سیاست و بازاریابی
طراحی و راه اندازی وب سایت
چهارشنبه 4 دي 1398 - 12:03:58
سیاست و بازاریابی - واقعیت اینجاست که طراحی یک وبسایت، همه ی ماجرا نیست؛ ما یک وب سایت کارآمد می خواهیم که منجر به رشد و توسعه ی کسب و کار شود.
جمله ی بالا را یک بار دیگر بخوانید ! این همان نکته ای است که خیلی ها فراموش کرده اند. داشتن یک وبسایت به تنهایی کفایت نمی کند، بلکه باید ما بتوانیم وب سایتی داشته باشیم که به کسب و کارمان رونق دهد و موجبات رشد آن را فراهم آورد. اگر این نکته را بپذیریم، راه اندازی یک وبسایت یک کار صرفاً گرافیکی یا هنری نیست ! در حالی که در ایران عموماً طراحی وبسایت را یک کار هنری می دانند و آن را به گرافیست ها واگذار می کنند.
تا رسیدن به موفقیت در تجارت الکترونیک 5 گام فاصله دارید. این 5 گام را با هم طی کنیم ...
گام اول ؛ طراحی وب سایت
گام دوم ؛ بهینه سازی برای موتورهای جستجو
گام سوم ؛ بازاریابی ویروسی و بازاریابی دهان به دهان تحت وب
گام چهارم ؛ بازاریابی در شبکه های اجتماعی
گام پنجم ؛ تدوین کمپین تبلیغات تحت وب
گام اول؛ طراحی و راه‌اندازی وب سایت
افراد مرتبط با خدمت راه‌اندازی سایت و توسعه کسب و کار در وب در گروه اجرایی پایگاه اطلاع رسانی صنعت :
آقای سید حمیدرضا عظیمی - مدیر پایگاه اطلاع رسانی صنعت و سرپرست بخش مشاوره و پیاده سازی تجارت الکترونیک
آقای محمد اسدی - کارشناس پایگاه اطلاع رسانی صنعت
یک وبسایت بسته به جایگاهی که در مدل کسب و کار (Business Model) دارد، نیازمند دارا بودن ویژگیها و توانایی های متفاوتی است. بر این اساس وب سایتها در مدل کسب و کار شرکتها را به دو دسته ی کلی تقسیم می کنیم :
وب سایتهایی که نقش یک تسهیل کننده و توسعه دهنده برای کسب و کارها را دارند.
وب سایتهایی که اساس کسب و کار را ایجاد می کنند و وب سایت در مرکز مدل کسب و کار قرار دارد و تمام ارزشها از بستر وب سایت حاصل می شود.
به هر حال هر کدام از اینها که باشد، یک وبسایت باید این توانایی را داشته باشد که برای آن کسب و کار سودآور باشد و توانایی بهره مندی از فرصتهای جدیدی را برای مدیران آن ایجاد کند.
ما در پایگاه اطلاع رسانی صنعت در تمام امور مربوط به راه‌اندازی و توسعه‌ی کسب و کار شما در وب از A تا Z کنار شما خواهیم بود.
به این منظور اقدامات زیر برای گام اول؛ طراحی و راه‌اندازی وب سایت توسط همکاران ما در پایگاه اطلاع رسانی صنعت صورت می پذیرد :
1 - ارزیابی کسب و کاری که وب سایت برای آن طراحی می شود و شناسایی جایگاه وب سایت در چرخه ی ارزش آفرینی کسب و کار.
2 - نیازسنجی و شناسایی ویژگیهای مورد نیاز وب سایت بر اساس نتایج بخش اول.
3 - مشاوره در انتخاب نام دامنه مناسب.
4 - ثبت دامنه ی انتخاب شده در بخش قبل.
5 - ارائه ی فضای میزبانی متناسب با نیازهای وب سایت.
6 - پیکربندی و راه‌اندازی وب سایت بر اساس نیازسنجی صورت گرفته در مراحل قبل.
7 - تولید محتوای متناسب با موضوع کسب و کار.
گام دوم؛ بهینه سازی برای موتورهای جستجو
برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی پیرامون « راه‌اندازی و توسعه کسب وکار از طریق وب » با ما تماس بگیرید .


http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/100513/طراحی-و-راه-اندازی-وب-سایت
بستن   چاپ