سیاست و بازاریابی
روناد؛ ابر لجستیکی با لجستیک ابری
چهارشنبه 13 اسفند 1399 - 10:28:37
زومیت
سیاست و بازاریابی - روناد مجموعه‌ای تازه‌نفس است که با تکیه بر زیرساخت‌های قوی و توانمند خود، برای ایجاد تحول در حوزه حمل‌و‌نقل کالا وارد بازار شده است.

هر کسب‌وکاری نیازمند خدمات یکپارچه لجستیکی هوشمند است. روناد مجموعه‌ای پویا و جوان از افراد متخصص و دارای زیرساخت‌های استاندارد و بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا در حوزه لجستیک نسل سوم (3PL) با ارائه خدمات هوشمند و یکپارچه نیازهای لجستیکی مجموعه‌ها از جمله انبارداری، جمع‌آوری، پردازش، دسته‌بندی، بسته‌بندی، ارسال و تحویل محصول به مشتری نهایی را در اسرع وقت و با کم‌ترین هزینه در سطح کشور رفع می‌کند. در سال 2002 آمازون خدمات مبتنی بر وب خود را با ارائه خدماتی مانند ذخیره‌سازی، محاسبه و حتی هوش مصنوعی راه‌اندازی کرد. پس از آن با راه‌اندازی سیستم پردازش ابری خود در سال 2006، اولین گام را برای عمومی‌سازی استفاده از سرویس رایانش ابری (Cloud) برداشت. سال 2009 با ورود برنامه‌های سازمانی مبتنی بر وب، نقطه عطف مهمی در تکامل رایانش ابری (Cloud) بود. مایکروسافت، Windows Azure را راه‌اندازی کرد و شرکت‌هایی مانند Oracle و HP هم به تکمیل این فرایند پیوستند. این رشد صعودی نشان ‌‌می‌دهد که برخلاف همه مقاومت‌هایی که در مقابل این تکنولوژی وجود داشت، امروزه رایانش ابری (Cloud) به یک جریان اصلی تبدیل شده است. با وجود رشد تکنولوژی رایانش ابری (Cloud) هنوز هم بسیاری از شرکت‌هایی که به‌دنبال انتقال خدمات IT مجموعه خود به فضای ابری هستند، با چالش‌های مشترکی مواجه‌اند که سبب تأخیر در این انتقال می‌شود. نگرانی‌های اصلی آن‌ها حفظ امنیت داده‌ها و حفظ حریم خصوصی کاربرانشان است. به همین دلیل دپارتمان‌های IT معمولاً تصمیم می‌گیرند که برای کاهش ریسک از همان راه­ حل‌های سنتی متکی بر نرم­افزار با وجود قیمت بالاتر استفاده کنند و همچنان فضای فیزیکی زیادی را به محل نگه‌داری سرورها با اتاق تهویه خنک اختصاص دهند که البته هزینه استخدام پرسنل برای نگه‌داری، تعمیر و تجهیز سیستم‌ها را هم باید در نظر گرفت. از دست رفتن اطلاعات و هک شدن نیز از دیگر چالش‌های سیستم سنتی است که ‌‌می‌تواند تمام زحمت‌ها و هزینه‌های انجام‌شده را یک‌شبه بر باد دهد؛ اما این هزینه‌های گزاف با خط و مشی و چشم‌انداز شرکت‌ها برای کاهش هزینه‌هایشان، در تناقض است. با انتقال داده‌ها و برون‌سپاری پردازش آن­ها در فضای ابری، ‌‌می‌توان در هزینه‌های شرکت‌ها صرفه‌جویی کرد و با سوار شدن بر موج پیشرفت تکنولوژی از رقبا پیشی گرفت. در این مسیر کسب‌وکارهایی که با اعتماد به اتفاقات روز تکنولوژی با روند جدید برون‎ سپاری داده و اطلاعات همراه شدند پاسخ اعتماد خود را به بهترین وجه دریافت کردند و بخشی از دنیای جدیدی شدند که بهینه ‌تر، سریع‌تر به‌صرفه‌تر بود. این روند اخیرا در بخش فیزیکال دنیای کسب‌وکار نیز آغاز شده و کسب‌وکارها با برون‌سپاری زیرساخت‌های مورد نیاز خود از طریق همکاری با شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات لجستیک همان مسیر را این بار در جنبه‌های فیزیکی کسب‌وکار طی می‌کنند.

سیاست و بازاریابی

روناد به‌عنوان یکی از جدیدترین بازیگران عرصه خدمات لجستیک با به‌کارگیری تکنیک‌های جدید در صنعت بسته‌بندی، انبارداری و سیستم توزیع حرفه‌ای، با راه‌اندازی سیستمی یکپارچه اقدام به ارائه خدمات هوشمند لجستیک در طول زنجیره تأمین کرده است. همچنین در ارائه این خدمات با نوآوری و تکنولوژی روز دنیا، فضای خدمات لجستیک در ایران را به سطح استانداردهای بین‌المللی نزدیک کرده ‌است. حمل‌و‌نقل کالا، مجموعه‌ای از خدمات مختلف است که سطح فروش را در بازار کنونی و آینده بالا می‌برد. ما در روناد هر آنچه فرایند فروش و ارسال کالای شما را ساده‌تر، مدرن‌تر و پیشرفته‌تر می‌کند، در اختیارتان می‌‌گذاریم ( تماس با ما ). همین حالا ثبت ‌نام کنید و از تخفیف ویژه شروع همکاری روناد بهره‌مند شوید.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/186033/روناد؛-ابر-لجستیکی-با-لجستیک-ابری
بستن   چاپ