سیاست و بازاریابی - ایرانسل موفق به دریافت گواهینامه استاندارد بینالمللی ISO 9001:2015 برای استقرار نظام مدیریت کیفیت در تمامی فرایندهای خود، از شرکت INTERCERT Group of MTIC شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، این اپراتور پروژه استقرار نظام مدیریت کیفیت در تمامی فرایندهای خود بر اساس استاندارد بینالمللی ISO 9001:2015 را اجرا کرده تا بدین واسطه، به چشمانداز ترسیم شده خود نزدیک شود و در مسیر بهبود خدمات خود حرکت کند.
http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/191225/ایرانسل-گواهینامه-بینالمللی-ISO-9001-2015-را-دریافت-کرد