سیاست و بازاریابی
عملکرد 16 ماهه شهرداری تهران در مقابله با ویروس کرونا/11
اکران های وسیع سازمان زیباسازی در حوزه کرونا
پنجشنبه 3 تير 1400 - 10:09:00
سیاست و بازاریابی - شهر: معاون فرهنگی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: اکران ها در بخش تبلیغات فرهنگی شامل عرشه، پرتابل، بیلبورد، موبیل (تابلو سیار)، استند و تبلیغ تلویزیونی، با موضوعات مختلف بیماری کرونا است.

شاپور دیوسالار، معاون فرهنگی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: سازمان زیباسازی درحوزه کرونا در بخش دیوارنگاری و تبلیغات فرهنگی کارهای متعددی، انجام داده است.
او ادامه داد: بر اساس آمارها، اکران ها در بخش تبلیغات فرهنگی شامل 70 عرشه به متراژ 600 متر مربع، 1400 پرتابل به متراژ 9000 متر مربع، 100 بیلبورد به متراژ 4500 متر مربع، 150 موبیل (تابلو سیار) به متراژ 1200 متر مربع، 160 استند به متراژ 400 متر مربع و 26 تبلیغ تلویزیونی، با موضوعات مختلف بیماری کرونا است.
معاون فرهنگی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: سازمان زیباسازی در تبلیغات فرهنگی خود با پیام های آموزشی، درخصوص بیماری کرونا و نکات بهداشتی مربوط به آن اطلاع رسانی کرده است.
به گفته او 4 اثر در بخش نقاشی دیواری، تحت عنوان «قدردانی از تلاش جامعه سلامت در مقابله با بیماری کرونا» در سطح شهر اجرا شده که نام هنرمندان آن به شرح زیر است:
1- نقاشی دیواری زهره حبیبی در تقاطع بزرگراه کردستان و ملاصدرا
2- نقاشی دیواری سعید چاواری در بزرگراه آیت الله حکیم
3- نقاشی دیواری فرشته زمانی در اتوبان شهید سردار سلیمانی غرب به شرق بعد از پل سید خندان
4- نقاشی دیواری بزرگمهر حسین پور و با اجرای مرتصی قنبری که در خیابان کارگر شمالی روبه روی کوی دانشگاه بر دیواره ساختمان نظام پزشکی کار شده است. این نقاشی دیواری یک برند در سطح بین المللی است.
دیوسالار با اشاره به آثار حجمی اکران شده در سطح شهر گفت: کار حجمی سفر ممنوع اثر مجید ابراهیم زاده آب کوه که در میدان راه آهن تهران نصب شده است.

سیاست و بازاریابی


او در ادامه افزود: کار حجمی دیگری که از سوی سازمان زیبا سازی انجام شد؛ تخم مرغ های رنگی نوروز بود. 5 اثر با این موضوع ساخته شده و در سطح شهر نصب شده است. این آثار حجمی کار هنرمندانی نظیر مهدی رمضان زاده لک، احمد آخوندی، شبنم اکبر زاده، مهدیه روستایی، بهار نجی است.

سیاست و بازاریابی


خبرنگار: الناز کارخانه

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/203237/اکران-های-وسیع-سازمان-زیباسازی-در-حوزه-کرونا
بستن   چاپ