سیاست و بازاریابی - بابر افضل عکاس بااستعدادی است که کمپین تبلیغاتی سورئال «بازتاب شور» را برای برند لوکس پورشه ایجاد کرده. او در این عکسها با استفاده از پهپاد و نقاشی با نور، توانسته است تصاویر فوق مدرنی خلق کند.
بابر افضل ، عکاس و فیلمساز هنرهای زیبا معماری و مناظر در خاورمیانه است. ماجرای ورود این عکاس برندهی جایزه به دنیای عکاسی از سال 2008 آغاز شد؛ زمانیکه او برای اولینبار با استفاده از دوربین سایبرشات خواهرش، «زیبایی متین تپههای مارگالا مشرف به اسلامآباد پاکستان» را ثبت کرد. ورود او به دنیای تبلیغات، چند سال بعد در سال 2010 آغاز شد. اولین کار تبلیغاتی بهتر، عکاسی از فضای داخلی و خارجی یک ویلای بزرگ در دبی برای یک مجله محلی بود. چند سال بعد، واحد خاورمیانه و آفریقای پورشه با بابر تماس گرفت و از او خواست پروژهی عکاسی کمپین پانامرا با نام «بازتاب شور» را به عهده بگیرد. بابر با حفظ و تکیه بر تم اصلی کمپین، چندین مفهوم دیگر که معتقد بود منعکسکنندهی دید پورشه است، به آن افزود. او در این مورد میگوید: بهعنوان یک هنرمند و مدیر نوآوری از آزادی عملی که به من در استفاده از خلاقیتم برای تولید ایدههای این پروژه خاص اعطا شده بود، لذت میبردم.
مانند بسیاری از پروژههای عکاسی تبلیغاتی، همه چیز مطابق برنامهی تعیینشدهی آنها پیش نرفت؛ درنتیجه بابر و تیمش مجبور به پذیرش شرایط پیشآمده شدند. پس از اینکه فهمیدند ترافیک آخر هفتهای که با آن روبهرو میشوند باعث از دست دادن زمان و تأخیر طولانی در روند پروژه خواهد شد، مجبور شدند در همان روز عکسبرداری برنامه را بهکلی تغییر بدهند. به همین علت، تیم عکاسی را در کویر شروع کرد و آن را در منطقهی دره به پایان رساند.
علاوه بر این مشکلات، تیم بابر در نیمهی راه عکسبرداری با مشکل اتصال به اینترنت غیر منتظرهای روبهرو شدند که رفع آن بیش از 45 دقیقه طول کشید. بابر در مورد مسائل پیشآمده میگوید: خوشحالم که توانستیم در این مدت مسائل را حل کنیم؛ زیرا ما هشت ستاپ داشتیم که باید آنها را طی 10 ساعت پوشش میدادیم. با وجود این موانع، نتیجه نهایی در ارائه تصاویر چشمنواز موفق بود و حتی توانست برنده نشان نقرهای مسابقات عکاسی وان آیلند 2020 شود.
تصاویر خیرهکننده از رویداد عکاس سال کهکشان راه شیری 2021
اگر همیشه بتوانید ایدههای منحصربهفرد را به مشتریان بالقوهی خود نشان دهید، میتوانید آنها را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید. از همه مهمتر اینکه همیشه بهتر است قبل از همراه شدن با خواستهی مشتری در مورد مفهوم کار با او بحث کنید و به قولی مو را از ماست بیرون بکشید تا ایدههای بهتر و خلاقانهتری برای ارائه داشته باشید و به مشتری نیز حس اعتماد و اهمیت را القا کنید.
http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/201535/تصاویر-جذاب-از-اتومبیلهای-اسپرت-پورشه-در-کویر