سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

مقالات بازاريابي

فضای ابری چیست و ۱۰ تا از بهترین آن‌ها کدام است؟

سیاست و بازاریابی - فضای ذخیره‌سازی ابری حکم یک هارد مجازی نامحدود را دارد، چقدر با فضای ذخیره سازی ابری آشنایی دارید؟ در این مقاله از مدیروب درباره انوع فضای ابری و ۱۰ سایت برتر فضای ابری صحبت خواهیم کرد.

پادکست چیست و چطور پادکست بسازیم؟

سیاست و بازاریابی - امروزه تولید محتوا در شکل های مختلف مانند اسلایدهای آموزشی، فیلم‌های آموزشی، پادکست‌ها و ... انجام می‌شود. در این مقاله از مدیروب قصد داریم شما را با مفهوم پادکست، انواع آن و نحوه تهیه پادکست‌ها و پلتفروم های انتشار پادکست‌ها آشنا کنیم.

راهنمای خرید و فروش پژو ۴۰۵

سیاست و بازاریابی - حضور برخی خودروها در بازار خودروی کشور آن‌قدر نهادینه و قدیمی شده است که خرید و فروش آن‌ها امری بسیار عادی و روتین تصور ...

آشنایی با انواع آیکون + معرفی ۵ سایت دانلود رایگان آیکون

سیاست و بازاریابی - استفاده از آیکون‌ها می‌تواند به تبادل اطلاعات کمک کند، به وبسایتتان شخصیت ببخشد و مخاطبانتان را نسبت به محتوای صفحاتتان مشتاق‌تر کند. در این مقاله از مدیروب سعی کردیم تا شما را با انواع آیکون آشنا کرده و بهترین سایت‌های دانلود رایگان آیکون را به شما معرفی کنیم.

آموزش سئو را چگونه آغاز کنیم؟

سیاست و بازاریابی - یادگیری سئوی سایت را از کجا و چگونه شروع کنیم، با مطالعه این مقاله از مدیروب درمی‌یابید که چه آموزشی برای شما مناسب‌تر است و چه نکاتی را باید مورد توجه قرار دهید.

الگوریتم های اینستاگرام + ۱۴ گام تا رسیدن به اکسپلور

سیاست و بازاریابی - الگوریتم­‌های ۲۰۲۱ اینستاگرام چیست؟ صفحه اکسپلور چیست و چه کاربردی دارد؟ برای رسیدن به صفحه اکسپلور چه باید کرد؟ اگر شما نیز به دنبال پاسخ این سوال­‌ها هستید، خواندن این مطلب به شما پاسخ‌­هایی ساده و در عین حال کاربردی می­‌دهد.

الگوریتم دزدان دریایی چگونه با دزدی محتوا مقابله می کند؟

سیاست و بازاریابی - یکی دیگر از الگوریتم‌های گوگل، الگوریتم دزدان دریایی است که به مبارزه با سایت‌های کپی کننده محتوا می‌پردازد. در این مقاله از مدیروب قصد داریم که شما را با این الگوریتم گوگل و نحوه عملکرد آن بیشتر آشنا کنیم.

چگونه با استراتژی محتوا سایت خود را تکان دهیم؟

سیاست و بازاریابی - یکی از مهم ترین عرصه‌های رقابت در دنیای کسب و کارهای آنلاین فعالیت در دنیای دیجیتال است که موفقیت در آن می‌تواند موفقیت کلی شما را تا حد زیادی تضمین کند. استراتژی محتوا به شما کمک می‌کند، بتوانید محتوایی تاثیرگذار، مناسب و عالی داشته باشید تا بتوانید به اهداف مورد نظرتان در کسب و کار خود برسید.

راهنمای کامل از صفر تا ۱۰۰ Google Lighthouse چیست؟

سیاست و بازاریابی - در این مقاله از مدیروب به Google Lighthouse یا فانوس دریایی گوگل چیست؟ و طرز استفاده از این ابزار گوگل توضیحاتی را بیان میکنیم.

۱۳ نمونه عالی پیاده سازی گیمیفیکشن در بازاریابی

سیاست و بازاریابی - گیمیفیکیشن یکی از راه‌های بسیار تاثیرگذار و موفق برای بازاریابی، آموزش، برندسازی، مدیریت و غیره است بسیاری از شرکت های بزرگ از این روش در بازاریابی محصولات و خدمات خود به خوبی بهره برده اند که در این مقاله ۱۳ مورد از آنها را برای شما آورده ایم.

زیر و بم خرید خانه با وام‌

سیاست و بازاریابی - خرید خانه این روزها برای هر خانواده‌ای یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود. موفقیتی که هم برای خانواده مزیت‌هایی چون پس‌انداز ...

۱۲ روش بهبود تجربه مشتری برای فروشندگان اینترنتی

سیاست و بازاریابی - تجربه مشتری، برداشت و حسی است که مشتریان از برند شما و تمام مراحل خرید خود دارند. در این مقاله از مدیروب ۱۲ روش بهبود تجربه مشتری برای فروشندگان اینترنتی آورده شده است با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم انتخاب نام برند

سیاست و بازاریابی - یکی از فاکتورهای مهم در موفقیت و عدم موفقیت کسب و کارها انتخاب نام برند است در این مقاله می خواهیم در مورد مواردی که در انتخاب نام برند باید در نظر بگیرید،صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

پیچ استارت آپ چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

سیاست و بازاریابی - پیچ استارتاپ چیست؟ چگونه نوشته می‌شود و چگونه یک پیچ استارت آپ موفق ارائه کنیم؟ در این مقاله از مدیر وب به پاسخ این سوالات می‌‌‌پردازیم.

لین استارت آپ چیست و چگونه باعث موفقیت کسب و کار شما خواهد شد؟

سیاست و بازاریابی - احتمالا شنیده‌اید که بیش از ۹۰ درصد ایده‌های نوین کسب و کار در چند ماهه اول فعالیت خود با شکست مواجه شده‌اند. لین استارت آپ دلایل عدم موفقیت این کسب و کارها را پیدا می‌کند و با روش‌هایی به صاحبان ایده کمک کرده تا ریسک شکست خود را کاهش دهند. اگر دنبال راه اندازی کسب و کار جدید هستید این مقاله به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

۶ استراتژی عالی برای حفظ مشتری

سیاست و بازاریابی - بدون شک بزرگترین دغدغه هر فروشگاه یا شرکت‌های خدماتی این است که بعد از جذب مشتری، آنها را به عنوان مشتریان ثابت نگه دارند. این مقاله به شما ۶ راه ثابت‌شده برای کسب موفقیت در همین زمینه را آموزش می‌دهد.

با صفر تا صد فین تک آشنا شوید

سیاست و بازاریابی - استفاده از تکنولوژی و دنیای دیجیتال در دنیای مالی یا به عبارتی فین تک می‌تواند تا حد زیادی عملیاتی مانند پرداخت قبض، انتقال کارت به کارت، خرید شارژ و غیره را سرعت بخشد. در این مقاله از مدیروب به بررسی این مقوله خواهیم پرداخت.

راهنمای جامع الگوریتم رنک برین به زبان ساده

سیاست و بازاریابی - گوگل از الگوریتم‌های مختلفی برای امتیاز دهی به سایت‌ها استفاده می‌کند. یکی از مهمترین الگوریتم‌هایی که گوگل برای جستجوی معنایی بهتر استفاده می‌کند الگوریتم رنک برین است. در این مقاله قصد داریم شما را با الگوریتم رنک برین با زبان ساده آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

ریبرندینگ چیست و چه اصولی دارد؟

سیاست و بازاریابی - ریبرندینگ چیست و چه زمانی ریبرندینگ لازم است و چه اصولی باید در این کار رعایت شود تا به پیشرفت در کسب و کار منجر شود. در این مقاله از مدیروب به این مسئله مهم می پردازیم.

۱۳ روش برای سرعت بخشیدن به چرخه‌های فروش

سیاست و بازاریابی - یکی از عواملی که باعث فروش کمتر در کسب و کارها می‌شود طولانی بودن چرخه‌های فروش است که در این مقاله به ۱۳ موردی که می‌تواند چرخه فروش را کوتاه کند و باعث فروش بیشتر شود، می پردازیم.

استفاده از داده برای بهینه سازی نرخ تبدیل

سیاست و بازاریابی - در این مقاله از مدیر وب به فاکتورها و ابزارهایی که برای بهینه سازی و افزایش نرخ تبدیل برای هر سایتی نیاز است، می پردازیم.

چند ایده استراتژی بازاریابی کسب و کارهای کوچک

سیاست و بازاریابی - در این مقاله به شما چند روش عالی معرفی می‌کنیم تا از طریق آنها بتوانید کسب و کار کوچک خود را در دنیای دیجیتال توسعه دهید و مخاطبان و مشتریان بیشماری را جذب کسب و کارتان کنید.

تعریف و آشنایی با ویژگی‌ها و مزایای مدل درآمدی فریمیوم Freemium

سیاست و بازاریابی - یکی از محبوبترین مدل‌های درآمد مدل فریمیوم است که سایت‌های بسیار بزرگ و مهمی از آن استفاده می‌کنند. در این مقاله قصد داریم شما را با تعریف، ویژگی‌ها، کاربردها و مزایای این مدل کسب و کار آشنا کنیم. پس با ما همراه شوید.

رقص گوگل چیست و چه تاثیری بر SEO دارد؟

سیاست و بازاریابی - منظور از رقص گوگل چیست و چرا اتفاق می‌افتد؟ آیا تاثیری بر سئوی سایت ما دارد؟ اگر دارد تاثیرش چیست؟ در این مقاله درباره این مطلب صحبت خواهیم کرد وتاثیر آن بر روی سئو را بررسی خواهیم کرد با ما همراه باشید.

آخرین قیمت مسوار را از کجا بگیریم؟

سیاست و بازاریابی - مسوار همانند سایر فلزات از آن دست کالاهایی ست که به شدت به نوسانات قیمت دلار و شرایط اقتصادی و سیاسی کشور وابسته است و ...

چرا عرضه اولیه ایرانسل انجام نمی شود ؟

سیاست و بازاریابی - گزارش زیر، نگاهی است که روزنامه عصر اقتصاد به موضوع عدم عرضه اولیه ایرانسل در بازار سهام داشته است. اگرچه مدیرعامل ...

باز هم افتخاری دیگر برای ایران ترانسفو

سیاست و بازاریابی - بهره برداری از بزرگترین ترانسفورماتور قدرت ساخت داخل با حضور وزیر دفاع در شرکت ایران ترانسفو صورت گرفت. به گزارش روابط ...

ریست فکتوری چیست؟

سیاست و بازاریابی - انتخاب / در این ویدیو به شما مخاطبان گرامی نحوه ریست فکتوری کردن گوشی‌های برندهای مختلف را آموزش خواهیم داد.

کمال‌گرایی چگونه سد راه بازدهی شما می‌شود؟

سیاست و بازاریابی - بازدهی ارتباط چندانی با انجام کارهای بیشتر ندارد و بیشتر به اینکه چه کارهایی را انجام دهید، مربوط می‌شود. اولویت‌بندی ...

پنج قانون برای تبلیغ روی بیلبوردها

سیاست و بازاریابی - شهرهای بزرگ در تسخیر بیلبوردهای تبلیغاتی هستند؛ این روزها، شهرهای بزرگ، مملو از تبلیغات مختلف به خصوص بیلبوردهای ...

کارکردهای جالب گوگل که باید بدانید

سیاست و بازاریابی - استفاده از گوگل، یک امر کاملاً عادی و ضروری روزانه است ! شاید من کمی افراطی باشم که می گویم «نمی شود کسی گوگل را ...

حیات یک سازمان، از تولد تا مرگ

سیاست و بازاریابی - سازمانها مانند موجودات زنده دارای منحنی (دوره های) عمر و یا سیکل حیات هستند. از یک طرف در هر مرحله از مراحل این دوره ها ...

مدیریت در جهانی چند قطبی

سیاست و بازاریابی - در دنیای امروز بازارهای درحال ظهور در حال تغییر توازن قدرت اقتصادی هستند و برای شرکت‌های چند ملیتی، رویکرد «کسب‌ و کار ...

ویژگیهای یک شعار تبلیغاتی خوب

سیاست و بازاریابی - کلمه ی Slogan به معنای شعار (که در اینجا منظور، شعار تبلیغاتی موجود در کمپین بازاریابی است) از یک کلمه ی اسکاتلندی به ...

برترین ویژگی مدیران موفق دنیای کسب و کار

سیاست و بازاریابی - گای پارسونز و الن میلهام، نویسندگان کتاب «رهبران کنجکاو چگونه پیروز می شوند» چهار ویژگی را برای مدیران بزرگ دنیای کسب و ...

نگاهی به برنامه توسعه فردی

سیاست و بازاریابی - روشهای اصلی pdp که به دانش موختگان کمک میکند در باره ی آموزش خود تفکر کرده و برای آینده برنامه ریزی کنند، غالبا شامل این ...

ساير مطالب

تقویت حضور بنگاه های خارجی در ایران نماد شکست تحریم ها

تحریم ها کارکرد خود را از دست داده اند

چه کسانی از کاهش قیمت نفت سود می برند؟

کاهش نرخ ارز ادامه دارد/ دلار 9 هزار تومانی در هفته‌ آینده؟

فضای مجلس به سمت استیضاح ظریف نیست/ اکثریت نمایندگان با قدرت پشت دستگاه دیپلماسی ایستاده‌اند/ پول کثیف صرفا چمدانی جابجا نمی‌شود

سازمانی که چوب لای چرخ تولید می‌گذارد؛ خیرخواه کشور نیست/ به فعالان اقتصادی منتخب تسهیلات ویژه می‌دهیم

کارگران زیر آوار گسل‌های تورمی له می‌شوند

نماینده مجلس: زمان مناسبی برای حذف 4 صفر از پول ملی است

چند نرخی بودن ارز آسیب‌زا است

اشتباهات رایج در ساخت برندینگ شخصی

رفتار آینه ای در فروش چیست؟

انواع روش های تبلیغاتی رسانه ای

چرا مهارت های نوشتاری می تواند به بهبود کسب و کار کمک کند.

چرا استفاده از تلگرام برای تولید محتوا اشتباه است؟

باابزار روابط عمومی برندسازی کنید

آیا به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌توان اتکا کرد؟

با اين 5 ترفند بازاريابي بصري در اينستاگرام متفاوت ظاهر شويد

ترس‌هايي که مانع از شکوفايي کارآفرين درون شما مي‌شوند

11 پيشنهاد مرکز پژوهش‌هاي مجلس براي توسعه کارآفريني در حوزه ICT

چند شغله‌ها يکي از علل بيکاري جوانان

عناصر اساسي در طراحي استراتژي بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي

ايده‌هايي جذاب براي توليد محتواي ويديويي

اصول برندسازي در قرن بيست و يکم

آيا استراتژي برندينگ شما فقط پول‌هاي‌تان را هدر مي‌دهد؟

اشتباهات بزرگ در حوزه روابط عمومي

لزوم استفاده از تبليغات محتوا محور

مهمترين تغييراتي که بايد در بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي ايجاد کنيم

راه‌هايي براي برندسازي در اينستاگرام و افزايش ميزان فالور

8 مهارت مهم مدير شبکه‌هاي اجتماعي در عصر بازاريابي ديجيتال

روندهايي که باعث تحول بازاريابي رسانه‌هاي اجتماعي مي‌شوند

5 استراتژي پيشرفته براي تبليغات رسانه‌هاي اجتماعي

نکاتي در ارتباط با استراتژي رسانه‌هاي اجتماعي براي افزايش فروش اينترنتي

تبليغات در اينستاگرام چقدر براي برند شما مفيد است؟

تبليغات موثر در شبکه‌هاي اجتماعي

طراحي کمپين تبليغاتي

برندسازي سياسي يعني چه و براي برندسازي سياسي چه بايد کرد؟

مديريت رفتار سياسي در سازمان

5گام اصلي براي موفقيت يک کمپين انتخاباتي

مديريت رفتار سياسي در سازمان

آيا جامعتين بر کانديداي روحاني اجماع کرده اند؟

همسوزي آراي اصولگرايان

آيا ائتلاف 1+2 دچار بحران شده است؟

کوچ اعضاي ستاد جليلي به ستاد زاکاني

کانديداتوري آيت الله هاشمي رفسنجاني جدي شد؟

حدادعادل همچنان تکذيب مي کند

ولايتي نتيجه نظرسنجي ها را قبول ندارد

متکي تاکيد کرد : تحريم ها از مهمترين دلايل انتخاب شعار حماسه سياسي از سوي مقام معظم رهبري

پورمحمدي:آنان که مي‌گفتند تحريم‌ها کاغذ پاره هستند امروز حرف خود را پس گرفته‌اند

هشدار دبير ائتلاف اکثريت اصولگرايان : کانديداها منافع ملي را زيرپا نگذارند

باهنر: به نفع لاريجاني کنار نمي‌روم

باهنر: احمدي‌نژاد کاري به خرد جمعي ندارد

باهنر:اصلاح‌گران يک جريان فکري با نکات مثبت و منفي‌اند

باهنر:اصولگراها به نفع هاشمي کنار نمي روند

انديشه سياسي ميرزاي نائيني «ره»

توصيه محمد رضا باهنر به علي لاريجاني

بصيرت جبهه پايداري 180 درجه اي است!

بررسي ديدگاه امام خامنه اي (زيد عزه) درباره مفهوم اقتصاد مقاومتي

هاشمي دشمنان قسم خورده دارد/راي منفي هاشمي بالا است

آمده‌ام تا بداخلاقي مبارزه کنم

باهنر:اختلاف با استکبار جزو ارزش‌هاي کشور ما است

دولت حق ندارد از امکانات دولتي استفاده انتخاباتي کند

لنكراني علت حفظ ارتباط با پدرش را افشا كرد

متکي : تورم مختص کشور خاصي نيست

هدفمندي يارانه ها دقيق اجرا نشد

اعتدال را به نفع تندروي کنار نمي گذارم

انتخابات و رديابي راهبرد دشمن

پاسخ محمد رضا باهنر به سوالات مخاطبان آريا

بادامچيان: تا آخرين روز رياست جمهوري احمدي‌نژاد موظفيم با او همکاري کنيم

ابوترابي فرد: بايد نگاه کارشناسانه بر تصميمات حاکم باشد

نبي حبيبي:راه جلوگيري از انشقاق ، ائتلاف بزرگ در بين اصولگرايان است

عضو شوراي نگهبان:بوي انحراف احساس کنيم رد صلاحيت خواهيم کرد

روي نامزدي من حساب نکنيد

چرا سعيد جليلي کانديدا نمي شود؟

روحاني و کواکبيان هريک بيش از 2 ميليون راي ندارند

حدادعادل: اگر در سن و سال هاشمي بودم، کانديدا نمي‌شدم/ در ائتلاف باز است

باهنر: اصولگرايان را نيز به ائتلاف دعوت مي‌کنيم