سیاست و بازاریابی
بوگاتی دیوو لیدی باگ معرفی شد
چهارشنبه 13 اسفند 1399 - 18:57:33
زومیت
سیاست و بازاریابی - یکی از خریداران بوگاتی دیوو، طرح خاص قرمز و سیاه برای بدنه سفارش داده است. این تک‌نمونه، با نام لیدی باگ (کفشدوزک)، 1600 نقطه به شکل لوزی دارد.

افرادی که بوگاتی می‌خرند، مسلما خودروهای متنوعی در گاراژ دارند و عموما این محصول را برای نگه‌داری در کلکسیون شخصی سفارش می‌دهند. با این اوصاف، ایجاد تفاوت در هر دستگاه بوگاتی، می‌تواند ارزش نهایی خودرو را در طول زمان افزایش بدهد. یکی از خریداران آمریکایی بوگاتی دیوو، این ابرخودرو را با نوعی الگوریتم برای رنگ‌آمیزی بدنه سفارش داده است. در ابتدا، مدیران بوگاتی برای اجرای طرح کفشدوزک مردد بودند؛ اما با گذشت یک سال و نیم، توانستند شیوه‌ای مناسب برای اجرای خاصه‌ی خریدار پیدا کنند.

سیاست و بازاریابی

">

سیاست و بازاریابی

">

سیاست و بازاریابی

">

سیاست و بازاریابی

">

سیاست و بازاریابی

">

سیاست و بازاریابی

">

سیاست و بازاریابی

">

سیاست و بازاریابی

">

سیاست و بازاریابی

محصول نهایی به نام لیدی باگ، دارای 1600 طرح الماس لوزی‌شکل است که هیچ ‌کدام دارای شکستگی نیست. حتی در محل برش بدنه، مثل درهای ورودی و شکاف‌های هدایت هوا، لوزی‌ها کامل و بدون بریدگی هستند. برای اجرای این طرح، ابتدا تمام سطح بدنه با رنگ قرمز پوشانده و بعد لایه‌ای نازک به رنگ مشکی اضافه شده‌ است. در نهایت، لوزی‌ها از قسمت‌های مختلف برش خورده و بیرون آمده‌اند. پیش از اجرای طرح کفشدوزک برای خودرو، طرح آزمایشی بارها روی ماکت اجرا و بازبینی شده است. هزینه‌‌ای که شرکت سازنده برای طرح لیدی باگ روی بوگاتی سفارشی دریافت کرده، اعلام نشده است. تنها 40 دستگاه دیوو با آستانه قیمت 6 میلیون دلار ساخته خواهد شد.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/186173/بوگاتی-دیوو-لیدی-باگ-معرفی-شد
بستن   چاپ