سیاست و بازاریابی - شاسیبلند مشهور میتسوبیشی از نیمهی دوم سال 2021، با چهرهی مدرن و تغییرات گسترده در کابین تولید میشود. اوتلندر 2022 به پیشرانه و تجهیزات فنی مشترک با نیسان ایکس تریل مجهز خواهد بود.
میتسوبیشی از حدود سال 2015 تاکنون، با مشکلات مالی و کاهش تقاضا برای محصولات روبهرو بوده است؛ درحالیکه سال 2011 رتبهی نهم پرفروشترین خودروساز جهان را دراختیار داشت. این برند باسابقهی ژاپنی از سال 2016 عضو گروه تجاری آلیانس متشکل از نیسان و رنو شد و 34 درصد سهامش را به نیسان واگذار کرد. نسل اول اوتلندر سال 2001 معرفی شد و بهزودی با نسل چهارم عرضه میشود. اوتلندر 2022 نخستین محصول میتسوبیشی با استفاده از دانش فنی نیسان خواهد بود. مدل فعلی از سال 2015 تا 2021، تغییرچهرهی خاصی نداشت و براساس نسل سوم (نسخهی 2012) تولید شد. زبان طراحی جدید میتسوبیشی موسوم به داینامیک شیلد در اوتلندر 2022 استفاده میشود. در این سبک که از طرح مفهومی انگلبرگ تورر (Engelberg Tourer) الهام گرفته است، مهشکنها و روشنایی اصلی (نور بالا) به حفرههای طرفین سپر منتقل شده است و چراغهای باریک نزدیک به جلوپنجره LED روشنایی روز و نورپایین هستند. همچنین، ادوات کروم بهشکل C در نمای روبهرو وجود خواهند داشت. این تمهیدات اوتلندر جدید را بزرگتر و قدرتمندتر از نسل قبل نشان میدهند.
">
">
">
">
">
">
">
">
در نمای پشت، ترکیبی نسبتا ساده برای اوتلندر 2022 انتخاب شده است که از ادواتی باریک و دارای جذابیت بصری بهره میبرد. چراغهای عقب و جایگاه اگزوز و شبرنگهای هشداردهنده در طرفین سپر هماهنگ با یکدیگر عمل میکنند و حالتی مدرن به شاسیبلند جدید میتسوبیشی میدهند. علاوهبر حجمدهی چشمنوار در گِلگیرها و سپرها، اوتلندر جدید با طرح مدرن رینگهای 19 اینچ، فراتر از نسل قبل خواهد بود. در فضای داخلی، ترکیبی ساده از داشبورد و فرمان وجود دارد که حس کراساور اسپرت را منتقل میکند؛ اما چندان لوکس نیست. نمایشگر 8 اینچی روی داشبورد نصب میشود که برای نسخههای آپشنال 9 اینچ خواهد بود. این تجهیز ایرادات متعدد در سیستم سرگرمی مدلهای قدیمی را رفع خواهد کرد و بهجای کلیدهای فشاری، از دکمههای لمسی استفاده میکند. پنل دیجیتال 12/3 اینچی پشت فرمان و جوی استیک و دستهدنده کوتاه دیگر تغییرات مهم در کابین اوتلندر 2022 هستند. این خودرو را مشابه نسل قبل میتوان با دو یا سه ردیف صندلی خرید. پیشرانهی جدیدترین شاسیبلند میتسوبیشی 2/5 لیتری تنفسطبیعی و مشابه نمونهی موجود در نیسان ایکس تریل خواهد بود. این تجهیزات 181 اسببخار قدرت و 245 نیوتنمتر گشتاور تولید میکنند. میانگین مصرف سوخت خودرو جدید میتسوبیشی در دو نسخهی دیفرانسیلجلو یا دودیفرانسیل 8/5 لیتر در 100 کیلومتر خواهد بود. دیگر فناوری مشترک بین اوتلندر 2022 و ایکس تریل جعبهدندهی CVT خواهد بود.
">
">
">
">
یکی از نکات مهم در مدلهای قبلی اوتلندر، تجهیزات مخصوص نسخهی دودیفرانسیل بود. این مجموعه فناوریها در نسل چهارم بهروزرسانی شدهاند و رانندگی در مسیرهای ناهموار یا جادههای لغزند را بهبود میبخشند. همچنین، ترمز هوشمند در اوتلندر 2022 وجود دارد که ضمن عملکرد مستقل روی هر چرخ، از لغزش و هرزگردی ناخواسته مانع خواهد شد. قیمت نهایی اوتلندر 2022 هنوز اعلام نشده است؛ اما میتوان مطمئن بود بین 25 تا 27 هزار دلار خواهد بود.
http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/183195/نسل-جدید-میتسوبیشی-اوتلندر-معرفی-شد