سیاست و بازاریابی
مایکروسافت در تبلیغات جدیدش به جنگ آیپد پرو رفت
چهارشنبه 18 فروردین 1400 - 12:38:54 PM
زومیت
سیاست و بازاریابی - مایکروسافت در تبلیغ ویدئویی خود به این موضوع اشاره می‌کند که سرفیس پرو 7 گزینه بهتری از آیپد پرو خواهد بود.

در چند ماه گذشته، مایکروسافت کمپین تبلیغاتی جدیدی شروع کرده بود که در آن‌ها، کامپیوترهای مک را هدف گرفته بود و قصد داشت آن‌ها را کم‌رنگ جلوه دهد. حالا این شرکت درادامه‌ی همان کمپین تبلیغاتی به‌سراغ آیپد پرو رفته و به این موضوع اشاره کرده است که سرفیس پرو 7 محصولی به‌مراتب بهتر از آیپد پرو خواهد بود. موازی با شرکت مایکروسافت که کمپین تبلیغاتی «هنوزهم انتخاب خوبی است» را ادامه می‌دهد، اینتل هم تبلیغاتی به نام Go PC راه‌اندازی کرده است و در آن‌، به برتری کامپیوترهای ویندوزی دربرابر کامپیوترهای مک اشاره می‌کند. به‌گزارش 9to5mac ، اینتل حتی جاستین لانگ را برای این تبلیغات استخدام کرده بود که قبلا در تبلیغات «من مک هستم» اپل، برای معرفی مک‌های جدید با تراشه M1 بازی کرده بود. البته پت گلسینگر مدیرعامل اینتل اعلام کرده است که رقابت با اپل همیشه جذاب است؛ اما بر هیچ‌کس پوشیده نیست که این شرکت دوست دارد در آینده بتواند روند تولید پردازنده برای محصولات اپل را به‌دست بگیرد. مقاله‌ی مرتبط:
اینتل در چند تبلیغ، مک M1 را به تمسخر گرفت
حالا تبلیغ جدید مایکروسافت با عنوان Surface Pro 7: Still the Better Choice آیپد پرو را هدف قرار داده است. مایکروسافت قبلا هم گفته بود که سرفیس پرو 7 انتخابی بهتر درمقایسه‌با مک‌بوک پرو به‌شمار می‌رود. این شرکت در تبلیغات جدیدش به همان روش گذشته آیپد پرو را نقد می‌کند. این تبلیغ تنها 30 ثانیه طول می‌کشد و در آن، به این موضوع اشاره می‌شود که آیپد پرو پایه نگه‌دارنده ندارد و تنها از یک پورت USB-C‌ بهره می‌برد. همچنین، گفته می‌شود که مجیک کی‌بورد این محصول بسیار سنگین است و آیپد پرو نمی‌تواند کاملا هم کامپیوتر و هم تبلت باشد بسیار گران‌تر از سرفیس پرو 7 است. مایکروسافت درمقابل می‌گوید سرفیس پرو 7 همه‌چیز برای انجام‌دادن هر کاری دارد. درادامه، می‌توانید ویدئو تبلیغاتی جدید مایکروسافت را مشاهده کنید.



http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/191239/مایکروسافت-در-تبلیغات-جدیدش-به-جنگ-آیپد-پرو-رفت
بستن   چاپ