سیاست و بازاریابی
ربات هوشمند ویژه خدمات رسانی به مشتریان
سه شنبه 7 بهمن 1399 - 22:56:54
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - مهر / هیوندای رباتی مجهز به هوش مصنوعی ساخته که برای سرویس رسانی به مشتریان در نمایشگاه های این شرکت به کار می رود.
به گزارش نیواطلس ، شرکت خودروسازی هیوندای یک ربات هوش مصنوعی برای بخش خدمات مشتری خود توسعه داده است.
این ربات با قد 3.8 فوت و وزن 80 کیلوگرم «دال-ای» (DAL-e )نام گرفته و دو بازو برای نشان دادن حرکات دارد. همچنین روی سر ربات به جای چشم دو نمایشگر ویدئویی نصب شده است.

سیاست و بازاریابی


ربات دال-ی می‌تواند با استفاده از چرخ‌هایی قدرتمند که در همه جهات می‌چرخند، روی زمین حرکت کند. در کنار این موارد دوربین‌ها و فناوری‌های شناسایی صورت نیز در ربات تعبیه شده است. بنابراین گجت می‌تواند نزدیک شدن مشتریان یا ورود آنها به فروشگاه را شناسایی کند.
در مرحله بعد ربات به صورت مشتریان نگاه می‌کند و با کمک یک سیستم سخن گفتن مصنوعی با آنها صحبت می‌کند. مشتریان می‌توانند سوالاتی درباره محصولات و سرویس‌ها از ربات بپرسند یا از نمایشگر لمسی یکپارچه نصب شده روی دستگاه استفاده کنند.
این ربات مشتریان را به مکان مورد نظرشان هدایت می‌کند که ممکن است یک خودروی خاص در بخشی از نمایشگاه باشد.
دال- ای روز گذشته در نمایشگاه هیوندای واقع در سئول آغاز به فعالیت کرد. البته این پروژه پایلوت ربات مذکور است و در آینده در بقیه نمایشگاه‌های هیوندای نیز عرضه خواهد شد.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/179295/ربات-هوشمند-ویژه-خدمات-رسانی-به-مشتریان
بستن   چاپ