سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

بازاريابي

ریتارگتینگ چیست؟ تبلیغات ریتارگتینگ چطور کار می‌کند؟

سیاست و بازاریابی - ریتارگتینگ (Retargeting) یا آنچه که به اصطلاح تحت عنوان ریمارکتینگ (سرفصل موضوعی کلی‌تر) نیز شناخته می‌شود، روشی در تبلیغات آنلاین است که به کمک آن شما می‌توانید کاربرانی را که بعد از بازدید از وب سایت شما آن را ترک کرده‌اند مجدداً به وب سایت بازگردانید. بر اساس تحقیقاتی که انجام شده‌است برای عمده وب سایت‌های موجود در دنیا صرفاً ۲ درصد از ترافیک اولیه که وارد یک سایت می‌شوند تبدیل (Convert) به اهداف اولیه می‌شوند.

پارماتیک؛ نقش برندینگ در کسب‌و‌کارهای اینترنتی

سیاست و بازاریابی - برند بودن یک کسب‌و‌کار اینترنتی می‌تواند بر فروش محصولات آن برند تأثیر به‌سزایی داشته باشد. متخصصان برند همواره می کوشند تا یک کسب‌و‌کار را به یک برند تبدیل کنند.

تله کلیک یا Clickbait چیست؟ حقیقتی شوکه‌کننده و جذاب درباره اینترنت و بازاریابی

سیاست و بازاریابی - تله کلیک همه‌ی آن لینک‌های اینترنتی و پست‌های شبکه‌ی اجتماعی هستند که با تیترهایی جذاب، شما را به کلیک کردن و خواندن محتوا جذب می‌کنند.

آمیخته بازاریابی یا بازاریابی ترکیبی چیست؟

سیاست و بازاریابی - کسب و کارها همیشه از تکنیک‌ها و ابزارهای بازاریابی متنوع برای تبلیغ و فروش خود استفاده می‌کنند اما اصطلاح “آمیخته ...

موبایل مارکتینگ یا بازاریابی موبایلی چیست؟

سیاست و بازاریابی - موبایل مارکتینگ یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ است که امروزه از طرفداران بسیاری برخوردار است. در واقع افراد با استفاده ...

ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی چیست؟

سیاست و بازاریابی - آیا ممکن است کسی را بیابید که اهمیت و تاثیرگذاری تصویر اولیه یک برند را نادیده بگیرد؟ خود شما برای خرید یا تهیه یک محصول ...

فیلیپ کاتلر کیست؟ + ۲۷ درس بازاریابی از او

سیاست و بازاریابی - برای به دست آوردن بهترین نتایج ممکن در دنیای بازاریابی و استفاده درست از استراتژی های آن در بازاریابی دیجیتال هیچ چیز به ...

دیجیتال برندینگ یا برندسازی دیجیتال چیست؟

سیاست و بازاریابی - آیا کتاب غرور و تعصب اثر جین آستن را خوانده‌اید؟ حتما می‌گویید ادبیات چه ربطی به دیجیتال برندینگ دارد. اما شاید جالب ...

چند نمونه ارزش پیشنهادی برند برتر در جهان

سیاست و بازاریابی - آیا به عشق در یک نگاه اعتقاد دارید؟ شاید این سوال کمی به نظرتان بی ربط برسد. اما اگر افق دید خود را مقداری گسترده‌تر ...

استفاده از تست A/B در کمپین‌های بازاریابی

سیاست و بازاریابی - آیا هنوز موفق نشده‌اید بازار مورد نظر را برای عرضه محصولات خود به دست آورید؟ یا شاید برایتان جای سوال است که چطور در ...

داستان برند آرم؛ معمار دنیای هوشمند فردا

بازاریابی و سیاست-آرم یکی از تأثیرگذارترین شرکت‌های فعال در دنیای پردازنده است که با معماری انقلابی خود، صنعت طراحی پردازنده را خصوصا در حوزه موبایل، متحول کرد.

ماجرای جالب شکل گیری برند مرسدس بنز براساس یک لغت اسپانیایی

بازاریابی و سیاست-وقتی صحبت از خودروهای لوکس می شود، مرسدس بنز یکی از اولین برندهایی است که به ذهن خطور می کند. نام این شرکت آلمانی همواره با کیفیت و تجمل گره خورده و محصولات آن طرفداران بی شماری در کشورهای مختلف جهان از جمله ایران دارند

مسیر مطالعه بازاریابی و فروش؛ چه کتاب‌هایی را بخوانیم؟

بازاریابی و سیاست-بازاریابی و فروش از جمله مشاغلی است که تجربه در آن حرف اول را می‌زند، اما لازم نیست که انسان همه چیز را خودش تجربه کند. در این نوشته مجموعه‌ای از کتاب‌های مفید را گردآورده‌ایم تا به شما در مسیر موفقیت در فروش کمک کنیم.

نگاهی به سیر تاریخی تبلیغات کوکاکولا

سیاست و بازاریابی - کوکاکولا یکی از قدیمی ترین برندهای تاریخ آمریکا است، که امروز در سراسر جهان شناخته شده است و محصولاتش به فروش می رسد. ...

شعارهای تبلیغاتی شرکتهای ایرانی

سیاست و بازاریابی - همان چیزی که این روزها پایه و اساس تبلیغات را تشکیل می‌دهد تا جایی که موج تبلیغات تمام صنایع و خدمات را با خود همراه ...

بانکها و ۱۰ شعار تبلیغاتی برتر سال ۲۰۰۸

سیاست و بازاریابی - معمولاً لیستهای برترین ها و بهترین ها، برای خوانندگان دارای جذابیت است. لیستهایی مثل لیست ثروتمندترین افراد که forbes هر ...

طراحی پرسشنامه در تحقیقات بازاریابی

سیاست و بازاریابی - در همۀ تحقیقات علمی و پایان نامه های دانشجویی، در مورد مولفه های مختلف تحقیق مانند ادبیات موضوع، مدل مفهومی، روش تحقیق و ...

برندسازی و استفاده از تئوری شرطی شدن پاولف

سیاست و بازاریابی - ایوان پاولف، زیست‌شناس معروف اهل روسیه است، شاید در نگاه اول، ارتباط بین زیست شناس و برندسازی برای شما واضح نباشد! وی ...

بازاریابی محصولات حلال

سیاست و بازاریابی - امروز، اسلام سریعترین مذهب در حال رشد بر روی زمین است، تخمین زده می شود جمعیت جهان تا سال ۲۰۲۰ به ۳ میلیارد نفر برسد. ...

بازاریابی جهانی برای کسب و کارهای کوچک

سیاست و بازاریابی - این یادداشت مروری بر کتاب «همه‌ کسب و کار‌ها محلی است» اثر جان کلچ و کاترینا جاکز است. جان کلچ، رییس مهم‌ترین دانشکده‌ ...

بزرگان تبلیغات : ویلیام برنباخ

سیاست و بازاریابی - آقای ویلیام برن باخ از بزرگان تبلیغات جهان محسوب می شود. ایشان متولد سال ۱۹۱۱ در آمریکا بوده و در سال ۱۹۸۲ چشم از جهان ...

آن چه باید از تبلیغات بدانید (۲)

سیاست و بازاریابی - در ادامه قسمت قبل مطلب « آن چه باید از تبلیغات بدانید » در این قسمت به بررسی انواع تبلیغات می پردازیم. در واقع تبلیغات ...

تبلیغات هدفمند؛ چرا و چگونه ؟

سیاست و بازاریابی - مدیران و مشاوران، همواره نگاه ویژه‌ای به تبلیغات دارند، به اعتقاد عموم مدیران، تبلیغ را باید مهمترین عامل در عنصر ...

بازاریابی در نقطه خرید را بشناسیم

سیاست و بازاریابی - تاثیرگذاری تبلیغات در نقطه ی خرید موجب شده است که این روش از تبلیغات به سرعت در حال رشد باشد. قبلاً در مطلب « بازاریابی ...

راهکارهای برندسازی با روابط عمومی

سیاست و بازاریابی - اینجا می خواهیم در مورد راهکارهای برندسازی با روابط عمومی بگوییم، نکته اساسی اینجاست که برندسازی تبدیل به یکی از عوامل ...

تثبیت برند و ابتکار کوکاکولا

سیاست و بازاریابی - یکی از رایج ترین تکنیکهای تبلیغ محصولات و نام شرکتها، تکنیکی است موسوم به Brand Placement یا Product Placement که در ...

آدیداس یک برند کارا

سیاست و بازاریابی - نوآوری بخش جدانشدنی نامهای تجاری و برندهای بزرگ امروز دنیا است؛ آدیداس هم از قانون مستثنی نیست. آدولف (معروف به ادی) ...

نقطه طلایی پاساژ را پیدا کنید

سیاست و بازاریابی - یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها برای کسی که می‌خواهد داخل پاساژ صاحب مغازه شود، این است که این مغازه کجای پاساژ باشد تا بتواند ...

۱۰ نکته کاربردی درباره بازاریابی تلفنی

سیاست و بازاریابی - ۱ - سعی کنید شاد بودن را در صدایتان منعکس کنید تنها ابزار بازاریاب و فروشنده تلفنی ، صدای اوست. بنابر این همان طور که یک ...

برند بیژن چگونه خلق شد؟

سیاست و بازاریابی - بیژن پاکزاد میلیاردر ایرانی مقیم آمریکا، چندی پیش درگذشت . در این مطلب به برخی از جنبه های این برند معروف و لوکس پرداخته ...

آیا واقعاً بازاریابی لازم است ؟

سیاست و بازاریابی - در هر کسب و کاری که مشغول به کار باشید، حتماً واژه ی بازاریابی و خیلی از اصطلاحات مرتبط با آن را بارها و بارها از افرادی ...

تفاوت بازاریابی و روابط عمومی

سیاست و بازاریابی - تفاوت بازاریابی و روابط عمومی در چیست؟ روابط‌عمومی و بازاریابی دو حوزه‌ای هستند که تا مدت‌ها پیش عملکرد آنها در داخل ...

برای آنها که به خرید اعتیاد دارند !

سیاست و بازاریابی - جیمی ‌عاشق خرید است. او بیشتر درآمد خود را صرف خرید‌های مختلف می‌کند. او اغلب هنگام خرید لذت و هیجان بسیار زیادی دارد و ...

چگونه یک وبلاگ گروهی پردرآمد بسازیم

سیاست و بازاریابی - در شرایطی که تعداد کل وبلاگ ها در اینترنت بیش از یکصد میلیون برآورد می شود، وبلاگ های شخصی که برای صاحبان خود پردرآمد ...

از خواسته های مشتری تا درک بازار

سیاست و بازاریابی - اجازه دهید ابتدا به بررسی دقیق اولین گام فرآیند بازاریابی بپردازیم، یعنی درک بازار و نیازها و خواسته های مشتری. ...

ساير مطالب

زندگی نامه سرهنگ هارلند سندرز ؛ بنیانگزار  KFC

چند ایده استراتژی بازاریابی کسب و کارهای کوچک

تعریف و آشنایی با ویژگی‌ها و مزایای مدل درآمدی فریمیوم Freemium

رقص گوگل چیست و چه تاثیری بر SEO دارد؟

آخرین قیمت مسوار را از کجا بگیریم؟

خودرو هیبریدی، پلاگین هیبریدی، نیمه هیبریدی؛ تفاوت در چیست؟

الگوریتم در دنیای تکنولوژی چیست و چه برداشت‌های اشتباهی راجع به آن داریم؟

ربات GPT-3 چیست و چطور آینده هوش مصنوعی را دگرگون می‌کند؟

امکان ثبت نام ایرانی ها در رویداد آنلاین اجلاس جهانی بازاریابی

محمد فطانت، مدیرعامل بانک آینده از وضعیت ایران مال می گوید

چرا عرضه اولیه ایرانسل انجام نمی شود ؟

باز هم افتخاری دیگر برای ایران ترانسفو

ریست فکتوری چیست؟

کمال‌گرایی چگونه سد راه بازدهی شما می‌شود؟

پنج قانون برای تبلیغ روی بیلبوردها

نتایج یک نظرسنجی: دورکاری بازدهی اغلب کارکنان را افزایش داده است

مواجهه ی استراتژیک با آینده: تکنیک سناریوپردازی

کارکردهای جالب گوگل که باید بدانید

سیستم برنامه ریزی و کنترل تولید کششی و ضرورت استفاده از آن در تولید ناب

حیات یک سازمان، از تولد تا مرگ

نقشه ادراکی، ابزاری برای جایگاه یابی در بازاریابی

مدیریت در جهانی چند قطبی

ویژگیهای یک شعار تبلیغاتی خوب

برترین ویژگی مدیران موفق دنیای کسب و کار

نگاهی به برنامه توسعه فردی

کسب و کار خانوادگی آقای ساموئل در صنعت جواهر

طراحی کارت هوشمند آمازون برای خرید سریع از فروشگاه

روانشناسی موفقیت و کارآفرینی

نگاهی به سیر تاریخی تبلیغات کوکاکولا

سه قانون اساسی در مدیریت

مقدمه ای بر تولید ناب

لیست کاملی از شعارهای تبلیغاتی شرکتهای مطرح دنیا

مدیریت کارکنان زبده

بررسی یک تبلیغ: Nokia N8

عامل موفقیت کانبان چیست؟

از دریانی تا وال مارت، نگاهی به نقش مغفول فنآوری اطلاعات در شبکه توزیع

فرایند مدیریت ریسک

تکنیکهای اثرگذاری در سازمان و افراد

سه گام تا موفقیت در طرح کسب و کار

داستان استیو جابز از گاراژ تا اپل و والت دیزنی

خرید گروهی؛ مدل جدیدی در فضای کسب و کار ایرانی

نارضایتی شغلی را چه کار کنیم؟

برای آنها که به خرید اعتیاد دارند !

نکات قابل توجه در بازاریابی بیمه

روشهای تولید در بازیافت کاغذ

عوامل کلیدی موفقیت (KSF)

بررسی یک تبلیغ: کوکاکولا کریسمس 2008

اشتباهات رایج کسب و کارهای کوچک در بازاریابی

اختلافات در کسب و کارهای خانوادگی

بازاریابی در شرایط متلاطم

انتقال حرفه ای پیام در فضای آنلاین

آیا شما کارآفرین هستید؟

برندینگ شرکتی و پاسخ به سه سوال ساده

استرس های شغلی

عصر ظهور داده های بزرگ در کسب و کار

دیکتاتورهای سرنگون شده در تبلیغ رستوران+فیلم

عشق به یادگیری از او یک میلیاردر ساخت !

بررسی یک تبلیغ،تبلیغ محیطی و خلاقانه آریل

پتانسیل بازار را برای ایده ی جدید خود بسنجید

تبلیغات مقایسه ای یکی از گونه های تبلیغات

جایگزینی برای خوب ها در شرکت نیست !

داستان مدیریتی: ارزیابی از خود

مهمترین بخشهای یک طرح تجاری خوب

هزینه ها را یکجا بگیریم یا جزء‌بندی شده؟

مشتریان قدرشناس را تصاحب کنید

انتخابی حیاتی: انتخاب ایده برای کسب و کار

از ارتباطات بازاریابی(MC) تا ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC)

چالش‌های اصلی پیشرفت اقتصادی ایران

محاسبه درصد پیشرفت وزنی پروژه با استفاده از نرم افزار Microsoft Project

استراتژی‌های بازاریابی بیمه

سیر توسعه مدیریت: مکتب سیستمی

3 رمز موفقیت در کسب و کار

از خواسته های مشتری تا درک بازار

فرهنگ کسب و کار در ژاپن

مشاهده 15 فیلم تبلیغاتی از 15 شرکت مهم دنیا

رقابت،عاملی که پپسی را موفق کرد.

متمایزسازی استراتژیک

آشنایی با مفهوم توسعه و استراتژی توسعه

آینده در گذشته 1: پیتر دراکر

چه زمانی شایعه پراکنی در سازمان مفید است

چگونه یک وبلاگ گروهی پردرآمد بسازیم

افزایش بهره‌وری در سازمان‌ها

بررسی یک تبلیغ، اگهی چاپی Stihl برای ابزارهای دستی

استراتژی هلدینگ ها و سبکهای تعامل با شرکتهای تابعه

چند توصیه پیرامون ایجاد شبکه ی اجتماعی مؤثر برای کارآفرینان جوان

سوال پرسیدن، یک مهارت مدیریتی

بشقاب خود را نیز میل کنید! نمونه ای از جایگزینی پلاستیک ها با مواد اولیه تجدید شونده

آنالیز مشتریان، به عنوان یک مزیت رقابتی

نگاهی به ابزارهای مدیریت نوآوری

فناوری های اجتماعی در خدمت گسترش سازمانها

برنامه ریزی سریع پروژه با نرم افزار Project Kickstart

مصاحبه Harvard business با مدیرعامل کوکاکولا (1)

تبلیغ فیلیپس : راهی برای گرد و خاک نمانده

بانکداری مشترک استرالیا و نیوزیلند

ارتباطات یکپارچه بازاریابی

شیوه ی تفکر پیتر دراکر

خانمی که همسرش را در مسیر میلیاردر شدن همراهی کرد

بازاریابی با بودجه ی محدود برای کسب و کار کوچک شما

میلیاردری چینی در صنعت ساخت ماشین آلات