سیاست و بازاریابی
آغاز رقابت جهانی برای شناسایی و رفع یک میلیون حفره نرم افزاری
جمعه 4 تير 1400 - 18:24:05
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - مهر / شرکت آمازون میزبانی رقابتی جهانی را بر عهده دارد که هدف از اجرای آن شناسایی و برطرف کردن یک میلیون حفره نرم افزاری است.
این رقابت که باگ باست نام دارد به برنامه نویسان و توسعه دهندگان امکان می‌دهد تا برای شناسایی و رفع یک میلیون آسیب پذیری نرم افزاری با یکدیگر رقابت کنند.
در قالب این مسابقه، توسعه دهندگان می‌توانند اقداماتی مانند تحلیل کد، بررسی کدنویسی دیگران، به چالش کشیدن مشتریان و غیره را انجام داده و در نهایت جایزه دریافت کنند. لذا فرایند این مسابقه در قالب بازی و سرگرمی طراحی شده است. در این فرایند روند کدنویسی نرم افزارهای مختلف نیز ارتقا می‌یابد.
علاقمندان به شرکت در این رقابت باید از کنسول کدگوروی آمازون استفاده کنند که یک ابزارکدنویسی هوشمند برای شناسایی حفره‌های نرم افزاری است. این بزرگترین رقابت امنیت سایبری است که تا به حال توسط یک شرکت فناوری سازمان دهی شده است.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/203298/آغاز-رقابت-جهانی-برای-شناسایی-و-رفع-یک-میلیون-حفره-نرم-افزاری
بستن   چاپ