سیاست و بازاریابی
طرح مفهومی از سدان لوکس لینکلن زفیر معرفی شد
چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 - 10:37:24 AM
زومیت
سیاست و بازاریابی - لینکلن در نمایشگاه شانگهای 2021 از خودروی مفهومی و لوکس زفیر رفلکشن برای عرضه در بازار چین رونمایی کرد که از نمایشگرهای بزرگ در داخل کابین بهره می‌برد و هنوز سیستم محرکه آن مشخص نیست.

چین همچنان بازار پرسودی برای سدان‌‌های لوکس است. بسیاری از خودروسازان جهان نه‌تنها سدان‌های لوکس خود را در این کشور آسیایی ارائه می‌دهند، بلکه مدل‌های خاصی را فقط برای بازار چین تولید می‌کنند. لینکلن از این قاعده مستثنا نیست و به همین علت از خودروی لوکس زفیر رفلکشن (Zephyr Reflection) در نمایشگاه خودرو شانگهای 2021 رونمایی کرده است. به گزارش موتوروان ، لینکلن قصد دارد نسخه تولیدی این خودروی مفهومی زیبا و مدرن را اواخر امسال برای اولین‌بار ارائه بدهد و نسخه‌ی کنونی تنها پیش‌‌نمایشی از نسخه‌ی نهایی به شمار می‌رود. لینکلن این خودرو را فقط برای بازار چین طراحی کرده است.

سیاست و بازاریابی

لینکلن Corsair معرفی شد مصرف بنزین لینکلن اوییتور هیبرید چهار لیتر در صد کیلومتر است
در داخل کابین، لینکلن از صفحه‌نمایش پانوراما به اندازه‌ی داشبورد بهره می‌برد که جلوداشبورد دیجیتال و صفحه‌نمایش بزرگ سیستم سرگرمی و اطلاعاتی را در خود جای داده است. کل تنظیمات از سه صفحه‌نمایش مختلف تشکیل می‌شود. زفیر رفلکشن دارای زبان جدید رابط انسان و ماشین لینکلن به نام Constellation است که در سه زمینه (تم) عادی، اسپرت و Zen موجود است. اکنون جزئیات بیشتری درباره‌ی امکانات فناوری زفیر وجود ندارد. فضای داخل کابین مینیمالیستی است و اهرم تعویض دنده مبتنی بر دکمه لمسی، برجسته‌ترین ویژگی آن به شمار می‌رود. در زیر آن کنسول مرکزی با کنترلر ظریف، دکمه‌های دارای ظاهر خازن و فضای ذخیره‌‌سازی کوچکی در قسمت جلو قرار دارد.

سیاست و بازاریابی

">

سیاست و بازاریابی

">

سیاست و بازاریابی

">

سیاست و بازاریابی

">

سیاست و بازاریابی


http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/193076/طرح-مفهومی-از-سدان-لوکس-لینکلن-زفیر-معرفی-شد
بستن   چاپ