سیاست و بازاریابی
خدمات بازاریابی محتوا
چهارشنبه 4 دي 1398 - 12:04:03
سیاست و بازاریابی - اجرای بازاریابی محتوایی یا بازاریابی از طریق محتوا
افراد مرتبط خدمت بازاریابی محتوا در گروه اجرایی پایگاه اطلاع رسانی صنعت :
آقای سید حمیدرضا عظیمی مدیر پایگاه اطلاع رسانی صنعت
بازاریابی محتوا یک تکنیک جدید در بازاریابی برای تولید و انتشار محتوای مرتبط و ارزشمند به منظور جذب، تصاحب و درگیر نمودن جامعه هدف با هدف خلق ارزش از این جامعه است.
در واقع در بازاریابی محتوا، مدیر بازاریابی تلاش می کند تا با استفاده از شیوه های مختلف محتوای جذاب و مرتبط با جامعه هدف را تولید و منتشر کند تا از این طریق ارتباط موثری و مداومی را با مشتریان برقرار سازد و در ادامه برنامه ها، بتواند به دلیل اعتماد ایجاد شده ارزش بیشتری را برای صاحب کسب و کار خلق نماید.
بازاریابی محتوا یکی از موثرترین و پرکاربردترین شیوه های بازاریابی در برهه ای از زمان است که مصرف کنندگان به دلیل مواجهه با شیوه های مختلف تبلیغاتی کمتر به آنها اعتماد می کنند به علاوه هزیه های پایین این شیوه از بازاریابی منجر شده است، تا بسیاری از شرکتهای معتبر دنیا بازاریابی محتوا را در سرلوحه برنامه های خود قرار دهند تا جایی که کوکاکولا، Content Marketing را محور استراتژیک برنامه های خود دانسته است. انواع محتوا در این شیوه از بازاریابی شامل موارد زیر می شود :
مقاله و مطلب (انتشار به صورت مجازی یا فیزیکی منطبق با جامعه هدف)
فیلم و ویدئو پادکست و وبلاگ عکس راهنما ها فایلهای PDF کتابها و مجلات و ...
پایگاه اطلاع رسانی صنعت با تکیه بر تجربه طولانی خود در استفاده از این تکنیک (در همین وب سایت و چند کسب و کار دیگر) و به پشتوانه دانش تئورریک موجود، امادگی ارائه این خدمت برای صاحبان انواع کسب و کارها از کسب و کارهای خدماتی تا تولیدی را داراست.
برای آشنایی بیشتر با این تکنیک مطالعه مطلب « بازاریابی محتوایی چیست؟ » را به شما توصیه می کنیم.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/100518/خدمات-بازاریابی-محتوا
بستن   چاپ