سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

مقالات بازاريابي

الگوریتم دزدان دریایی چگونه با دزدی محتوا مقابله می کند؟

سیاست و بازاریابی - یکی دیگر از الگوریتم‌های گوگل، الگوریتم دزدان دریایی است که به مبارزه با سایت‌های کپی کننده محتوا می‌پردازد. در این مقاله از مدیروب قصد داریم که شما را با این الگوریتم گوگل و نحوه عملکرد آن بیشتر آشنا کنیم.

چگونه با استراتژی محتوا سایت خود را تکان دهیم؟

سیاست و بازاریابی - یکی از مهم ترین عرصه‌های رقابت در دنیای کسب و کارهای آنلاین فعالیت در دنیای دیجیتال است که موفقیت در آن می‌تواند موفقیت کلی شما را تا حد زیادی تضمین کند. استراتژی محتوا به شما کمک می‌کند، بتوانید محتوایی تاثیرگذار، مناسب و عالی داشته باشید تا بتوانید به اهداف مورد نظرتان در کسب و کار خود برسید.

راهنمای کامل از صفر تا ۱۰۰ Google Lighthouse چیست؟

سیاست و بازاریابی - در این مقاله از مدیروب به Google Lighthouse یا فانوس دریایی گوگل چیست؟ و طرز استفاده از این ابزار گوگل توضیحاتی را بیان میکنیم.

۱۳ نمونه عالی پیاده سازی گیمیفیکشن در بازاریابی

سیاست و بازاریابی - گیمیفیکیشن یکی از راه‌های بسیار تاثیرگذار و موفق برای بازاریابی، آموزش، برندسازی، مدیریت و غیره است بسیاری از شرکت های بزرگ از این روش در بازاریابی محصولات و خدمات خود به خوبی بهره برده اند که در این مقاله ۱۳ مورد از آنها را برای شما آورده ایم.

زیر و بم خرید خانه با وام‌

سیاست و بازاریابی - خرید خانه این روزها برای هر خانواده‌ای یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود. موفقیتی که هم برای خانواده مزیت‌هایی چون پس‌انداز ...

۱۲ روش بهبود تجربه مشتری برای فروشندگان اینترنتی

سیاست و بازاریابی - تجربه مشتری، برداشت و حسی است که مشتریان از برند شما و تمام مراحل خرید خود دارند. در این مقاله از مدیروب ۱۲ روش بهبود تجربه مشتری برای فروشندگان اینترنتی آورده شده است با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم انتخاب نام برند

سیاست و بازاریابی - یکی از فاکتورهای مهم در موفقیت و عدم موفقیت کسب و کارها انتخاب نام برند است در این مقاله می خواهیم در مورد مواردی که در انتخاب نام برند باید در نظر بگیرید،صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

پیچ استارت آپ چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

سیاست و بازاریابی - پیچ استارتاپ چیست؟ چگونه نوشته می‌شود و چگونه یک پیچ استارت آپ موفق ارائه کنیم؟ در این مقاله از مدیر وب به پاسخ این سوالات می‌‌‌پردازیم.

لین استارت آپ چیست و چگونه باعث موفقیت کسب و کار شما خواهد شد؟

سیاست و بازاریابی - احتمالا شنیده‌اید که بیش از ۹۰ درصد ایده‌های نوین کسب و کار در چند ماهه اول فعالیت خود با شکست مواجه شده‌اند. لین استارت آپ دلایل عدم موفقیت این کسب و کارها را پیدا می‌کند و با روش‌هایی به صاحبان ایده کمک کرده تا ریسک شکست خود را کاهش دهند. اگر دنبال راه اندازی کسب و کار جدید هستید این مقاله به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

۶ استراتژی عالی برای حفظ مشتری

سیاست و بازاریابی - بدون شک بزرگترین دغدغه هر فروشگاه یا شرکت‌های خدماتی این است که بعد از جذب مشتری، آنها را به عنوان مشتریان ثابت نگه دارند. این مقاله به شما ۶ راه ثابت‌شده برای کسب موفقیت در همین زمینه را آموزش می‌دهد.

با صفر تا صد فین تک آشنا شوید

سیاست و بازاریابی - استفاده از تکنولوژی و دنیای دیجیتال در دنیای مالی یا به عبارتی فین تک می‌تواند تا حد زیادی عملیاتی مانند پرداخت قبض، انتقال کارت به کارت، خرید شارژ و غیره را سرعت بخشد. در این مقاله از مدیروب به بررسی این مقوله خواهیم پرداخت.

راهنمای جامع الگوریتم رنک برین به زبان ساده

سیاست و بازاریابی - گوگل از الگوریتم‌های مختلفی برای امتیاز دهی به سایت‌ها استفاده می‌کند. یکی از مهمترین الگوریتم‌هایی که گوگل برای جستجوی معنایی بهتر استفاده می‌کند الگوریتم رنک برین است. در این مقاله قصد داریم شما را با الگوریتم رنک برین با زبان ساده آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

ریبرندینگ چیست و چه اصولی دارد؟

سیاست و بازاریابی - ریبرندینگ چیست و چه زمانی ریبرندینگ لازم است و چه اصولی باید در این کار رعایت شود تا به پیشرفت در کسب و کار منجر شود. در این مقاله از مدیروب به این مسئله مهم می پردازیم.

۱۳ روش برای سرعت بخشیدن به چرخه‌های فروش

سیاست و بازاریابی - یکی از عواملی که باعث فروش کمتر در کسب و کارها می‌شود طولانی بودن چرخه‌های فروش است که در این مقاله به ۱۳ موردی که می‌تواند چرخه فروش را کوتاه کند و باعث فروش بیشتر شود، می پردازیم.

استفاده از داده برای بهینه سازی نرخ تبدیل

سیاست و بازاریابی - در این مقاله از مدیر وب به فاکتورها و ابزارهایی که برای بهینه سازی و افزایش نرخ تبدیل برای هر سایتی نیاز است، می پردازیم.

چند ایده استراتژی بازاریابی کسب و کارهای کوچک

سیاست و بازاریابی - در این مقاله به شما چند روش عالی معرفی می‌کنیم تا از طریق آنها بتوانید کسب و کار کوچک خود را در دنیای دیجیتال توسعه دهید و مخاطبان و مشتریان بیشماری را جذب کسب و کارتان کنید.

تعریف و آشنایی با ویژگی‌ها و مزایای مدل درآمدی فریمیوم Freemium

سیاست و بازاریابی - یکی از محبوبترین مدل‌های درآمد مدل فریمیوم است که سایت‌های بسیار بزرگ و مهمی از آن استفاده می‌کنند. در این مقاله قصد داریم شما را با تعریف، ویژگی‌ها، کاربردها و مزایای این مدل کسب و کار آشنا کنیم. پس با ما همراه شوید.

رقص گوگل چیست و چه تاثیری بر SEO دارد؟

سیاست و بازاریابی - منظور از رقص گوگل چیست و چرا اتفاق می‌افتد؟ آیا تاثیری بر سئوی سایت ما دارد؟ اگر دارد تاثیرش چیست؟ در این مقاله درباره این مطلب صحبت خواهیم کرد وتاثیر آن بر روی سئو را بررسی خواهیم کرد با ما همراه باشید.

آخرین قیمت مسوار را از کجا بگیریم؟

سیاست و بازاریابی - مسوار همانند سایر فلزات از آن دست کالاهایی ست که به شدت به نوسانات قیمت دلار و شرایط اقتصادی و سیاسی کشور وابسته است و ...

چرا عرضه اولیه ایرانسل انجام نمی شود ؟

سیاست و بازاریابی - گزارش زیر، نگاهی است که روزنامه عصر اقتصاد به موضوع عدم عرضه اولیه ایرانسل در بازار سهام داشته است. اگرچه مدیرعامل ...

باز هم افتخاری دیگر برای ایران ترانسفو

سیاست و بازاریابی - بهره برداری از بزرگترین ترانسفورماتور قدرت ساخت داخل با حضور وزیر دفاع در شرکت ایران ترانسفو صورت گرفت. به گزارش روابط ...

ریست فکتوری چیست؟

سیاست و بازاریابی - انتخاب / در این ویدیو به شما مخاطبان گرامی نحوه ریست فکتوری کردن گوشی‌های برندهای مختلف را آموزش خواهیم داد.

کمال‌گرایی چگونه سد راه بازدهی شما می‌شود؟

سیاست و بازاریابی - بازدهی ارتباط چندانی با انجام کارهای بیشتر ندارد و بیشتر به اینکه چه کارهایی را انجام دهید، مربوط می‌شود. اولویت‌بندی ...

پنج قانون برای تبلیغ روی بیلبوردها

سیاست و بازاریابی - شهرهای بزرگ در تسخیر بیلبوردهای تبلیغاتی هستند؛ این روزها، شهرهای بزرگ، مملو از تبلیغات مختلف به خصوص بیلبوردهای ...

کارکردهای جالب گوگل که باید بدانید

سیاست و بازاریابی - استفاده از گوگل، یک امر کاملاً عادی و ضروری روزانه است ! شاید من کمی افراطی باشم که می گویم «نمی شود کسی گوگل را ...

حیات یک سازمان، از تولد تا مرگ

سیاست و بازاریابی - سازمانها مانند موجودات زنده دارای منحنی (دوره های) عمر و یا سیکل حیات هستند. از یک طرف در هر مرحله از مراحل این دوره ها ...

مدیریت در جهانی چند قطبی

سیاست و بازاریابی - در دنیای امروز بازارهای درحال ظهور در حال تغییر توازن قدرت اقتصادی هستند و برای شرکت‌های چند ملیتی، رویکرد «کسب‌ و کار ...

ویژگیهای یک شعار تبلیغاتی خوب

سیاست و بازاریابی - کلمه ی Slogan به معنای شعار (که در اینجا منظور، شعار تبلیغاتی موجود در کمپین بازاریابی است) از یک کلمه ی اسکاتلندی به ...

برترین ویژگی مدیران موفق دنیای کسب و کار

سیاست و بازاریابی - گای پارسونز و الن میلهام، نویسندگان کتاب «رهبران کنجکاو چگونه پیروز می شوند» چهار ویژگی را برای مدیران بزرگ دنیای کسب و ...

نگاهی به برنامه توسعه فردی

سیاست و بازاریابی - روشهای اصلی pdp که به دانش موختگان کمک میکند در باره ی آموزش خود تفکر کرده و برای آینده برنامه ریزی کنند، غالبا شامل این ...

روانشناسی موفقیت و کارآفرینی

سیاست و بازاریابی - گیتس و سیمپلوت دو تن از موفق‌تر ی ن کارآفرینان جهان هستند. حکایت زندگی این دو نفر سوالات سحرآمیزی را برای روانشناسان ...

نگاهی به سیر تاریخی تبلیغات کوکاکولا

سیاست و بازاریابی - کوکاکولا یکی از قدیمی ترین برندهای تاریخ آمریکا است، که امروز در سراسر جهان شناخته شده است و محصولاتش به فروش می رسد. ...

سه قانون اساسی در مدیریت

سیاست و بازاریابی - آیا شما جزو ۷۹ درصد هستید؟ طبق نتایج به دست آمده از تحقیقات ما از ۸۰۰۰ شرکت در ۲۰ کشور، ۷۹ درصد از سازمان‌ها گزارش ...

مقدمه ای بر تولید ناب

سیاست و بازاریابی - همانطور که میدانید هدف نهایی مدیران موسسات تولیدی یا خدماتی بقاء و رشد سازمان خود می باشد. و لذا اگر از مدیران این این ...

مدیریت کارکنان زبده

سیاست و بازاریابی - امروزه شرکت‌ها تحت عواملی همچون رقابت‌های جهانی، ظهور پدیده نسبتا جدید کمبود نیروهای تحصیل کرده و تغییر ساختار جمعیتی ...

بررسی یک تبلیغ: Nokia N۸

سیاست و بازاریابی - در مطالب با عنوان « بررسی یک تبلیغ » ؛ یک آگهی، تبلیغ که می تواند چاپی، تبلیغات اینترنتی، چندرسانه ای، تیزر تلویزیونی و ...

ساير مطالب

داستان استیو جابز از گاراژ تا اپل و والت دیزنی

خرید گروهی؛ مدل جدیدی در فضای کسب و کار ایرانی

نارضایتی شغلی را چه کار کنیم؟

برای آنها که به خرید اعتیاد دارند !

نکات قابل توجه در بازاریابی بیمه

روشهای تولید در بازیافت کاغذ

عوامل کلیدی موفقیت (KSF)

بررسی یک تبلیغ: کوکاکولا کریسمس 2008

اشتباهات رایج کسب و کارهای کوچک در بازاریابی

اختلافات در کسب و کارهای خانوادگی

بازاریابی در شرایط متلاطم

انتقال حرفه ای پیام در فضای آنلاین

آیا شما کارآفرین هستید؟

برندینگ شرکتی و پاسخ به سه سوال ساده

استرس های شغلی

عصر ظهور داده های بزرگ در کسب و کار

دیکتاتورهای سرنگون شده در تبلیغ رستوران+فیلم

عشق به یادگیری از او یک میلیاردر ساخت !

بررسی یک تبلیغ،تبلیغ محیطی و خلاقانه آریل

پتانسیل بازار را برای ایده ی جدید خود بسنجید

تبلیغات مقایسه ای یکی از گونه های تبلیغات

جایگزینی برای خوب ها در شرکت نیست !

داستان مدیریتی: ارزیابی از خود

مهمترین بخشهای یک طرح تجاری خوب

هزینه ها را یکجا بگیریم یا جزء‌بندی شده؟

مشتریان قدرشناس را تصاحب کنید

انتخابی حیاتی: انتخاب ایده برای کسب و کار

از ارتباطات بازاریابی(MC) تا ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC)

چالش‌های اصلی پیشرفت اقتصادی ایران

محاسبه درصد پیشرفت وزنی پروژه با استفاده از نرم افزار Microsoft Project

استراتژی‌های بازاریابی بیمه

سیر توسعه مدیریت: مکتب سیستمی

3 رمز موفقیت در کسب و کار

از خواسته های مشتری تا درک بازار

فرهنگ کسب و کار در ژاپن

مشاهده 15 فیلم تبلیغاتی از 15 شرکت مهم دنیا

رقابت،عاملی که پپسی را موفق کرد.

متمایزسازی استراتژیک

آشنایی با مفهوم توسعه و استراتژی توسعه

آینده در گذشته 1: پیتر دراکر

چه زمانی شایعه پراکنی در سازمان مفید است

چگونه یک وبلاگ گروهی پردرآمد بسازیم

افزایش بهره‌وری در سازمان‌ها

بررسی یک تبلیغ، اگهی چاپی Stihl برای ابزارهای دستی

استراتژی هلدینگ ها و سبکهای تعامل با شرکتهای تابعه

چند توصیه پیرامون ایجاد شبکه ی اجتماعی مؤثر برای کارآفرینان جوان

سوال پرسیدن، یک مهارت مدیریتی

بشقاب خود را نیز میل کنید! نمونه ای از جایگزینی پلاستیک ها با مواد اولیه تجدید شونده

آنالیز مشتریان، به عنوان یک مزیت رقابتی

نگاهی به ابزارهای مدیریت نوآوری

فناوری های اجتماعی در خدمت گسترش سازمانها

برنامه ریزی سریع پروژه با نرم افزار Project Kickstart

مصاحبه Harvard business با مدیرعامل کوکاکولا (1)

تبلیغ فیلیپس : راهی برای گرد و خاک نمانده

بانکداری مشترک استرالیا و نیوزیلند

ارتباطات یکپارچه بازاریابی

شیوه ی تفکر پیتر دراکر

خانمی که همسرش را در مسیر میلیاردر شدن همراهی کرد

بازاریابی با بودجه ی محدود برای کسب و کار کوچک شما

میلیاردری چینی در صنعت ساخت ماشین آلات

بیراهه مدیریت رفاقت-محور

راهنمای خوداشتغالی آنلاین، 13 درس طلایی برای کسب و کار اینترنتی (بخش دوم و پایانی)

نگاهی تحلیلی به اقتصاد چین

جهانی شدن، مدیریت و تجارت الکترونیک

توجه به نوآوری چقدر اهمیت دارد؟

نگاهی به شعارهای تبلیغاتی برخی خودروسازها

بررسی یک تبلیغ؛کمپین تبلیغاتی H2O Audio در مصر

فولاد؛ صنعت استراتژیک ایرانی

جریان مستمر راهی به تولید ناب

تحلیل فضای کسب و کار ایران

کاتالوگ و تبلیغات جالب پیکان در دهه 50

تلفیق کانبان و MRP2

نگاهی به صنعت لبنیات

تبلیغات کم اثر !

بسته بندی‌های صادراتی، فرصت یا تهدید

استراتژی شرکتی چیست؟

بررسی یک تبلیغ، مک دونالد و ایده ای تکراری

گوردون مور موسس ثروتمند اینتل

قدرتی جدید به نام شبکه اجتماعی در بازاریابی

چگونه مانند افراد موفق رفتار کنیم؟

مدل هفت S مک کینزی

تقریباً هر چه می خرید از یکی از این 10 کمپانی می خرید

نگاهی به sponsorship و حامیان مالی جام جهانی 2010

چگونه کارگران فصلی را استخدام و مدیریت کنیم

روانشناسی مصرف کنندگان در دوران رکود

روش استخدام کارمند (طنز)

تربیت کارآفرینان و نوآوران موفق

سیستم برنامه ریزی و کنترل تولید فشاری

معرفی 4 کمپین موفق بازاریابی ویروسی

اریک اشمیت میلیاردری دست نیافتنی

روشهای رقابت در بازار

چرا مشتریان خرید می کنند؟ انگیزه های خرید مشتریان چیست؟

دنیا جهانبخت و تبلیغ برای بستنی دومینو

8 ویژگی زبان بدن افراد با اعتماد به نفس بالا

موردکاوی: تغییرات تقاضا برای اسباب بازی فروشی

کاریکاتورهای مدیریتی (1)

مورد کاوی: برند سازمانی

تجربه ی ناموفق مدیریت برند در جنرال موتورز

بازاریابی و تبلیغ در نقطه خرید POP Advertising

مرور تصویری بر تبلیغات قدیمی در ایران (2)

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی