سیاست و بازاریابی
مدل سفارشی هدفون پاوربیتس پرو با همکاری Fragment Design ساخته شد
چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 12:08:18
سیاست و بازاریابی - مدل ویژه‌ی هدفون پاوربیتس پرو در همکاری اپل با Fragment Design ساخته شد. این هدفون طراحی مینیمالیستی دارد و با قیمت 249٫99 دلار عرضه می‌شود.

اپل به‌تازگی با یک هنرمند و طراح سرشناس به نام هیروشی فوجی‌وارا و شرکت او (Fragment Design) همکاری کرده است تا مدلی ویژه از هدفون توگوشی پاوربیتس پرو ( Powerbeats Pro) تولید کند. براساس گزارش 9to5Mac ، این هدفون سفارشی دارای طراحی مینیمال و تک‌رنگ و مبتنی بر مدل مشکی پاوربیتس پرو است. Fragment Design بیشتر به‌ خاطر همکاری با شرکت‌های بزرگی همچون نایکی (روی کفش‌های جوردن) و TAG Heuer شناخته می‌شود. هدفون‌های سری بیتس اپل جدیدترین خانواده از محصولات هستند که به لوگوی FRGMNT مزین می‌شوند. مقاله‌ی مرتبط:
پاوربیتس پرو معرفی شد؛ با مهم‌ترین محصول بیتس طی چند سال اخیر آشنا شوید
هدفون جدید که با نام FRGMNT Powerbeats Pro شناخته می‌شود، از روز 29 ژانویه‌‌ی 2021 (10 بهمن 1399) با قیمت 249٫99 دلار به بازار می‌آید. احتمال می‌رود موجودی هدفون به‌سرعت به ‌اتمام برسد. پاوربیتس پرو که فروردین‌ماه 1398 معرفی شد، یکی از مهم‌ترین محصولات بیتس در چند سال اخیر محسوب می‌شود که عمر باتری مناسبی دارد، جلوی ورود سروصدای محیط به گوش را می‌گیرد و از تراشه‌ی H1 استفاده می‌کند. کیس شارژ هدفون پاوربیتس پرو FRGMT
">

سیاست و بازاریابی

">

سیاست و بازاریابی

">

سیاست و بازاریابی

">

سیاست و بازاریابی

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره‌ی این خبر دارید؟

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/179432/مدل-سفارشی-هدفون-پاوربیتس-پرو-با-همکاری-Fragment-Design-ساخته-شد
بستن   چاپ