سیاست و بازاریابی
گفتگوی شهر با معاون فرهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران
997 طرح تبلیغاتی برای رمضان 1400 اکران شد
چهارشنبه 25 فروردين 1400 - 11:09:47
سیاست و بازاریابی - شهر: پنج روز پیش از شروع ماه مبارک رمضان تبلیغات فرهنگی ماه مهمانی خدا توسط سازمان زیبا سازی شهرداری تهران با اکران 997 طرح کلید خورد.

ب️رزین ضرغامی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران درباره رمضان اولین سال قرن گفت: فراخوانی قبل از شروع سال 1400 فراخوانی منتشر کردیم و از هنرمندان رشته های هنری دعوت کردیم تا طرح های خود را در ماه رمضان شهرداری شرکت دهند. پس از داوری آثار برگزیده شده آماده اکران شدند.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به این که ماه مبارک رمضان از دهه دوم ماه برکت خدا برای عید فطر و روز قدس آماده خواهیم شد، تاکید کرد: برای روز قدس و عید فطر اکران های خاص و گسترده ای در نظر گرفته شده است.

سیاست و بازاریابی


از سوی دیگر شاپور دیوسالار، معاون فرهنگی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهر تهران در گفتگو با شهر گفت: امسال اکران ها منسجم تر و در حد متعالی تری انجام شده است. از سوی دیگر نقاشی های دیواری نیز انجام می شود.
براساس این گزارش اکران ها در سه بخش فرهنگی، مناطق و تجاری توسط سازمان زیباسازی شهرداری انجام شده است. در بخش فرهنگی 147 پرتابل، 188 عرضه و 8 بیلبورد، در مناطق 560 پرتابل، 31 تلویزیون شهری و 15 داربست و استند و در بخش تجاری 17 عرشه، 35 بیلبورد و 6 نمایشگر شهری به اکران درآمده است.

سیاست و بازاریابی


خبرنگار: پریسا هاشمی

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/192111/997-طرح-تبلیغاتی-برای-رمضان-1400-اکران-شد
بستن   چاپ