقه بازدید کرد.

درخت؛ فرصت نفس کشیدن طبیعت

سیاست و بازاریابی - این روزها به دلایل متعدد همچون گسترش شهرنشینی، توسعه صنعتی و نیاز بیش‌تر به تولید و مصرف، انفجار جمعیت و سوء استفاده بشر از طبیعت برای سود بیشتر، متاسفانه با تخریب شدید محیط زیست مواجه هستیم که تبعات بسیار اسفباری روی زندگی انسان ها دارد تا جایی که خطر از دست رفتن بخش مهمی از طبیعت زیبای جهان هستی هشدار جدی بسیاری از کارشناسان و متخصصان محیط زیست را در پی داشته است.

توزیع ۵۰۰ تن محصولات پروتئینی تنظیم بازار در میادین تره بار

سیاست و بازاریابی - شهر: مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد: به مناسبت نوروز ۳ میدان تره بار جدید و ۳ ایستگاه آتش نشانی افتتاح خواهند شد و ۵۰۰ تن محصولات پروتئینی تنظیم بازار در میادین تره بار توزیع می شود.

تردد واستفاده آسوده جانبازان و معلولان از تجهیزات بوستان ها

سیاست و بازاریابی - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۷ از مناسب سازی فضای بوستان های سطح منطقه به منظور حضور توان یابان، جانبازان و معلولان و بهره مندی این قشر جامعه از مکان های عمومی و تفریحی خبر داد.

نقش زندگی بر دیوارهای محله نعمت آباد

سیاست و بازاریابی - شهردار منطقه ۱۹ از هویت بخشی به بافت قدیمی محله نعمت آباد با اجرای طرح «کوچه دوستی» در معابر این محله خبر داد.

توزیع نهال رایگان به شهروندان در بوستان ها

سیاست و بازاریابی - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۰ از توزیع ۱۵ هزار نهال رایگان در پایگاه های مستقر در بوستان های منطقه ۲۰ خبر داد.

‌شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی سال ۱۴۰۰

سیاست و بازاریابی - نشست شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی سال ۱۴۰۰، با حضور مدیران روابط عمومی سازمان های مختلف به منظور انجام هماهنگی های لازم در برگزاری شایسته هفته مذکور، در شمال تهران برگزار شد.

به زودی از قطارملی رونمایی می شود

سیاست و بازاریابی - شهر: شهردار تهران از بهره برداری از قطار ملی که با هشتاد درصد توان داخلی ساخته شده است در روزهای پایانی اسفند امسال با حضور رییس جمهور خبر داد.

کاهش ٧٠ درصدی صدور پروانه ساختمانی

سیاست و بازاریابی - شهر: شهردار تهران با اشاره به اقدامات این دوره از مدیریت شهری در حوزه های مختلف گفت: کاهش ٥٠ درصدی تعداد محلات بدون بوستان، کاهش ٥٠ درصدی تولید پسماند در شهر و کاهش ٣٠ درصدی تخلفات ساختمانی از نتایج فعالیت این دوره است.

بهسازی و احداث مسیر پیاده رو در ۴۷ معبر

سیاست و بازاریابی - معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ تهران از اجرای حدود ۲۲ کیلومتر عملیات پیاده روسازی و احداث مسیر ویژه دوچرخه در نواحی۹ گانه خبر داد و گفت: پیاده روهای حدود ۴۷ معبر منطقه ۴ برای تردد عابران مناسب سازی شد.

بازشدن روزنه‌های روشنایی برای اصلاح ساختار جمع‌آوری پسماند تهران

سیاست و بازاریابی - یکی از چالش‌های مدیریت شهری تهران طی سال‌های اخیر نحوه جمع‌آوری و دفن زباله بوده است. بیش از دو دهه پیش و زمانی که هنوز تراکم ساختمان‌ها در پایتخت به اندازه این ‌روزها نبود، تهرانی‌ها هر شب زباله‌هایشان را رأس ساعت ۹ دمِ درِ خانه می‌گذاشتند و وانت‌های شهرداری اقدام به جمع‎‌آوری زباله می‌کرد. اما این شیوه جمع‌آوری زباله مشکلاتی داشت؛ تهرانی‌ها عادت هر شب ساعت ۹ را کنار گذاشتند و هر ساعتی از روز اقدام به بیرون‌گذاشتن زباله‌هایشان کردند. در نتیجه این وضعیت؛ سطل زباله‌ها در طول روز ظاهر آشفته‌ای پیدا و بوی نامطبوعی ایجاد کردند.شهرداری برای جلوگیری از این وضعیت تعداد دفعات جمع‌آوری را افزایش داد و چند سالی است که تقریبا روزی سه مرتبه سطل‌های زباله خالی می‌شود. به دلیل پربودن سطل زباله‌ها در همه بازه‌های زمانی نیز امکان شست‌وشوی آن‌ به طور مرتب وجود ندارد. در این گفت و گو با صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، را در این ارتباط می‌خوانید.

پویش شناسایی نقاط حادثه خیز با مشارکت مردمی

سیاست و بازاریابی - باتلاش کارگروه شهرسازی شورایاری منطقه ۱۰ پویش شناسایی نقاط حادثه خیز با مشارکت مردمی به مدت ۱۰ روز در سطح منطقه ۱۰ تهران اجرا خواهد شد.

بهره برداری از پروژه های عمرانی، زیست محیطی و ترافیکی

سیاست و بازاریابی - در آستانه فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۰ در آیین افتتاح مرحله دوم پروژه های توسعه محلی، ۸ پروژه در بخش های عمرانی، زیست محیطی و ترافیکی با حضور مدیران شهرداری منطقه ۱۰، خانواده معزز شهدا، دبیران شورایاری، ائمه جماعات و شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی به بهره برداری رسید.

واگذاری بازار روزها طی فرایندی شفاف برای اولین بار

سیاست و بازاریابی - سعید رباطی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۵ با بیان اینکه این منطقه برای اولین بار واگذاری بازار روزها را طی فرایندی شفاف انجام خواهد داد گفت : این موضوع یکی از مطالبات در سطح مدیریت شهری بود که در قالب چارچوب شعار "تهران شهری برای همه" این واگذاری بر مبنای ساز و کار قانونی، مشخص و شفاف صورت می گیرد.

بررسی فرونشست‌های شرکت مترو

سیاست و بازاریابی - دوازدهمین نشست کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مترو تهران، با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.

اجرای طرح ضربتی ساماندهی صنایع و اصناف منطقه ۹

سیاست و بازاریابی - ساماندهی مشاغل و رفع آلودگی های زیست محیطی در راستای ماموریت های محوله متناسب با ماده ۵۵ قانون شهرداری ها در منطقه ۹ تداوم دارد.

نهال یادبود درگذشتگان بیماری کرونا کاشته شد

سیاست و بازاریابی - شهر: نهال هایی برای یادبود مرحوم علی اکرمی، خبرنگار و علی انصاریان و مهرداد میناوند در آستانه روز درختکاری در بوستان کوهسار توسط جمعی از عکاسان کاشته شد.

کاشت نهال یادبود درگذشتگان بیماری کرونا

سیاست و بازاریابی - شهر: نهال هایی برای یادبود مرحوم علی اکرمی، خبرنگار و علی انصاریان و مهرداد میناوند در آستانه روز درختکاری در بوستان کوهسار توسط جمعی از عکاسان کاشته شد.

ایجاد بزرگ‌ترین پاتوق محله‌ای تا احداث پلازای شهری در میدان گلها

سیاست و بازاریابی - رصد میدانی ۲۵ پروژه شهری در قلب پایتخت صبح امروز چهارشنبه ۱۳ اسفند با حضور مصطفی سلیمی، معاون شهردار تهران و تورج فرهادی، شهردار منطقه ۶ انجام و در نتیجه ارزیابی‌های این بازدید اعلام شد ۲۲ پروژه تا پایان امسال آماده افتتاح می‌شود.

اعتماد اجتماعی مهم ترین چالش جلب مشارکت مردمی هنگام بحران

سیاست و بازاریابی - رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در وبینار تخصصی مشارکت مردمی و بحران‌های شهری با انتقاد نسبت به نگاه سنتی اجتماع در مواجه با بحران، گفت: کمبود اعتماد اجتماعی به ارگان های رسمی از چالش های مهم ما در جلب مشارکت مردمی هنگام بحران است.

پیشگیری از ارزبری مهم‌ترین هدف ساخت قطار ملی است

سیاست و بازاریابی - شهر: به گفته دستیار اجرایی مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) برای جلوگیری از ارزبری و توسعه صنعت قطارسازی باید به سمت تولید انبوه قطارهای ملی گام برداشت.

آغاز واکسیناسیون کرونا کارکنان سازمان بهشت زهرا

سیاست و بازاریابی - واکسیناسیون کرونا کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) که یکسال با تلاش بی وقفه در نبرد با کرونا در کنار کادر بهداشت و درمان کشور قرار داشتند چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ بر اساس اولیت بندی ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت با حضور محمد رضا سلمانی، رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران و سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) در مجتمع عروجیان آغاز شد.

پیش‌بینی درآمد ۱۷ هزار میلیارد تومانی از شهرسازی در سال ۱۴۰۰

سیاست و بازاریابی - شهر: از ۱۷ هزار میلیارد تومان درآمدهای حاصل از بخش شهرسازی شامل تثبیت، تغییر کاربری ها و صدور پروانه برای سال ۱۴۰۰، حدود ۱۱ هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از صدور پروانه پیش‌بینی شده است.

تعطیلی فعالیت کارگاه های ساختمانی در روز های جمعه

سیاست و بازاریابی - شهردار منطقه۱۳ از ممنوعیت فعالیت کارگاه ساختمانی دارای مزاحمت صوتی و ترافیکی در روز های تعطیل بنا به درخواست های مردمی با هماهنگی مالکین و کارفرمایان خبر داد.

حناچی: ٢ هزارمیلیارد از بودجه ١٤٠٠ به رضایتمندی شهروندان اختصاص یافت

سیاست و بازاریابی - شهر: شهردار تهران معتقد است شهروندان تهرانی به ویژه در محلات جنوبی شهر مستعد نشاط اجتماعی هستند و اختصاص ٢ هزار میلیارد تومان بودجه محلات، میتواند در رضایتمندی‏ آنها تاثیر بسزایی بگذارد.

عطایی: ۳۰۰ پروژه کوچک مقیاس محله ای اجرا می شود

سیاست و بازاریابی - شهر: مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران از اجرای ۳۰۰ پروژه کوچک مقیاس محله ای به مناسب نوروز خبر داد و گفت: ۵۰۰ هزار نقش گل و ۲۴۰ هزار پیاز گل لاله در تهران به مناسبت بهار کاشته خواهد شد.

توسعه متروی تهران؛ ایستگاه دولاب

سیاست و بازاریابی - متروی تهران که از آن بعنوان یکی از پروژه های عظیم خاورمیانه یاد میشود، حالا به روزهای اوج خود نزدیک شده و قرار است تا پایان سال ۱۳۹۹، دوازده ایستگاه جدید آن درخطوط ۳،۶ و ۷ افتتاح شود. ایستگاه دولاب بین ایستگاه‌های آهنگ و ۱۷ شهریور قرار داشته و در هم‌افزایی با این ایستگاه‌ها همچنین ایستگاه‌های امیرکبیر و میدان قیام، شرایط دسترسی اهالی جنوب شرق تهران، خصوصاً شهروندان محله تاریخی دولاب به شبکه حمل و نقل ریلی درون شهری را به میزان قابل توجهی تسهیل خواهند کرد. این ایستگاه با هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان ساخته شده و دسترسی خط ۷ به بزرگراه امام علی (ع) و بالعکس را امکان پذیر کرده است.

متروی تهران بزرگترین کتابخانه مجازی را دارد

سیاست و بازاریابی - شهر: همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره انیمیشن یک دقیقه‌ای مترومیشن، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، مترو پایتخت را پیشرو در بسیاری از زمینه‌های فرهنگی دانست.

فراخوان اولین دوره مسابقه سراسری ‌داستان کوتاه بحران

سیاست و بازاریابی - معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری مسابقه سراسری داستان کوتاه کوتاه با محوریت بحران، مدیریت بحران و امید خبر داد.

احداث مسیر دوچرخه از میدان توحید تا صادقیه

سیاست و بازاریابی - سرپرست شهرداری منطقه۲ درراستای پویش "سه شنبه های بدون خودرو" به همراه سرکلانتر شمال غرب پلیس راهور و جمعی از معاونین و مدیران منطقه با استفاده از دوچرخه از محل پیش بینی شده برای احداث مسیردوچرخه سواری میدان توحید تا فلکه دوم صادقیه بازدید کردند.

معابر منطقه ۱۹ بهاری می شود

سیاست و بازاریابی - معابر منطقه ۱۹ با رنگ آمیزی و اجرای نقاشی دیواری طرح بهارستان رنگ و بوی بهار به خود می گیرند.

پایش میدانی شهرک شهرداری با حضور شهردار و مدیران منطقه۲۱

سیاست و بازاریابی - همزمان با اجرای طرح "محله آرایی و خانه تکانی نوروزی" امروز در یک سه شنبه بدون خودروی دیگر، شهردار منطقه ۲۱ با همراهی جمعی از مدیران و اعضای شورایاری محله شهرک شهرداری، این محله را مورد پایش قرار دادند.

ضروریت ایجاد ساختار اداره کل امور بانوان در کلانشهرها

سیاست و بازاریابی - رئیس کمیته بانوان کلانشهرها در چهل و سومین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران بر لزوم وجود ساختاری برای پیگیری مطالبات زنان در شهرها تحت عنوان اداره کل امور بانوان تاکید کرد.

مصوبات زمین مانده موتور سیکلت فرسوده یکی از عوامل آلودگی هوای پایتخت

سیاست و بازاریابی - یکی از مهمترین مصوبات زمین مانده، از رده خارج کردن موتور سیکلت های فرسوده است و به گواه صحبت یکی از اعضای انجمن اسقاط حتی یک دستگاه موتور سیکلت هم از رده خارج نشده است و این جای تاسف دارد.

دوچرخه، وسیله نقلیه و تفریح من است

سیاست و بازاریابی - ریحانه وحیدیان، شهروند دوچرخه‌سوار تهرانی‌ست که حدود ۱/۵ سال است دوچرخه، وسیله نقلیه و تفریح‌اش شده است. او می‌گوید با وجود اینکه اوایل هنگام دوچرخه‌سواری استرس داشته، اما لبخند خانم‌های مسن و تشویق توسط آنها، اتفاقی پررنگ در استفاده از دوچرخه بوده.

افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در سال ۱۴۰۰

سیاست و بازاریابی - شهر: طبق مصوبه جدید شورای اسلامی شهر تهران، شهرداری تهران اجازه دارد ۲۴.۷ درصد نسبت به نرخ بلیت مترو و حداکثر تا ۳۵ درصد نسبت به نرخ کرایه اتوبوسرانی، مینی بوسرانی و تاکسیرانی در سال ۱۴۰۰ اقدام کند.

رکوردزنی ایران در ساخت قطار ملی

سیاست و بازاریابی - شهر: مراحل ساخت یک رام قطار ملی توسط شرکت‌های دانش بنیان و صنعتگران داخلی نزدیک به پایان راه شده است.

ضرورت تغییر رویکرد در مدیریت شهری

سیاست و بازاریابی - نگاه تاریخی و چندجانبه به وضعیت تهران نشان می‌دهد آن چیزی که امروز ما به عنوان شهر تهران می‌شناسیم حاصل رویکرد و مدیریتی است که در طول سه دهه گذشته، با وجود آیند و روند شهردارهای مختلف و سلیقه‌های سیاسی گوناگون، در یک مسیر واحد و یکپارچه شکل گرفته است و آن به زبان ساده «سیاست شهرفروشی» است.

شهر فروشی متوقف شده است

سیاست و بازاریابی - پیش از اینکه عنوان رئیس شورای شهر تهران را در کنار نام خودش یدک بکشد، گزینه اول شهرداری تهران بود. بارها نامش در محافل رسمی و غیر رسمی شنیده می شد اما در نهایت به دلیل بر هم نزدن لیست یکدست اصلاح طلبان از بودن در گزینه های شهرداری استعفا کرد. این روزها بیشتر نامش به سبب شوخی هایی که هنگام اداره جلسه شورای شهر بر زبان می آورد، شهره است. کم پیش می آید که انتقاد صریحی از شهرداری داشته باشد و معمولا در بازدیدهای رسمی که شامل افتتاح پروژه هاست، همراه پیروز حناچی است. از او درباره میزان تحقق شعارهای مدیریت شهری پنجم و از لزوم همکاری میان شورا و شهرداری در سال آخر عمر دوره پنجم مدیریت شهری پرسیدیم. پرسش و پاسخی که به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مکتوب تنظیم شده است.

پویش سه شنبه های بدون خودرو

سیاست و بازاریابی - پویش سه شنبه های بدون خودرو صبح امروز سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ با حضور پیروز حناچی شهردار تهران برگزار شد. تورج فرهادی شهردار منطقه ۶، سید مهدی نادمی مدیرعامل سازمان بازنشستگی و جمعی دیگر از مدیران شهری نیز در این ویش حضور داشتند.

ساماندهی کودکان کار؛ از مطالبه تا سهم دستگاه‌ها

سیاست و بازاریابی - پدیده کار کودک و نبود آمار مشخصی از تعداد کودکان کار، چالشی جدی برای مدیریت شهری تهران ایجاد کرده است. طبق قانون، شهرداری تهران به عنوان یک نهاد عمومی، وظیفه‌ای در قبال کودکان کار ندارد؛ اما طبق گفته مالک حسینی، مدیرعامل سازمان رفاه شهرداری، بر اساس قانون برنامه ششم، تنها تامین زیرساخت به عنوان تکلیفی برای شهرداری تعیین شده است.

ساير مطالب

آغاز مسابقات دوچرخه سواری تعادلی

فرهنگ پهلوانی در میان کودکان کار باید ترویج شود

اجرای طرح کوچه سبز در کوچه شهید زینلی در محله مرتضوی

توزیع نهال رایگان در بین شهروندان شمال تهران آغاز شد

مساحت 70 درصد قطعات شهر تهران کمتر از 200 متر است

حجم بالایی از بی‌قانونی در ساخت و سازها وجود دارد

مدیریت شهر باید بر مدار تخصص بچرخد نه سیاست

واکسینه کردن گروه‌های پرخطر به معنای واکسینه کردن کل جامعه است

روند 95 درصدی پیشرفت فیزیکی پارک ویژه معلولین

اولویت مدیریت شهری ساخت اتوبان نیست

160 دیوارنگاره؛ روحی زیبا بر کالبد خیابان اجتماعی

آراستگی شهر در طرح استقبال از نوروز 1400

افتتاح همزمان ایستگاه‌های میدان قیام و دولاب در خط 7 مترو

تاب‌آوری تهران و سیلاب‌های شهری

108 هزار انحراف پروانه در سال های 91 تا 97

40 اتوبوس‌ و مینی‌بوس جدید قبل از نوروز وارد تهران می‌شوند

بازدید پذیرفته شدگان در آزمون دستیاران مدیرشهرداری تهران از مرکز آرادکوه

دولت هزینه های متحمل شده شهرداری ها از محل کرونا را پرداخت کند

کارگاه های آموزشی مجازی سلامت محور

راه اندازی نخستین اتاق فکر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهر تهران

معرفی علمای بزرگ اخلاق در ویژه‌برنامه «نردبان آسمان»

آیین رونمایی و نصب اولین طرح جدید تمثال شهدا در منطقه 13

مسابقه دوچرخه سواری تعادلی

در راستای افزایش کیفیت زندگی شهروندان و ایجاد آرامش پایدار

دوازدهمین شماره مجله چند رسانه‌ای «وقایع شمیران» منتشر شد

آماده سازی سومین زمین چمن محلی

نخستین همراه سرای بیماران در مرکز شهر تهران دایر شد

اصلاح هندسی دو تقاطع پرتردد در منطقه 19

تناقضات ساختارهای اداری و اجرایی شهرها را به بن‌بست رسانده است

نخستین همایش نمایش هنرجویی «نهال» در پردیس تئاتر تهران

راه اندازی نخستین مرکز گلماند

مشارکت در امور خیرخواهانه با تشکیل ستاد خادم منتظر

تصویب طرح اصلاحی محله مینابی

مرمت کفپوش بوستان های شمال شرق تهران

جانمایی دستفروشان در 37 بازار در آستانه نوروز

استاد شهریار ذخیره فرهنگی و سرمایه ملی همه ایرانیان است

روزگاری که تهران شهری عاشق بود

تشکیل حکمرانی محلی با ایجاد انجمن های محلی در دوره مشروطه

تحریم‌های اقتصادی چه چالش‌هایی برای مترو ایجاد کرده است؟

تقاضای واکسیناسیون پاکبانان منطقه5

دسترس‌پذیری و مناسب‌سازی تهران از واقعیت تا ایده‌آل

انتظار دریافت واکسن کرونا در سایه اولویت‌بندی وزارت بهداشت

بهره‌برداری از 8 بازار میوه و تره بار جدید

منطقه 10 پایتخت با کاشت روت بال و فرش گل سبزتر می شود

موزه آثار طبیعی و حیات وحش هفت چنار

خانه مقدم، باارزش ترین خانه تهران

موزه هنرهای دینی امام علی(ع)

هیچ محدودیتی برای تولید انبوه قطار ملی وجود ندارد

تور عکاسی پروژه های کوچک مقیاس منطقه 20

روز استراحت پاکبان

افتتاح و بهره‌برداری از پروژه های سازمان میادین میوه و تره بار

حناچی: رویکرد شهرداری در واگذاری ورزشگاه به سرخ آبی ها فرهنگی است

حناچی: رویکرد شهرداری در واگذاری باشگاه به سرخ آبی ها فرهنگی است

عزم جدی برای نهادینه کردن شادی و نشاط برای شهروندان

8000 متر مسیر دوچرخه تا پایان سال 99

خانه موزه ها باید شناسنامه دار و مولد باشند

برگزاری وبینار تخصصی هدفمند مشارکت مردمی و بحران های شهری

ضرورت تکمیل و بهره برداری از پروژه های اولویت دار عمران شهری

پیشرفت 35 درصدی 41 پروژه محله ای

ساخت 2 مدرسه با 40 کلاس در بافت فرسوده

ساخت دو مدرسه 40 کلاسه در بافت فرسوده

گشایش 11 بازار جدید میوه تا 15 فروردین

نصب یک اثر هنری جدید در مترو

بچه‌های کوچه رنگی

مشارکت حداکثری شهروندان در شنبه های بدون پسماند

بررسی مشکلات شهرک بروجردی

میادین میوه باید فروش اینترنتی را توسعه دهند

انعطاف پذیری میادین میوه یک ضرورت است

میادین میوه نمونه موفق مدیریت یکپارچه شهری است

مناسب‌سازی معابر به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است

سنجش آلاینده‌های گازی مرتبط با بوی نامطبوع اطراف تهران‎ ‎

شهروندان به میادین میوه نمره قبولی دادند

بازدید دستیاران مدیران شهرداری تهران از آرادکوه

دیدار شهردار تهران با مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

افتتاح ایستگاه ١١٦ آتش نشانی

ایجاد شغل برای 15هزار نفر در صورت تولید انبوه قطار ملی

خلاقیت و نوآوری؛ هنر روابط عمومی امروز

مرکز نوآوری و فناوری شهر هوشمند در شمال تهران، وارد فاز اجرایی شد

8 بازار جدید میوه و تره‌بار امروز افتتاح می‌شود

8 بازار جدید میوه و تره‌بار فردا افتتاح می‌شود

تقاضای شهردار برای واکسیناسیون پاکبانان منطقه5

ساماندهی بی خانمانهای جنوب شهر در طرح زمستان گرم

ساختمان اداری جدید سازمان میادین میوه و تره بار

اثرگذاری مستقیم کرونا بر 20 هزار میلیارد تومان از منابع شهرداری تهران

اولین محموله ریل ملی مترو تحویل شرکت بهره‌برداری متروی تهران شد

دیدار مجازی شهرداران تهران و بلگراد

همایش نیم‌روزه «با تو خوشبختم»

مرکز کار آفرینی حافظ جمعیت «طلوع بی نشان ها»

کاروان نور، شهر، امید

تکریم از پدران آسمانی در منطقه 10

منطقه الگوی منتخب طرح مقابله با کرونا

کسب مقام قهرمانی تیم فوتبال کودکان

شمال شرق تهران در شب میلاد امیرمومنان (ع) نور باران می شوند

برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی در شمال تهران اجرا می شود

ویژه برنامه های میدانی منوط به اجرای کامل پروتکل های بهداشتی

برگزاری نخستین دوره جشنواره عکس ورزش شهروندی

تهران با اقدامات شهرداری در مسیر رشد و توسعه قرار گرفت

شهرفروشی ممنوع

اقلام امدادی در پایگاه های مدیریت بحران تهران ذخیره می شود

بهره برداری از 4 ایستگاه و کلنگ زنی 3 ایستگاه آتش نشانی در سال 1400

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی