سیاست و بازاریابی
50 تصویر منتخب مسابقه‌ی جهانی عکاسی زیر آب
چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 12:08:36 PM
سیاست و بازاریابی - تصاویر نفسگیر منتخب هفتمین مسابقه‌ی سالانه‌ی عکس زیر آب و هنر اقیانوس منتشر شد.

عکاسی در زیر آب بخش از طبیعت را به ما نشان می‌دهد که در حالت عادی آن را مشاهده نمی‌کنیم. اگر تصاویر زیبایی که مردم ثبت می‌کردند وجود نداشت، توضیح در مورد غواصی در آب سیاه و پارو زدن میان آب‌های کم‌عمق، بسیار دشوارتر بود. هفتمین مسابقه‌ی سالانه‌ی عکس زیر آب هنر اقیانوس (Ocean Art Underwater Photo Contest) با بزرگداشت زیبایی‌های آب‌های سراسر جهان، برندگان خود را معرفی کرده و تصاویر خود گویای این موضوع است. نیروپام نیگام ، یکی از مسئولان مسابقه‌ی مذکور، به Bored Panda گفت: هدف از این مسابقه یافتن و معرفی بهترین عکاسان زیر آب جهان و به نمایش گذاشتن آثار آن‌ها است. ما همچنین می‌خواهیم آگاهی عمومی درباره‌ی زیبایی زندگی دریایی و ضرورت حفاظت از آن را افزایش دهیم. نمایشگاه Ocean Art در واقع به کشف و استفاده از روش‌های جدید و ابتکار در عکاسی، رفتارهای شگفت‌انگیز حیوانات و زیبایی اقیانوس‌های جهان مربوط می‌شود. داوران مسابقه پیش از آنکه تصمیم بگیرند چه کسانی شایسته دریافت جایزه بیش از 80 هزار دلاری در 16 دسته‌ی‌ مختلف هستند، هزاران تصویر ارسال‌شده از 70 کشور مختلف را بررسی کردند. نیگام ادامه داد: مسابقه‌ی 2018، رقابتی‌ترین سال ما با ثبت رکورد بالاترین تعداد شرکت‌کننده بود. تصاویر مربوط به مسابقه‌ی این سال نشان می‌دهد که فناوری‌های مربوط به عکاسی زیر آب پیشرفت بسیاری کرده‌اند و نوآوری عکاسان افزایش یافته است. با ادامه این نورآوری، ما شاهد تغییر در سوژ‌ه‌های انتخابی عکاسان زیرآب هستیم. به نظر می‌رسد اکنون عکاسان بیشتری در تصویربرداری از سوژه‌های بزرگ دریایی مانند کوسه، نهنگ کوهان‌دار، سفره‌ماهی و تمساح اعتماد به نفس پیدا کرده‌اند. اگرچه این موارد به خودی خود سوژه‌های چشمگیری هستند، ما بدون توجه به سوژه به ‌دنبال بهترین عکس‌ها هستیم. سال 2018 شاهد افزایش تعداد عکس‌های ورودی از آسیا بودیم. درادامه زیباترین تصاویر ارسال‌شده به مسابقه‌ی عکاسی زیرآب را مشاهده می‌کنید. در زیر هر عکس داستانی درباره‌ی لحظه ثبت و چگونگی کار از زبان هنرمندی که آن تصویر را ثبت کرده، نوشته شده است. جایگاه اول بخش واید-انگل
«غول‌های مهربان/ Gentel Giants» اثر فرانسوا بلن

سیاست و بازاریابی

«کنجکاوی/ Curiosity» اثر کیلر بادن

سیاست و بازاریابی

«گوسفند دریایی در عکس/ Sheep On The Shot » اثر چون هو تم

سیاست و بازاریابی

«کسوف/ Eclipse» اثر ادوار هرنو

سیاست و بازاریابی

«دو دست کنجکاو/ Two Inquisitive Friends » اثر سلیا کوجالا

سیاست و بازاریابی

«آنتی سیکروس/ Ancistrocheirus» اثر جف میلیسن

سیاست و بازاریابی

«نمو/ Nemo» اثر متئو ویسکونتی

سیاست و بازاریابی

«رو در رو/ Face To Face» اثر رافی عمار

سیاست و بازاریابی

«عشق پدری/ Love From A Father» اثر فرانسوا بلن

سیاست و بازاریابی

«لبخند یک دوست/ Smile Of A Friends» اثر آنتونیو پاسترانا

سیاست و بازاریابی

«غروب پاروزنان/ Paddle Boarders Sunset» اثر گرانت توماس

سیاست و بازاریابی

«صورت فوک خاکستری/ Grey Seal Face » اثر گرگ لکور

سیاست و بازاریابی

«دو دنیا با هم برخورد می‌کنند/ Two Worlds Collide» اثر جردن رابینز

سیاست و بازاریابی

«پرتوی نور/ Light Beam» اثر الکساندر سنت ژان

سیاست و بازاریابی

«غرش/ Roar» اثر جینگ گونگ ژانگ

سیاست و بازاریابی

«چشم در چشم/ Eye To Eye» اثر شین کینا

سیاست و بازاریابی

«زندگی جدید/ New Life» اثر فلاویو وایالی

سیاست و بازاریابی

بهترین نمایش، اثر دانکن مورل

سیاست و بازاریابی

«قرمز روی سبز/ Red On Green» اثر کیت تینسون

سیاست و بازاریابی

«کروکدیلی در مه/ Croc In The Mist» اثر کریستینا بارینگر

سیاست و بازاریابی

«درون تخم‌ها/ Inside The Eggs » اثر فلاویو وایلاتی

سیاست و بازاریابی

«انفجار/ Burst» اثر تایلر شیفمن

سیاست و بازاریابی

«رویارویی خاص/ Special Encounter» اثر الوین چونگ

سیاست و بازاریابی

«رقص عشق/ Dance Of Love» اثر جینگ گونگ ژانگ

سیاست و بازاریابی

«ژست Polycera Quadrilineata » اثر فردریک ارنستروم

سیاست و بازاریابی

«گل‌های ساحل غربی/ West Coast Flowers » اثر ژئو کلوته

سیاست و بازاریابی

«زندگی حبابی/ Bubble Life» اثر اوون ین

سیاست و بازاریابی

«دلفین‌ خالدار/ Spotted Dolphin» اثر یوجین کیتسیوس

سیاست و بازاریابی

«مبارزه/ The Fight» اثر آندرس نیبرگ

سیاست و بازاریابی

«مروارید مات/Frosted Pearl » اثر بتینا بالنیس

سیاست و بازاریابی

«عروس‌ دریایی رقصان/ Dancing Jellyfish» اثر ملودی چوانگ

سیاست و بازاریابی

«نه نه!/ No No!» اثر پیر مانه

سیاست و بازاریابی

«Disco Nudi» اثر برونو ون

سیاست و بازاریابی

«سپیداج سریع/ Speedy Cuttlefish» اثر فابیو ایاردینو

سیاست و بازاریابی

«بچه‌های من/ My Babies» اثر فابریس دودنهوفر

سیاست و بازاریابی

«تمیز کردن/ Cleaning» اثر لیانگ فو

سیاست و بازاریابی

«رئیس کیه؟/ Who’s The Boss» اثر آندریاس اشمید

سیاست و بازاریابی

«نگاه کن/ Look» اثر چون ژو

سیاست و بازاریابی

«لا سیستا/ La Siesta» اثر جین وو لی

سیاست و بازاریابی

«جانولوس کریستاتوس/ Janolus Cristatus» اثر جاکومو جیووانینی

سیاست و بازاریابی

«خفاش‌ماهی نوجوان/ Juvenile Batfish» اثر دنیس کورپوز

سیاست و بازاریابی

«لی هاوایی/ Hawaiian Lei» اثر با هینگ سین

سیاست و بازاریابی

«گابی‌های زرد در یک بطری/ Yellow Gobies In A Bottle» اثر متئو پیگی

سیاست و بازاریابی

« Budego» اثر الساندرو رهو

سیاست و بازاریابی

«چشمان باز/ Open Eyes» اثر دوریس ویرکوتر

سیاست و بازاریابی

«چهره در چهره» اثر میرکو زنی

سیاست و بازاریابی

«معلق در لرو/ Hanging In Leru» اثر استیو کوپ

سیاست و بازاریابی

«زندگی در یک ژله/ Living In A Jelly» اثر دوریس ویرکوتر

سیاست و بازاریابی

«حمله‌ی خرچنگ عنکبوتی/ Spider Crab Attack» اثر هنلی اسپیرز

سیاست و بازاریابی

«چیمرا/ Chimaera» اثر کلودیو زوری

سیاست و بازاریابی


http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/179434/50-تصویر-منتخب-مسابقه‌ی-جهانی-عکاسی-زیر-آب
بستن   چاپ