سیاست و بازاریابی
سلطه اپل بر 40 درصد از بازار ساعت‌های هوشمند در سه ماهه چهارم 2020
جمعه 15 اسفند 1399 - 18:01:05
دیجیاتو
سیاست و بازاریابی - طبق آماری که به تازگی از شرکت تحقیقاتی کانترپوینت اعلام شده، اپل در سه ماهه چهارم سال 2020 توانست 12.9 میلیون مدل از اپل واچ سری 6 و اپل واچ SE به بازار عرضه کند.

سیاست و بازاریابی


بازار ساعت‌های هوشمند هم در مقایسه با سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا با کاهش کلی همراه بوده. با این وجود عرضه ساعت‌های هوشمند اپل به بازار طی سال‌های گذشته با رشد 19 درصدی
همراه بوده است. همچنین اپل در سه ماهه چهارم سال 2019 حدود 34 درصد از بازار ساعت هوشمند را در دست داشت اما در سه ماهه پایانی 2020 با در اختیار گرفتن 40 درصد بر رتبه اول تکیه زده است.

سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


بر اساس این گزارش اپل طی سال 2020 در مجموع 33.9 میلیون اپل واچ به بازار عرضه کرده که نسبت به سال قبل با افزایش 5.5 میلیونی همراه بوده است.
انسجام سهم بازار اپل را می‌توان ناشی از موفقیت گزینه میان رده این محصولات یعنی اپل واچ سری SE دانست. اپل مدل SE را را در کنار پرچمدار سری 6 خود عرضه کرد که علی رغم فقدان برخی ویژگی‌ها مثل نمایشگر همیشه روشن، قابلیت ECG که در اندازه‌گیری نوار قلب کاربرد دارد و پردازنده سریع S6 به خاطر قیمت مناسب 279 دلاری مشتریان زیادی دارد.
به عقیده «سوژئونگ لیم» تحلیل‌گر ارشد کانترپوینت، موفقیت اپل واچ SE سامسونگ و سایر سازندگان ساعت‌های هوشمند را وادار می‌کند تا در کنار پرچمدارهای اصلی ساعت‌های میان‌رده‌ای برای مشتریان خود ارائه کنند.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/186442/سلطه-اپل-بر-40-درصد-از-بازار-ساعت‌های-هوشمند-در-سه-ماهه-چهارم-2020
بستن   چاپ