سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

معاونت امور زنان و خانواده

بانوی اول جهان را بشناسید / رفع کلیشه‌ها در مورد زنان با شناخت حضرت خدیجه

سیاست و بازاریابی - در نشست مجازی بررسی جایگاه حضرت خدیجه(س) در اسلام، ضمن معرفی کتاب «بانوی اول» بر شناخت آن حضرت به عنوان الگو برای زنان و مردان جهان تأکید و عنوان شد: شناخت ایشان موجب رفع بسیاری از کلیشه‌ها در مورد زنان خواهدشد.

معصومه ابتکار تأکید کرد: اهمیت بازاریابی مجازی و کارآفرینی برای بانوان سرپرست خانوار / تبادل تجربیات ایران و اندونزی در زمینه توانمندسازی زنان

سیاست و بازاریابی - معاون رئیس جمهور: در زمینه توان‌افزایی زنان سرپرست خانوار با سازمان‌های غیردولتی نشست‌هایی با هدف ایجاد اشتغال برای این زنان و به طور خاص برای بازاریابی مجازی برگزار شده است.

برای ایجاد«فرصت‌های اشتغال»، بیش از آن که نیازمند مهارت‌های حرفه‌ای باشیم، نیازمند«مهارت‌های خوب زیستن» هستیم

سیاست و بازاریابی - وزیر آموزش و پرورش، در نشست دو جانبه وزارت آموزش و پرورش و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، گفت: برای فرصت‌های اشتغال بیش از آن که نیازمند مهارت‌های حرفه‌ای باشیم، نیازمند مهارت‌های خوب زیستن هستیم.

توصیه "ابتکار" به دولت سیزدهم برای شناسایی زنان کارآفرین

سیاست و بازاریابی - معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، گفت: یکی از رویکردهای معاونت امور زنان در دولت دوازدهم توانمندسازی اقتصادی زنان در عرصه‌های مختلف بود که با همکاری وزارت کشور و وزارت کار توانستیم حدود ۱۴ هزار زن سرپرست خانوار را به مرحله توانمندسازی برسانیم.

اندونزی خواستار تبادل تجربیات با ایران در حوزه زنان و خانواده شد

سیاست و بازاریابی - وزیر توانمندسازی زنان و حمایت از کودکان اندونزی ضمن تمجید از تجربیات ایران در حوزه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، خواستار انتقال تجربیات بین کارشناسان دو کشور در این حوزه شد.

آموزش مهارت زندگی سوپاپ اطمینانی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است

سیاست و بازاریابی - معاون رییس جمهور گفت: آموزش مهارت‌های زندگی و خوب زیستن از سن پایین، همانند سوپاپ اطمینان، آسیب‌های اجتماعی ناشی از فقدان مهارت‌های تفکر، خلاقیت و مهارت‌های ارتباطی را کاهش می‌دهد.

حقش نبود رسانه ملی نگاه "حذفی" به معاونت زنان داشته باشد

سیاست و بازاریابی - معصومه ابتکار: حق این بود هفته‌ای حداقل یک ساعت به معاونت زنان فرصت می‌دادیم تا کارها و اقدامات را به اطلاع مردم برساند واین حقش نبود رسانه ملی اینطور محدود و حذفی به معاونت امور زنان نگاه کند.

ابتکار: دولت دوازدهم گفتمان رایج در مورد زنان را تغییر داد

سیاست و بازاریابی - معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: دولت دوازدهم گفتمان رایج در مورد زنان را تغییر داد و عدالت جنسیتی را در هشت محور شامل آموزش، بهداشت، ورزش، مشارکت اقتصادی، اجتماعی، امنیت، حقوق و خانواده مدنظر قرار داد و برای هر کدام ۱۷۶ شاخص تدوین کرد.

امیدواریم رویداد کمند آغاز افقی نوین در دانشگاه‌ها باشد

سیاست و بازاریابی - معصومه ابتکار با بیان اینکه طرح کار، مهارت و نوآوری دانشجویان (کمند) رویدادی کلیدی و راهبردی برای دولت دوازدهم بود، گفت: امیدواریم دولت بعد این طرح را با قوت ادامه دهد و رویداد کمند آغاز یک حرکت و افقی نوین در دانشگاه‌ها باشد.

اعضای محترم خیریه ها و تشکل های مردمی زنان و خانواده دعوت می شوند به تماشای ۸ فیلم آموزشی و شرکت در یک مسابقه

سیاست و بازاریابی - معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده اقدام به تهیه ۸ فیلم مستند از ۸ تشکل مردم نهاد زنان و خانواده کرده است که اکثر آنها بیش از ۳۵ سال سابقه فعالیت دارند.

تحقق عدالت جنسیتی و توجه به مطالبات زنان در اولویت است/ دولت آینده از «کمند» حمایت کند

سیاست و بازاریابی - معصومه ابتکار: رویداد کمند حرکتی امیدآفرین و گشایش افق های تازه ای برای دختران دانشجو بود که امیدواریم که همه دانشگاه‌های کشور بتوانند این رویداد را اجرا کنند.

دولت روحانی همواره پیگیر مسائل مرتبط با حوزه زنان بوده/ دیدار معاون رییس جمهور با سفیر ژاپن

سیاست و بازاریابی - معصومه ابتکار در دیدار با سفیر ژاپن در تهران با اشاره به موانع و مشکلات فراوان از جمله تحریم‌های ناقض حقوق بشر امریکا علیه ایران گفت: دولت آقای روحانی همواره پیگیر مسائل مرتبط با حوزه زنان و خانواده بوده است

سازمان‌های مردم‌نهاد، هم‌پیمانان معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده در دولت‌های یازدهم و دوازدهم-فیلم

سیاست و بازاریابی - این معاونت با اعتقاد به ظرفیت قابل توجه سازمان‌های مردم‌نهاد برای حل مشکلات مردم و کشور اقدام کرده است.

تقسیم کار بین ۳ گروه از دستگاههای اجرایی در امر ازدواج

سیاست و بازاریابی - سوسن باستانی :در زمینه آموزش‌های عمومی قبل از ازدواج سه گروه دستگاه داریم که وظیفه هر کدام مشخص شده و متولی اصلی در این حوزه وزارت ورزش و جوانان است و گروه هدف آن جوانانی هستند که در سن ازدواج قرار می‌گیرند.

جلسه ارائه گزارش اقدامات دستگاه های مرتبط با ازدواج برگزار شد

سیاست و بازاریابی - معصومه ابتکار با تاکید برآموزش ارتباطی قبل، حین و پس از ازدواج گفت: آموزش‌های پیش از ازدواج دو ساعت بود اما با تصویب لایحه کمیسیون فرهنگی در دولت، تاکید شد که ۶ ساعت برگزار شود.

ابتکار: آموزش مهارتهای خوب زیستن از رویکردهای دولت دوازدهم بود

سیاست و بازاریابی - معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: آموزش مهارتهای توان افزایی، مهارتهای‌ زندگی و مهارت خوب زیستن به جوانان، دانشجویان و دانش‌آموزان رویکرد مهم دولت دوازدهم بود.

نگرش‌های دینی را با امر و نهی و برخوردهای سخت به جوانان القا کرده‌ایم

سیاست و بازاریابی - معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: باید به اقتضای شرایط نوین با نسل جوان دهه هشتادی که خودش را نسبت به اتفاقات جهانی و اقتضائات جهانی می‌سنجد، گفتگو کنیم.

نظرات یک قرآن‌پژوه در مورد آیات حجاب؛ برخورد قرآن با آزارگرها است نه آزاردیده‌ها

سیاست و بازاریابی - شهریار نیازی قرآن‌پژوه و زبان‌شناس ضمن تحلیل آیات منتسب به حجاب در قرآن گفت: اسلام مجازات جدی برای مردان آزارگر در نظر گرفته در حالی که در جامعه ما دختران آزاردیده مجازات می‌‎شوند.

ارائه لایحه ناظر بر روند مطالبه «اجرت المثل زوجه» در ایام زوجیت از سوی معاونت امور زنان و خانواده

سیاست و بازاریابی - معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور به منظور حمایت از نقش و جایگاه زن لایحه اصلاح تبصره ماده (۳۳۶) قانون مدنی، ناظر بر اجرت‌المثل زوجه در ایام زوجیت را تهیه و به هیئت دولت ارائه کرده است.

شش روایت از ۸ سال مدیریت زنان

سیاست و بازاریابی - تعداد مدیران زن از حدود ۵ درصد در سال ۹۲ به بیش از ۲۵ درصد رسیده و حالا مدیران زن از تلخی و شیرینی‌های تجربه‌شان در مناصب رده بالای مدیریتی می‌گویند؛ دستاوردی که نباید از کنارش ساده گذشت.

اکران رایگان فیلم های تولیدی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده در "هاشور"

سیاست و بازاریابی - تولیدات معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با موضوعات متنوع درباره تلاش های زنان ایرانی برای داشتن جامعه ای بهتر در پلتفرم هاشور قرار گرفت.

برگزیدگان چهارمین جایزه مریم میرزاخانی معرفی شدند

سیاست و بازاریابی - در این مراسم معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه مریم میرزاخانی دانشمندی بزرگ بود که به عنوان یک شاخص به حساب می‌آید، گفت: زنان در حوزه‌هایی که مسئولیت قبول کردند، خوش درخشیدند.

حمایت جهاد دانشگاهی از کسب و کارهای خانگی زنان

سیاست و بازاریابی - رییس جهاد دانشگاهی دستاوردهای این نهاد در راستای توسعه بازارهای دیجیتال در دوران شیوع کووید-۱۹ با تاکید بر کسب و کارهای خرد و کوچک برای زنان، مشاغل خانگی و همچنین حمایت از آنها را تشریح کرد.

۲۲۵هم پیمانی معاونت امور زنان و خانواده با نهادها و دستگاه های دولتی

سیاست و بازاریابی - معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده طی سالهای ۱۴۰۰-۱۳۹۶ با همکاری۶۱ نهاد و دستگاه اجرایی کشور، در مجموع ۲۲۵ تفاهم نامه و موافقت نامه را اجرایی کرده است.

آخرین دور رای دهی به زنان کارآفرین

سیاست و بازاریابی - دهمین دور انتخاب زنان کارآفرین برتر با آرای مردمی از فردا یکم تیرماه آغاز می شود.

حمایت معاونت زنان و خانواده از ۳۸ طرح پژوهشی

سیاست و بازاریابی - با توجه به اهمیت فوق العاده مسائل زنان و خانواده و موضوعات مرتبط با این حوزه، معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده توجه به پژوهش های علمی، کاربردی و زیربنایی و بهره گیری از دستاوردها و نتایج آنها را مورد توجه جدی قرار داده است.

ابتکار خواستار گسترش همکاری‌کارآفرینان ایرانی و ژاپنی شد

سیاست و بازاریابی - معصومه ابتکار: مردم ایران و ژاپن اشتراکات تاریخی و فرهنگی زیادی دارند و این اشتراکات زمینه خوبی برای گسترش همکاری و همفکری بین کارآفرینان و زنان دو کشور فراهم می کند تا تجربیاتشان را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

بازدید ابتکار از نمایشگاه دستاوردهای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

سیاست و بازاریابی - در حاشیه نشست تخصصی بین المللی سیاست ها و اقدامات، برای حمایت از زنان کارآفرین در ایران و ژاپن، نمایشگاهی از دستاوردهای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در پهنه شرقی استان تهران (جهاد دانشگاهی الزهرا س) برگزار شد.

سهم زنان از مناصب مدیریتی در کشور

سیاست و بازاریابی - در قانون برنامه ششم توسعه تا پایان ۱۴۰۰، باید ۳۰ درصد از پست‌های مدیریتی به زنان واگذار شود.با نگاهی به استان‌های مختلف و آمار مربوط به شهرداران و دهیاران زن، ...

ساير مطالب

زندگی نامه وین دیزل؛بازیگر موفق فیلم های سریع و خشن

با شناخت روش­‌های قیمت گذاری فروش خود را بیشتر کنید

زندگی نامه سرهنگ هارلند سندرز ؛ بنیانگزار  KFC

13 روش برای سرعت بخشیدن به چرخه‌های فروش

استفاده از داده برای بهینه سازی نرخ تبدیل

چند ایده استراتژی بازاریابی کسب و کارهای کوچک

تعریف و آشنایی با ویژگی‌ها و مزایای مدل درآمدی فریمیوم Freemium

رقص گوگل چیست و چه تاثیری بر SEO دارد؟

آخرین قیمت مسوار را از کجا بگیریم؟

خودرو هیبریدی، پلاگین هیبریدی، نیمه هیبریدی؛ تفاوت در چیست؟

الگوریتم در دنیای تکنولوژی چیست و چه برداشت‌های اشتباهی راجع به آن داریم؟

ربات GPT-3 چیست و چطور آینده هوش مصنوعی را دگرگون می‌کند؟

امکان ثبت نام ایرانی ها در رویداد آنلاین اجلاس جهانی بازاریابی

محمد فطانت، مدیرعامل بانک آینده از وضعیت ایران مال می گوید

چرا عرضه اولیه ایرانسل انجام نمی شود ؟

باز هم افتخاری دیگر برای ایران ترانسفو

ریست فکتوری چیست؟

کمال‌گرایی چگونه سد راه بازدهی شما می‌شود؟

پنج قانون برای تبلیغ روی بیلبوردها

نتایج یک نظرسنجی: دورکاری بازدهی اغلب کارکنان را افزایش داده است

مواجهه ی استراتژیک با آینده: تکنیک سناریوپردازی

کارکردهای جالب گوگل که باید بدانید

سیستم برنامه ریزی و کنترل تولید کششی و ضرورت استفاده از آن در تولید ناب

حیات یک سازمان، از تولد تا مرگ

نقشه ادراکی، ابزاری برای جایگاه یابی در بازاریابی

مدیریت در جهانی چند قطبی

ویژگیهای یک شعار تبلیغاتی خوب

برترین ویژگی مدیران موفق دنیای کسب و کار

نگاهی به برنامه توسعه فردی

کسب و کار خانوادگی آقای ساموئل در صنعت جواهر

طراحی کارت هوشمند آمازون برای خرید سریع از فروشگاه

روانشناسی موفقیت و کارآفرینی

نگاهی به سیر تاریخی تبلیغات کوکاکولا

سه قانون اساسی در مدیریت

مقدمه ای بر تولید ناب

لیست کاملی از شعارهای تبلیغاتی شرکتهای مطرح دنیا

مدیریت کارکنان زبده

بررسی یک تبلیغ: Nokia N8

عامل موفقیت کانبان چیست؟

از دریانی تا وال مارت، نگاهی به نقش مغفول فنآوری اطلاعات در شبکه توزیع

فرایند مدیریت ریسک

تکنیکهای اثرگذاری در سازمان و افراد

سه گام تا موفقیت در طرح کسب و کار

داستان استیو جابز از گاراژ تا اپل و والت دیزنی

خرید گروهی؛ مدل جدیدی در فضای کسب و کار ایرانی

نارضایتی شغلی را چه کار کنیم؟

برای آنها که به خرید اعتیاد دارند !

نکات قابل توجه در بازاریابی بیمه

روشهای تولید در بازیافت کاغذ

عوامل کلیدی موفقیت (KSF)

بررسی یک تبلیغ: کوکاکولا کریسمس 2008

اشتباهات رایج کسب و کارهای کوچک در بازاریابی

اختلافات در کسب و کارهای خانوادگی

بازاریابی در شرایط متلاطم

انتقال حرفه ای پیام در فضای آنلاین

آیا شما کارآفرین هستید؟

برندینگ شرکتی و پاسخ به سه سوال ساده

استرس های شغلی

عصر ظهور داده های بزرگ در کسب و کار

دیکتاتورهای سرنگون شده در تبلیغ رستوران+فیلم

عشق به یادگیری از او یک میلیاردر ساخت !

بررسی یک تبلیغ،تبلیغ محیطی و خلاقانه آریل

پتانسیل بازار را برای ایده ی جدید خود بسنجید

تبلیغات مقایسه ای یکی از گونه های تبلیغات

جایگزینی برای خوب ها در شرکت نیست !

داستان مدیریتی: ارزیابی از خود

مهمترین بخشهای یک طرح تجاری خوب

هزینه ها را یکجا بگیریم یا جزء‌بندی شده؟

مشتریان قدرشناس را تصاحب کنید

انتخابی حیاتی: انتخاب ایده برای کسب و کار

از ارتباطات بازاریابی(MC) تا ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC)

چالش‌های اصلی پیشرفت اقتصادی ایران

محاسبه درصد پیشرفت وزنی پروژه با استفاده از نرم افزار Microsoft Project

استراتژی‌های بازاریابی بیمه

سیر توسعه مدیریت: مکتب سیستمی

3 رمز موفقیت در کسب و کار

از خواسته های مشتری تا درک بازار

فرهنگ کسب و کار در ژاپن

مشاهده 15 فیلم تبلیغاتی از 15 شرکت مهم دنیا

رقابت،عاملی که پپسی را موفق کرد.

متمایزسازی استراتژیک

آشنایی با مفهوم توسعه و استراتژی توسعه

آینده در گذشته 1: پیتر دراکر

چه زمانی شایعه پراکنی در سازمان مفید است

چگونه یک وبلاگ گروهی پردرآمد بسازیم

افزایش بهره‌وری در سازمان‌ها

بررسی یک تبلیغ، اگهی چاپی Stihl برای ابزارهای دستی

استراتژی هلدینگ ها و سبکهای تعامل با شرکتهای تابعه

چند توصیه پیرامون ایجاد شبکه ی اجتماعی مؤثر برای کارآفرینان جوان

سوال پرسیدن، یک مهارت مدیریتی

بشقاب خود را نیز میل کنید! نمونه ای از جایگزینی پلاستیک ها با مواد اولیه تجدید شونده

آنالیز مشتریان، به عنوان یک مزیت رقابتی

نگاهی به ابزارهای مدیریت نوآوری

فناوری های اجتماعی در خدمت گسترش سازمانها

برنامه ریزی سریع پروژه با نرم افزار Project Kickstart

مصاحبه Harvard business با مدیرعامل کوکاکولا (1)

تبلیغ فیلیپس : راهی برای گرد و خاک نمانده