سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

شهرداری تهران

افتتاح ۸ ایستگاه و ۵ ورودی جدید مترو تا پایان سال

سیاست و بازاریابی - شهر: بهره برداری از هشت ایستگاه و پنج ورودی جدی مترو در برنامه ریزی‌های مدیریت شهری پنجم تا پایان سال قرار دارد که با روی کارآمدن مدیریت شهری ششم، افتتاح این ایستگاه‌ها و تغییر دادن یا ندادن در برنامه‌ها، محل پرسش است.

دورکاری بیش از ۸ هزار نفر از کارکنان شهرداری تهران در دوران کرونا

سیاست و بازاریابی - شهر: در راستای کارسازی دستورالعمل کار از راه دور شهرداری تهران ابلاغی در سال ۱۳۹۸، بیش از هشت هزار نفر از کارکنان که قابلیت انجام کار از راه دور را بر اساس وظایف و ماهیت‌های خود دانسته اند به صورت سیستماتیک VPN (ابزار ارتباطی با سامانه های شغلی) دریافت کردند و وظایف شغلی را در ایام دورکاری از این طریق انجام می دهند.

خروج بخشی از پلاک های فرسوده از محدوده مصوب بافت فرسوده در پایان ۱۴۰۰

سیاست و بازاریابی - شهر: مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران گفت: ا توجه به گذشت ۱۵ سال از زمان ابلاغ محدوده های ۳۲۶۸ هکتاری بافت فرسوده، مقرر شد بلوک های شهری واقع در محدوده های مصوب پیشین که تا پایان سال ۱۴۰۰، بیش از ۵۰ درصد پلاک های واقع در آن اقدام به نوسازی نموده اند، مورد بازنگری قرار گرفته و از محدوده بافت های فرسوده و ناکارآمد شهر تهران حذف شوند.

اکران های وسیع سازمان زیباسازی در حوزه کرونا

سیاست و بازاریابی - شهر: معاون فرهنگی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: اکران ها در بخش تبلیغات فرهنگی شامل عرشه، پرتابل، بیلبورد، موبیل (تابلو سیار)، استند و تبلیغ تلویزیونی، با موضوعات مختلف بیماری کرونا است.

تسلیت شهردار تهران به جامعه رسانه‌ای کشور

سیاست و بازاریابی - شهر: شهردار تهران جان باختن دو از خبرنگار حوزه محیط زیست در پی واژگونی اتوبوس حامل آنها در نزدیکی نقده را تسلیت گفت.

همزمان با افتتاح ایستگاه‌های مترو باید قطار وارد خطوط شود

سیاست و بازاریابی - شهر: معاون شهردار تهران با اشاره به تأمین منابع مالی برای تزریق به کارخانه واگن سازی تهران، گفت: با فعالیت این کارخانه هزار جوان مشغول به کار می‌شوند و از همه مهم‌تر سالانه ۱۰۰ الی ۲۰۰ واگن می‌تواند وارد چرخه ریلی تهران شود.

آغاز برنامه های شادستان ۱۴۰۰ در منطقه ٣

سیاست و بازاریابی - برنامه شادستان ۱۴۰۰ همزمان با جشن های دهه کرامت به منظور افزایش روحیه شادی و نشاط در بین شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهرداری منطقه ۳ تهران آغاز شد.

پیشگیری از خطا با سامانه هوشمند محیط زیست تهران

سیاست و بازاریابی - رییس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: راه اندازی سامانه هوشمند محیط زیست شهر تهران، آمایش سرزمین را به معنای واقعی در بر می‌گیرد. این سامانه و مرکز فصل نوینی در مدیریت شهر تهران است و با تهیه این داشبورد در مدیریت دچار خطا نمی شویم و با این شرایط استفاده حداکثری از داده ها می تواند یک راهبرد مهم باشد.

تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران شهری از اطلاعات رصدخانه استفاده کنند

سیاست و بازاریابی - شهر:کسانی که در سطح شهر تصمیم‌سازی و تصمیم گیری می‌کنند باید از اطلاعات موجود در رصدخانه شهری در حوزه‌های مختلف استفاده کنند؛ چرا که این اطلاعات به تصمیم‌گیری‌های آینده در شهر کمک می‌کند.

فصل جدیدی از تولید اطلاعات در تهران را شاهد هستیم

سیاست و بازاریابی - شهر: شهردار تهران گفت: فصل جدیدی از تولید اطلاعات به وجود آمده است و باید به گونه ای مدیریت شود که داده ها به تولید اطلاعات منجر شود تا تصمیم سازی و تصمیم گیری را برای مدیران میسر کند.

فعال شدن خانه های محیط زیست در سراهای محلات

سیاست و بازاریابی - شهر: مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: درخصوص استفاده از خانه های محیط زیست در سراهای محلات فرهنگ سازی شده و فعال کردن این خانه ها انجام شده است.

توجه به محیط زیست در برنامه های شهر هوشمند

سیاست و بازاریابی - شهر: مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران گفت: در تمام برنامه‌های شهر هوشمند، توجه به محیط زیست به صورت جدی دنبال می شود و از پنج برنامه اصلی تعریف شده برای شهر هوشمند یک مورد را به محیط زیست و انرژی اختصاص دادیم.

اجرای طرح پاکسازی جنگل کارا در منطقه ۲

سیاست و بازاریابی - سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ تهران گفت: به منظور حفاظت از حریم باغات درکه ، طرح پاکسازی جنگل کارا انجام شد .

تداوم همکاری ستادهای مدیریت بحران مناطق در اجرای طرح واکسیناسیون کرونا

سیاست و بازاریابی - رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر انجام همکاری کامل و پشتیبانی ستادهای مدیریت بحران مناطق ۲۲ گانه در اجرای هر چه بهتر طرح واکسیناسیون کرونا تاکید کرد.

تلاش برای بهره برداری از ۲ میدانگاه تا پایان دوره مدیریت شهری

سیاست و بازاریابی - شهر: مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران با اشاره به بهره برداری از ۳ میدانگاه امیرکبیر، خورشید و ارامنه دولاب، تلاش می‌شود که با سرعت دو میدانگاه دیگر در منطقه ۱۰ و ۱۸ در همین دوره مدیریت شهری به بهره برداری برسد.

افتتاح ۷۰ پروژه با هدف افزایش زیست پذیری و انسان محوری

سیاست و بازاریابی - شهر: شهردار منطقه ۱۴ گفت: ۷۰ پروژه ای که امروز در منطقه ۱۴ افتتاح می شوند با تاکید بر رویکردهای مدیریت شهری از جمله زیست پذیر کردن شهر، توجه به انسان محوری، تاکید بر عدالت توزیعی، توجه به محرومین و برخورداری از همه امکانات شکل گرفته اند.

استقرار سیستم مدیریت محیط زیست ایزو در منطقه ۱۷

سیاست و بازاریابی - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۱۷ گفت: ممیزی داخلی جهت استقرار سیستم مدیریت محیط زیست ایزو ۱۴۰۰۱/۲۰۱۵در منطقه۱۷ را اندازی شد.

اخطار به اماکن پرخطر در محدوده خلازیر

سیاست و بازاریابی - طرح شناسایی اماکن پرخطر محدوده منطقه ۱۹ با صدور اخطار به صاحبان مشاغل غیر مجاز در محدوده خلازیر در حال اجرا است.

تحقق عدالت عمرانی در حریم منطقه ۱۸ شهرداری تهران

سیاست و بازاریابی - با حضور سید محمد فیاض شهردار منطقه ۱۸ تهران، علیرضا صادقی مدیر کل حریم شهرداری تهران، علی شهابی رییس حوزه قضایی بخش چهاردانگه و جمعی از مدیران شهرداری تهران، آیین آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از پروژه های توسعه محلی حریم منطقه ۱۸ برگزار شد.

بازدید رییس و اعضای کمسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از رصد خانه شهر تهران

سیاست و بازاریابی - رییس و اعضای کمسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی به همراه پیروز حناچی شهردار تهران عصر روز سه شنبه اول تیرماه ۱۴۰۰ از رصد خانه شهر تهران بازدید به عمل آوردند.

زیان ۱۰۰ میلیاردی شهرداری از تعطیلی کرونایی اماکن ورزشی

سیاست و بازاریابی - شهر: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: شهرداری این مدت مشغول تعمیر و بازسازی مراکز ورزشی بود، اما با بحران شدید مالی روبرو بود. شهرداری در این حوزه از بالای ۱۰۰ میلیارد تومان زیان کرد.

پرتره معرق "آقای بازیگر" به خانه موزه انتظامی هدیه شد

سیاست و بازاریابی - معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک در سالروز تولد زنده یاد استاد عزت الله انتظامی، پرتره معرق این استاد ارجمند را به موزه زنده یاد انتظامی اهداء کرد.

ضرورت ایجاد رصدخانه شهری در دیگر شهرها و نقش موثر آن در مدیریت بحرانها

سیاست و بازاریابی - شهر: رییس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد رصدخانه های مشابه شهر تهران در دیگر شهرهای کشور می تواند نقش موثری در مدیریت بحرانهای کشور ایفا کند.

رصد خانه تهران مرکز دانایی شهر است

سیاست و بازاریابی - شهر : شهردار تهران گفت: داده های ارائه شده در رصد خانه شهر تهران قدرت تصمیم گیری و هوشمندی مدیران شهری را افزایش می دهد.

برگزاری جشن شکرانه حضور و پیروزی ملت ایران در میدان آزادی

سیاست و بازاریابی - همزمان با شب ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا(ع)، حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه۹، نسبت به برگزاری مراسم جشنی در تپه شماره۲ واقع در ضلع جنوب شرقی میدان آزادی اقدام کرد.

پیاده‌راه قسمت هفتم/شقایق دهقان

سیاست و بازاریابی - در قسمت هفتم برنامه پیاده‌راه، شقایق دهقان بازیگر سینمای و تلویزیون مهمان این برنامه بود.

داده محوری سبب انتفاع شهر و شهروندان می شود

سیاست و بازاریابی - شهر: مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران گفت: داده محوری از موضوعات مطرح در حوزه فناوری است که سبب می شود شهرداری، شهروندان و بخش های خصوصی و دولتی از آن نفع ببرند؛ داده هایی که پیش بینی از آینده ارائه‌ می کند.

اجرای ۶۰ هزار متر مربع روکش مکانیزه آسفالت در منطقه ۷

سیاست و بازاریابی - شهردار منطقه ۷ از اجرای ۸۰۰۰ تن عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت به مساحت ۶۰ هزار متر مربع در شریان های اصلی و فرعی این منطقه در ۳ ماهه اول سال ۱۴۰۰ با هدف ارتقا کیفی، بهسازی معابر و تسهیل در عبور مرور شهروندان خبر داد.

رکاب زنی شهردار منطقه۲۱ در شهرک دانشگاه

سیاست و بازاریابی - شهردار منطقه۲۱ با همراهی معاونین، مدیران و شهرداران نواحی از محدوده شهرک دانشگاه تهران با هدف پایش وضعیت نگهداشت شهر و بررسی نقطه به نقطه این شهرک مسکونی بازدید کرد.

از رکاب‌زنی تا انتقال خون

سیاست و بازاریابی - پیروز حناچی، شهردار تهران در ادامه پویش سه شنبه های بدون خودرو و برای اهدای خون با دوچرخه تا مرکز انتقال خون را رکاب زد.

مرمت ۸۱۰۰ نقطه از معابر شهر تهران

سیاست و بازاریابی - تعداد نقاط مرمت شده در سطح معابر شهر تهران طی سال ۱۴۰۰ به بیش از ۸۱۰۰ نقطه رسید.

بهبودی ترافیک بهرود

سیاست و بازاریابی - به منظور بهبود و تقویت شبکه های ارتباطی درون شهری و ساماندهی ترافیک میدان بهرود ، پل شقایق در حال احداث است.

اجرای پیاده راه سازی در ضلع شمالی میدان شیخ بهایی

سیاست و بازاریابی - به منظور افزایش تعاملات اجتماعی ـ فرهنگی، ایجاد مقیاس های انسانی در عرصه های عمومی، تثبیت و تقویت برخی کاربری ‌ها و مسائل اقتصادی و گسترش ارتباطات، پیاده راه سازی در ضلع شمالی میدان شیخ بهایی اجرا شد.

کنترل کرونا در منطقه ۱۹ حاصل هم افزایی ارگان های مختلف است

سیاست و بازاریابی - نشست فصلی ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۹ با حضور شهردار، مدیران شهرداری و نمایندگان نهادهای خدمات رسان شهری با محوریت افزایش تعامل برای جلوگیری از بروز بحران های احتمالی در محدوده این منطقه برگزار شد.

افزایش ۲۰۰ درصدی توسعه دوچرخه سواری

سیاست و بازاریابی - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۷ از افزایش ۲۰۰ درصدی توسعه و احداث مسیر دوچرخه سواری ظرف مدت یک سال در سطح معابر منطقه ۱۷ خبر داد.

آمار شرکت در انتخابات نیازمند تجزیه و تحلیل کارشناسی است

سیاست و بازاریابی - نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه مردم تشخیص می‌دهند در هر دوره چه کسانی در شورای شهر حضور پیدا کنند، گفت: جا دارد آرای داده شده، آمار کسانی که شرکت نکرده‌اند و مجموع تعداد آراء توسط دلسوزان نظام تجزیه و تحلیل شود و سیاست‌های نظام به‌گونه‌ای باشد که روزبه‌روز شاهد شکاف بین شهروندان و متصدیان امور و نظام نباشیم و تلاش شود که اگر فاصله‌ای ایجاد شده، کمتر شود.

محمودیه در مسیر تغییر

سیاست و بازاریابی - شهر: محمودیه از اولین مناطق شمیران بود که در دهه ۵۰ میلادی توسط افراد ثروتمند و با نفوذ برای زندگی انتخاب شد. اما با وجود ساکنین ثروتمندش جلوه و زرق و برق اغراق آمیزی به خود نگرفت، چون ساکنین محله سرمایه خود را در خانه های شان هزینه نکردند. اما در چند سال اخیر با تغییر شکل الگوی شهرسازی محله، بافت قدیمی آن نیز تا حدودی دستخوش تغییر شده است.

از اجرای طرح «سلامت یار» تا هزینه های پنهان سراهای محلات

سیاست و بازاریابی - شهرداری تهران خود را موظف دانسته که در ایام پاندمی کرونا در کنار شهروندان باشد، همه زیرساختهای خود را در اختیار آنان قرار دهد و با فعالیتهای اجتماعی و هزینه هایی که در سطح شهر انجام می دهد بخشی از بار روانی روی دوش شهروندان و نیازهای آنان در شهر را در حوزه های سلامت روان و فرهنگی و اجتماعی کم کند.

بررسی دستورالعمل افزایش ضریب ایمنی مترو

سیاست و بازاریابی - معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از بررسی دستورالعمل افزایش ضریب ایمنی مترو خبر داد.

مسابقه مجازی عطر رضوی

سیاست و بازاریابی - به همت معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۱۷ مسابقه مجازی "عطر رضوی" برگزار می شود.

ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت در بوستان بانوان منطقه۲۱

سیاست و بازاریابی - همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، "طرح دختران شهر تهران" مطابق با دستورالعمل ابلاغی از سوی اداره کل امور بانوان معاونت اجتماعی و فرهنگی‌شهرداری تهران با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در بوستان بانوان‌ منطقه۲۱ برگزار شد.

ساير مطالب

اولین تریبون شهرداری منطقه 13 رسما آغاز به کار کرد

استفاده از ظرفیت های ورزشی حرم مطهر امام(ره) در توسعه ورزش شهروندی پایتخت

اتصال مسیر دوچرخه منطقه 14 تهران به مناطق همجوار

انتشار گزارش طرح «کاپ» در وب سایت سازمان جهانی متروپلیس

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران منصوب شد

اصلاح هندسی تقاطع آیت الله سعیدی - هاشمی

شروع محاسبه عوارض ساختمانی بر اساس مرغوبیت مکانی از 12 تیر ماه

ورزشگاه پوریای ولی بازگشایی شد

عملیات عمرانی نگهداشت آسفالت در 266 معبر

راه اندازی کاروان شادی میلاد امام رضا (ع) در منطقه 19

«آدمک‌های رنگی» فاقد زیرساخت‌های مرمت بود

استفاده از تجهیزات برقی پیشرفته ایرانی در خط 7 مترو تهران

معضل 40 ساله محله امامزاده حسن (ع) رفع شد

اجرای دستورالعمل های ایمنی در 256 ساختمان ناایمن

آیین افتتاح مرکز نوآوری رسانه همشهری

نخستین مرکز جامع تخصصی طب کار شهرداری تهران افتتاح می شود

«سوگ آنلاین» تألمات داغداران کرونا را کاهش داد

میدانگاه جایگزین پایانه تجریش

دیوارهای چشم نواز در منطقه 7

پنجمین بزرگداشت شهید ذاکر حسینی برگزار شد

رنگ آمیزی دومین کوچه دوستی در محله اسلام آباد

پاکسازی 20هزارمترمربع تبلیغات انتخاباتی از معابر منطقه2

مرمت سر در تاریخی گاراژ رحیمی در مرکز شهر تهران آغاز شد

دیدار شهردار منطقه با 4 فرزند شهید

پاکسازی دیواره های منطقه 4 پس از انتخابات 1400

پاکسازی معابر منطقه 15 از پوستر های تبلیغاتی انتخابات

برگزاری ویژه برنامه های هفته محیط زیست در منطقه 7

منطقه 20 پاکسازی شد

شناسایی و برطرف شدن نقاط بی دفاع شهری منطقه17

نگهداشت گیاهان و درختان خانگی با ارائه مشاوره رایگان

جلسه مشترک مدیران برقی و شهری در منطقه21

مراسم روز جهانی «مقابله با کار کودک» در باغ کتاب برگزار شد

تسریع عملیات احداث مسیرهای "به راه" در منطقه 8

بررسی نقش و جایگاه دفاتر توسعه محلی

90 درصد از تبلیغات انتخاباتی سطح شهر پاکسازی شد

حضور شهردار تهران در انتخابات 1400

معابر و دیوارهای شهری منطقه 6 از تبلیغات انتخاباتی پاکسازی شد

اختصاص بخش کرونا در سامانه 137/ پیشتیبانی از دورکاری 22 هزار کارمند شهرداری

نازی آباد؛ از حضور نازی ها تا پیشکشی برای نازخاتون

رای شهردار تهران

ساعت کار مترو تهران تا 12 شب افزایش یافت

اتوبوس‌های شهری محلی برای اخذ رأی انتخابات

منطقه 15 میزبان جشنواره شادستان تهران 1400

انتخابات 28 خرداد نقطه عطفی در تاریخ معاصر کشور خواهد شد

حضور شهردار تهران در مسجد النبی برای شرکت در انتخابات

پاکسازی شهر از تبلیغات انتخاباتی، پس از اعلام رسمی پایان رای‌گیری

برگزاری ویژه برنامه های ورزشی منطقه 4 تهران در دهه کرامت

گشت های محیط زیستی در منطقه 19 فعال شدند

برپایی گذر نشاط در بوستان پیروزی منطقه 13

اکران 225 سازه ثابت و موقت برای انتخابات 28 خرداد در منطقه 4

افتتاح 2 ایستگاه مترو دیگر تا پایان عمر مدیریت پنجم شهری پایتخت

واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی پیگیری می شود

تهران را در دوره پنجم مدیریت شهری 42 درصد ارزان تر اداره کردیم

3 درخواست مهم مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل عمومی از رییس جمهور

امام: ایستگاه مدافعان سلامت جزو ایستگاه‌های پر تردد خواهد بود

ویژه برنامه های دهه کرامت و تکریم دختران

اراده شهر برای حفظ تهران

شهرداری گواهینامه استقرار نظام مدیریت محیط زیست را دریافت کرد

مجهزترین مجتمع دندانپزشکی در منطقه13 به بهره‌برداری رسید

حفر چاه جذبی جدید برای کنترل رواناب های بزرگراه آزادگان

ضرورت رعایت حریم مترو در ساخت و سازها

کوهسار قطب گردشگری تهران می شود

غربالگری سلامت روان کارکنان شهرداری منطقه 14 آغاز شد

رسیدگی ویژه به تخلفات مجتمع صنعتی آهن مکان

توانمندسازی کودکان کار در اولویت منطقه2

آغاز برنامه های «شادستان تهران 1400» با رعایت پروتکل های بهداشتی

واکاوی دو دهه تجربه مردم سالاری محلی در ایران

بهره برداری رسمی از ایستگاه مدافعان سلامت؛ 27 خرداد 1400

جزئیات استفاده از کارت های تکریم سالمندی

افزایش 15 درصدی تفکیک در مرکز بازیافت پسماندهای شهری

361 مورد تماس با موضوع تأخیر اتوبوس بخش خصوصی

افزایش نشاط اجتماعی و بازیابی سرمایه های فرهنگی در تابستان پایتخت

مشکل بیمه تاکسیرانان تهران رفع شد

واریز مابه التفاوت دریافتی 2 ماهه به حساب رانندگان خودرو سرویس

اسکوترهای برقی دریاچه شهدای خلیج فارس، در رکاب دختران محجبه

عدم فعالیت 30 درصد از اتوبوس‌های بخش خصوصی به دلیل کرونا

توسعه متروی تهران؛ ایستگاه شهرک آزمایش

نمایش پوسترهای «مقابله با کار کودک» در فضاهای عمومی

برنامه های روز ملی گل و گیاه ویژه کودکان جنوب تهران

تابلو نام شهیدان بهسازی می شود

امکان فعالیت سالن های ورزشی در اماکن مسکونی

بهسازی لوله آب شرب ساکنان منطقه 17

تصفیه خانه آتی ساز راه اندازی شد

توزیع جعبه های سلامت در روستاهای حریم تهران

نیازهای کودکان باید در اولویت حکمرانی شهری قرار گیرد

طرح نصب پارکینگ دوچرخه برای شهروندان در منطقه 16

تشکیل و سازماندهی تیم‌های سبک جستجو و نجات شهری

‎سند طرح مدیریت بهره وری بوستان های چهار گانه جنگلی شمال تهران امضا شد

جایگاه خطیر شهرداری در پاسداشت از مواریث تاریخی شهرها

باید جایگاه کن را در مقیاس استانی دید

رکاب زنی شهردار و مدیران شهری منطقه 21 در سه شنبه های بدون خودرو

شهر در آستانه انتخابات 1400

الگوبرداری شهرهای کشور از خودرو ضد عفونی آتش نشانی

جمع آوری بیش از 10 تن خاک و نخاله تخلفی از منطقه 4 پایتخت

منطقه 7 رتبه برتر عملکرد مالی را کسب کرد

آغاز طرح مبارزه غیرشیمیایی با آفت درختان کاج

افتتاح سکوی شهروندی منطقه 13

بررسی راهکارهای توسعه ظرفیت های گردشگری در منطقه 21

مانور آبگرفتگی و سیلاب در کانال سرخه حصار

ویژه برنامه روز جهانی منع کار کودکان در مرکز ایلیا