سیاست و بازاریابی - در میان محصولات مختلف، کرومبوک با رشدی 275 درصدی توانسته است بیشترین سود را برای سازندگان چنین محصولاتی بهدست آورد.
کانالیس، شرکت فعال در زمینه تحلیل بازار گجتهای قابلحمل و رایانههای شخصی، گزارشی از آمار فروش تبلتها و رایانه شخصی و لپتاپها در سهماهه اول سال 2021 منتشر و آن را با آمار مرتبط با سهماهه اول سال 2020 مقایسه کرده است. آمارهای این شرکت بیان میکند که میزان فروش محصولات در سهماهه اول سال 2021 درمقایسهبا همین بازه زمانی در سال 2020 با رشد دوبرابری همراه بوده است. دراینبین، کرومبوک بیشترین رشد را کرده و درمقایسهبا سهماهه اول سال 2020 توانسته است رشد فروش 275 درصدی را در سهماهه اول سال 2021 تجربه کند. کانالیس آمار مرتبط با کرومبوک را از دیگر آمارها جدا کرده است که دلیل مشخصی نیز دارد؛ زیرا کرومبوکها لپتاپهایی هیبریدی هستند که امکان جداسازی کیبورد و استفاده از آنها بهجای تبلت وجود دارد. افزونبراین، آنها سیستمعامل متفاوتی دارند و بهجای سیستمعاملهای ویندوز از کروم OS استفاده میکنند.
مقالههای مرتبط:
شیائومی به بازار تبلتهای گیمینگ بازمیگردد با رشد بازار تبلت، اپل همچنان بزرگترین برند این حوزه است
در بازار رایانههای شخصی، لنوو جایگاه نخست را ازآنِ خود کرده است و در جایگاههای بعدی بهترتیب اپل، اچپی، دل و سامسونگ جای دارند. درحالیکه جایگاه پنج شرکت ذکرشده در سهماهه اول سال 2021 درمقایسهبا سهماهه اول سال 2020 تغییری بهخود ندیده است، هر پنج شرکت موفق شدهاند در بازه زمانی مذکور آمار فروششان را رشد دهند.
http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/196692/کانالیس--فروش-تبلت-و-لپتاپها-در-سهماهه-اول-2021-دو-برابر-شده-است