سیاست و بازاریابی
فروشگاهی که هلدینگ شد؛ نگاهی به ساختار و عملکرد گروه دیجی کالا
يکشنبه 27 تير 1400 - 04:35:31
زومیت
سیاست و بازاریابی - 15 سال پس از آغاز به کار دیجی کالا، این استارتاپ به هلدینگ‌ بزرگی در حوزه خرده‌فروشی آنلاین تبدیل شده که 12 شرکت به‌عنوان زیرمجموعه آن فعالیت می‌کنند.

دیجی کالا بعد از گذشت 15 سال از آغاز کارش به‌عنوان یک استارتاپ نوپا در حوزه خرده‌فروشی‌های آنلاین، حالا به یکی از بزرگ‌ترین هلدینگ‌ها در این بخش تبدیل شده است. گزارش سال 1399 این مجموعه نگاهی به ساختار و عملکرد هلدینگ دیجی کالا می‌اندازد. بر‌‌‌‌اساس این گزارش، دیجی کالا با بیش از 4٫5 میلیون تنوع کالایی توانسته به بیش از 30 میلیون بازدید یکتا در ماه برسد. این فروشگاه از حدود 50 مرکز توزیع و انبار در سرتاسر کشور برای پردازش سفارش‌های مشتریان استفاده می‌کند که این مراکز درمجموع ظرفیت پردازش بیش از 600 هزار کالا در روز را دارند.

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی

بازدید از فیدیبو در یک سال 3/5 برابر شد
با‌‌‌‌توجه‌‌‌‌‌به تنوع موضوعی و تمرکز بر تأمین عناوین جدید و محبوب و پرفروش، آمار بازدیدکنندگان فیدیبو در سال 1399 درمقایسه‌با سال گذشته رشد 3٫5 برابری تجربه کرده است. فیدیبو علاوه‌بر ارائه محتوای دیجیتال و محصولات نرم‌افزاری روی سیستم‌عامل‌های گوناگون، از سال 1397 کتابخوان اختصاصی خود به نام «فیدیبوک» را نیز عرضه کرده است. در سال 1399 نیز، سرویس اشتراک «فیدی‌پلاس» به فیدیبو افزوده شده که برای کاربران امکان دسترسی به مجموعه زیادی از کتاب‌ها را تنها با خرید اشتراک فراهم می‌کند. دیجی‌پی؛ پلتفرم خدمات پرداخت هوشمند

سیاست و بازاریابی

در‌حال‌حاضر، دیجی‌پی با ارائه کیف‌پول دیجی کالا و خدمات اعتباری فراهم‌کننده امکان خرید اقساطی، درکنار درگاه پرداخت هوشمند خدمت‌رسانی به کاربران را ادامه می‌دهد. سوپراپلکیشن دیجی‌پی در‌حال‌حاضر بیش از 1 میلیون نصب فعال دارد. دیجی‌نکست؛ مرکز نوآوری

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی

دیجی‌کالا با راه‌اندازی پیندو امکان فروش کالاهای مستردشده را فراهم کرد
پیندو پلتفرم ثبت آگهی آنلاین خریدوفروش کالا و ارائه خدمات C2C است که در سال 1399 به گروه دیجی کالا پیوست. در پیندو کاربران امکان انتشار آگهی فروش کالا و خدمات خود را خواهند داشت. بینندگان آگهی در پیندو به‌آسانی می‌توانند مشخصات فنی، نقد و بررسی تخصصی، نظرات خریداران و قیمت کالا را در دیجی کالا ببینند. درمقابل، آگهی‌دهندگان کالا و خدمات نیز می‌توانند آگهی‌های خود را در صفحه کالای مرتبط در دیجی کالا هم پیوست کنند تا بازدیدکنندگان دیجی کالا نیز آگهی را مشاهده کنند. پیندو علاوه‌بر ارائه خدمات خریدوفروش کالا، در زمینه ارائه خدمات هم فعالیت می‌کند و برای کسانی که خدمتی برای ارائه دارند، بستری فراهم می‌کند تا با‌‌‌‌توجه‌‌‌‌‌‌به گروه‌های کالایی دیجی کالا خدمات خود را معرفی و ارائه کنند. دیجی‌اکسپرس؛ زیرساخت و شبکه هوشمند لجستیکی

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/205995/فروشگاهی-که-هلدینگ-شد؛-نگاهی-به-ساختار-و-عملکرد-گروه-دیجی-کالا
بستن   چاپ