سیاست و بازاریابی
نسل جدید کیا اسپورتیج با تحول در طراحی معرفی شد
چهارشنبه 19 خرداد 1400 - 06:47:42
زومیت
سیاست و بازاریابی - کیا اسپورتیج 2022، با ظاهری متفاوت با نسل‌های گذشته تولید می‌شود. این محصول از زبان طراحی مدرن و هماهنگ با خودروهای برقی کیا استفاده می‌کند.

زبان طراحی جدید کیا موسوم به تناقض‌های متحد (Opposites United)، قبلاً در خودرو الکتریکی EV6 دیده شده بود. این سبک تأکید زیادی بر چراغ‌های باریک LED و خطوط تیز با حجم‌دهی واضح دارد تا حالتی مدرن و جوان‌پسند برای محصولات کیا خلق کند. برای اسپورتیج 2022 بخش وسیعی از نمای عقب، سیاه‌رنگ است و نوعی قرینه با شیشه پشت ایجاد می‌کند. برجستگی درپوش صندوق با چراغ‌های باریک و پیوسته نیز تشابه زیادی با EV6 دارند.

سیاست و بازاریابی

">

سیاست و بازاریابی

">

سیاست و بازاریابی

">

سیاست و بازاریابی

">

سیاست و بازاریابی

در نمای داخلی نسل پنجم اسپورتیج، مشابه ابتکاری که سال‌ها قبل توسط مرسدس بنز استفاده شده بود، ساختاری پیوسته بین نمایشگر لمسی و پنل پشت فرمان وجود دارد. حالت پرانتزی چراغ‌های جلو، در خروجی‌های تهویه مطبوع تکرار شده‌ و شکاف دستگیره‌ها، هماهنگ با نمای داشبورد است. در تصاویر منتشرشده، ادوات داخلی اسپورتیج 2022 شامل کلیدهای کنسول میانی، جزئیات فرمان و پوشش تودری‌ها، فراتر از یک کراس‌اور اندازه متوسط در کلاس قیمتی 25 هزار دلار به نظر می‌رسند. اطلاعات بیشتر درباره‌ی پیشرانه‌ها و توانایی‌ فنی اسپورتیج جدید، طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/201533/نسل-جدید-کیا-اسپورتیج-با-تحول-در-طراحی-معرفی-شد
بستن   چاپ